Flere moderatorer ønskes

Her kan du stille spørsmål om Slektsforum

Moderator: admin

Svar
dn06606
Site Admin

Flere moderatorer ønskes

Legg inn av dn06606 » 22. august 2005 kl. 0.08

I denne meldingen meldte vi behov for flere moderatorer i Slektsforum tidligere i kveld - og etter bare en halv time var første nye moderator på plass. Velkommen til Andreas Snildal som moderator for Etniske minoriteter.

Inspirert av den "flying start" Andreas har gitt oss på rekrutteringen tillater jeg meg å gjenta oppfordringen. Hvis du kan tenke deg en aktiv rolle i Slektsforum, besvar denne meldingen eller send en e-post til [email protected] der du nevner hvilke fora du er mest interessert i.

Spørsmål om moderator-oppgaven som som ikke er besvart her rettes samme sted.
mvh Jan

Brukeravatar
dn04977
Sted: SØVIK
Kontakt:

Re: Flere moderatorer ønskes

Legg inn av dn04977 » 22. august 2005 kl. 0.30

Hei Jan

Eg hiver meg på, kan hjelpe til med Møre og Romsdal.

Men som du veit så er eg mykje vekke og kan ikkje alltid bistå som ønsket.
Så eg kan ikkje ta M&R aleine, andre må også hjelpe til.

Og regner med at fleire frivillige trer fram, ifølge gutta på toppen er det ikkje
mykje arbeid med dette å være moderator vist du allikevel er innom daglig for
å lese kva som skjer i ditt nærområde.

Ha ein trevlig dag.

Mvh
Ingmar Seth

Brukeravatar
Gry Onarheim Dahlmo

Re: Flere moderatorer ønskes

Legg inn av Gry Onarheim Dahlmo » 22. august 2005 kl. 23.09

Hei,

Takk til Jan og Ingmar for invitasjon og innlegg :)

Jeg vil gjerne være med å hjelpe til her på Slektsforum som Moderator. Det er jo ikke den altfor store jobben, da jeg forstår at vi får støtte fra har gode medhjelpere her i DIS :D

Men du verden for et bra forum for slektsgranskere, så jeg stiller meg til disposjon. Fått mye hjelp her og prøver så godt jeg kan med hjelp til nye etterlysninger etc...

Er dessverre opptatt i helger på fjellet, men ukedager går bra, men flere kan kanskje komme til hjelp i helgene ?

Her bør jo folk kunne melde sin interesse vedr Moderator jobb for DIS, i ulike fylker og ulike fora her på DIS og avlaste i helgene ?

Nordland kjenner jeg bra, og kan være til hjelp som Moderator / Vikar , ellers bor jeg jo på Gjøvik, og kan starte som Moderator i Oppland , men bør vel der få med en person etterhvert som kjenner til lokale slekter etc :)

Ellers vil jeg sende utfordringen videre til alle her på Slektsforum, ta steget ut og se om dere kan hjelpe til som Moderatorer, faste eller vikarer :)

Mvh

Gry Onarheim Dahlmo

Svar

Gå tilbake til «Informasjon om Slektsforum»