jeg har googlet og brukt kartet på gulesider og funnet ut han hun skal bo i enten årfuglveien eller rugdeveien men er ikke sikker om det er riktig sted.
når jeg søker på veinavnene så kommer det opp alle navna på dem som bor i gata men navnet til farmor står ikke der

så her kommer det vanskelige: jeg har et slektstre i en bok. navnet står der men med etternavnet til min farfars slekt og ikke hennes eget etternavn. boka er fra 1994 og farfar og farmor ble skilt på 70- 80 tallet, så egentlig skal jo hennes eget etternavn være skrevet der

jeg vet heller ingenting om hvorfor dem skilte seg og hvorfor pappa ikke tar kontakt hvis han ikke gjør det i hemmelighet da. For meg høres det veldig ut som hun har gjort noe mot dem så dem ikke vil ha kontakt med henne. farfar må ha ''kontakt'' med henne siden han betaler vel penger til henne i måneden, hvis hun ikke er gift da.
så jeg lurer på om noen vet om et sted der ma kan finne gifte mennesker fra SARPSBORG fra 1960-1972. vær så snill og hjelp meg med dette. PS: vi trenger også hjelp med slekta våres i canada.