Efterlysning

Moderator: MOD_Nord-Trøndelag

Svar
gj10161
Sted: Sverige

Efterlysning

Legg inn av gj10161 » 15. mars 2010 kl. 17.22

Ivar Ertesvåg

Ble registrert: 12 Des 2004 01:08:07
Skrevet: 14 Mar 2010 18:42:07 Tittel: Re: Efterlysning hjälp

--------------------------------------------------------------------------------

Elsy Stenberg skrev:

Det var nog lite vanskligt att förstå vad jag ville veta.
Nu har jag sänt filerna igen och det finns under rubriken "Informasjon om Slektsforum" som Tillägg till efterlysning. Om du bara ville titta in där.
Jag undrar om familjen var på tillfällig visit i Norge och där födde sin flicka Maria Gustava i Öfvernäs by eller om de var inflyttade till Norge. Jag vet ju att hovslagaryrket var att resa omkring i gårdarna. Kanske bodde de Mo socken, Verdalen. Kan jag se detta i någon kyrkbok?

Ja, det var litt vanskeleg å forstå kva du ville vite. Eg såg på filene dine før eg svara, og det står ikkje meir enn det du hadde tolka sjølv. (I tillegg stod det namn på faddrar og kven som var tilstades ved fødselen i Öfvernäs.)

Eg reknar med at "Skugen" (eller "Skugnen"; i "från Norige, Verdalens församl och Skugen.") skal vere Skogn, sjølv om det ikkje ligg i "Verdalens församling".

Skogn prestegjeld (med Altstahaug, Ekne og Levanger sokn) var om lag det som er Levanger kommune i dag. Det er grannegjeld til Verdal prestegjeld (Verdal, Stiklestad og Vuku sokn). Noko Mo sokn trur eg ikkje finst/fanst i Verdal.

Ifl. Fødselsboka skulle Magdalene vere 35 år i 1864, altså fødd ca. 1829. Men det er ikkje fødd noko Magdalene i Verdal eller Skogn prestegjeld i 1829/30.

Det ville kanskje vere betre om dette temaet vart lagt under Nord-Trøndelag/Stjørdal-Verdal-ukjent kommune. Kanskje moderator kan flytte det (og slå saman med temaet der filene frå fødselsboka ligg)?.

Nu vill jag försöka med det som Ivar Ertesvåg föreslog ovan.
Tacksam för svar
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Svar

Gå tilbake til «Verdal»