Det er svært mange som har lest denne tråden på kort tid, så det er tydeligvis mange som er opptatt av temaet... - Jeg er enig med med dere som sier at emnet "feil i data" må tilnærmes forsiktig. Det KAN jo være at andre sitter på annen informasjon som tilsier at de mener å ha rett.
Jeg har stilt spørsmål på dette foraet vedrørende en person som jeg har registrert i min datters farsslekt. Fant denne personen noe senere, da jeg gikk inn på registrerte slektskart, og fant ulike løsninger på hvem som var hans far igjen. De ulike "løsningene" var noe jeg hadde problematisert over i mitt innlegg.
Siden det var en rekke personer som hadde registrert samme person som meg håpet jeg jo at noen av dem ville gi respons, enten de var enig i min konklusjon eller ikke. Men jeg fikk ingen svar.
Nå er det sommer, og slektsforskning får vike litt til fordel for andre aktiviteter en tid fremover. Håper imidlertid å kunne ta tak i de ulike løse trådene til høsten. Men forventningene til dette foraet er nok justert noe for min del.
Dog, det må ikke glemmes at jeg har fått respons på andre innlegg som har vært kjempenyttige! Lærer også en del med å lese innlegg i andres "forskning". I et aktivt forum håper jeg selvsagt å kunne bidra med informasjon der det er mulig, tenker at jo større aktivitet desto flere vil oftere være innom her, - kanskje flere vil være aktive brukere også?
Uansett, så ønsker jeg en fin sommer for alle, enten den skal inneholde slektsforskingsaktivitet eller ikke!