Og jeg skal ihvertfall fortsette å hjelpe så langt det er mulig.Det er jo det vi er her for er det ikke?
Mange Fredagshilsner fra
Lisbeth
Moderatorer: MOD_Kildereg, MOD_Generellt
Kristine skrev:Det kommer nok svar på tiltale ja, men man har vel lært å stå for det man sier og skriver. Jeg opplever disse sure kommentarene nesten hver gang jeg setter av tid til å drive med dette og ble veldig glad da jeg så at du tok opp dette som tema. - Følte meg ganske dum og tenkte at det er kanskje jeg som burde kunne mer før jeg skriver noe som helst her inne og har derfor ikke tatt opp dette.
Takk Lisbeth!!
God helg!
Per-Olav skrev:Dialogen skal være hyggelig mellom alle som deltar. Det vil være store spenn innenfor kunnskapsnivået til alle de ulike brukerne av Slektsforum, og da følger også et ansvar om å veilede hverandre. Unntak og misforståelser skjer også, og da er det viktig at man ikke lar dette utvikle seg i feil retning. Som moderator vil jeg oppfordre brukere til å ta kontakt med oss, både med ris og ros (er stort sett ris jeg får), i stedet for at personlig uenighet og misforståelser forplanter seg i emner som var ment for faglig innhold. Det gjelder også brukere som selv ikke aktivt deltar, men bare leser emner. Faglig uenighet liker vi derimot at diskuteres, og alle må huske å takke for den hjelpen man får. Det siste er med på å hindre en negativ utvikling
Kristine skrev:Tror Ingen mente å starte en stor diskusjon på hvem som har rett og feil her.
Men alle, ink meg selv burde bare tenke litt over hvordan det vi skriver oppfattes av andre, det har ikke noe med hårsår å gjøre - bare det å være hyggelig og holde en hyggelig tone mot hverandre, så blir ting så hyggeligere og litt mer inspirerende
Tror vel ingen er uenige i det..
Astrid Ryen skrev:Jeg vet at jeg selv ikke har fått noen tilbakemelding på enkelte svar på spørsmåll fra brukere her inne jeg brukte tid på å hjelpe. Men det kom aldri noe svar.
Tove skrev:Er ikke uenig med deg Helge, men når jeg med rene ord,
og for åpent forum blir bedt om å holde meg unnaetter å ha lagt inn retninslinjer
![]()
må jeg vel få lov å "glemme"vedkommende?
Dette gjelder en person. Og jeg ble lei meg!
Bjørn skrev:Beklager avsporingen her.
Det var mest mePS. Er jeg helt på villspor når jeg innbiller meg at du, Alf, var med og arrangerte Forum-festicalene i sin tid?