Andreas Simonsen

Christiania/Kristiania by og kommune samt Aker herred/kommune fra 1814

Moderator: MOD_Oslo

Svar
gj01806
Sted: OSLO

Andreas Simonsen

Legg inn av gj01806 » 25. oktober 2005 kl. 13.34

Jeg har funnet en slegt i Dk som kan stemme med min slegt Andreas simonsen er født i 7-10 1854 og farmor heter Anna sofie loise f 1876 .min far deres sønn Sigvart f 1898 i Dk de kom til Norge i 1900 og her fikk de en sønn Eyolv senere Bjørn Alf og Jens i alt 5 gutter det ble senere malerfirma Andreas Simonsen & sønner i dag er det 5 generasjon i malerfaget i mitt søken på Dis Dk er det kommet en slegt som har en missing link hvem er far til Andreas Simonsen.så kommer en og sier min Farfar er født i Norge reiste til Dk i ung alder tok Dansk statsborgerskap ble gift i dk og så skulle de ha flytt tilbake til Norge i 1900 og så kommer spørsmålet HVEM KAN DA VÆRE Far til min Farfar? kan noen hjelpe med og bekrefte eller avkrefte dette med at Farfar kommer fra Norge? Svaret kan også gis på min E.mail [email protected] Med vennlig hilsen og takk erik andreas. :?: :) :lol:

Brukeravatar
Laila Normann Christiansen
Sted: OSLO
Kontakt:

Re: Andreas simonsen

Legg inn av Laila Normann Christiansen » 27. oktober 2005 kl. 14.45

hei!
Jeg har ikke noe svar til deg, men jeg flyttet innlegget ditt hit, her har du sjans til å treffe de som jobber med samme tidsperioden.

Kanskje den som fant familien din i folketellingen kan legge inn en linke her, så vi kan se hva som er funnet før?

:)
med vennlig hilsen
Laila N. Christiansen
Moderator: Akershus/Oslo, Emigrasjon USA
Les dette før du poster din etterlysning

Svar

Gå tilbake til «Oslo, Kristiania og Aker fra 1814»