G.S. Johnson

For etterlysn. som ikke kan plasseres på undernivå

Moderator: MOD_Rogaland

Svar
Terje Vold
Sted: BRYNE

G.S. Johnson

Legg inn av Terje Vold » 30. april 2020 kl. 18.09

Kven var G.S.Johnson
Eg har lenge prøvd å finna ut kven denne personen er.
I «History of the Minnesota Falls» side 897 står det dette under avsnittet om Minnesota Falls.

“George S. Johnson was born December 18. 1838, in Newark, New Jersey. From 1861 to 1863 he served in Company F, 57th New York, and from January to August 1865 in Compay E, 33d New Jersey. In October 1865 he located on his farm on section 24 of this town. Married in 1859, and his wife died in 1862, Mary Sharp became his wife in 1866.”

Eg har fått avklart at denne George S. Johson antagele ikkje er den eg er på jakt etter. Det må vera ein annan med same eller nokså likt namn, og som budde i Yellow Medicine County i Minnesota. Denne G.S.Johnson var litt med i styre og stell i den første perioden.

På side 281 I boka “The Ikdal Family History” av J.Hart Rosdail står det at G.S. Johnson var syster til Anna Jonsdtr Serigstad, født 3. mars 1830 I Time. Men dette får eg ikkje til å stemma. Denne familien emigrerte frå Serigstad i Time I 1865. Eg bur i Time kommune og er godt kjende.

Den kjende forfattaren J. Hart Rosdail skriv på same sida at G.S.Johnson var den rikaste mannen I Yellow Medicine County, og at han eigde fleire bankar i North Dakota. Men eg finn ikkje meir konkret informasjon om han i den lokale historien. Han var ein viktig kompanjong med Osmund G. Velde (Veldy) som emigrerte i 1865 frå Vats.

Dette skriv J.Hart Roisdail:
Mens Osmund Velde, som emigrerte i 1865, var heime og besøkte foreldrene i Vats, fekk han eit brev frå ein venn i Fillmore County, den velståande forretningsmannen G.S.Johnson, som innstendig ba han om raskt å returnere til Yellow Medicine County for å hjelpe til med å starta butikk. Dette skjedde i 1873.

Eg har også lurt på om G.S.Johnson kan vera barn av ein av dei som var med på Restaurasjonen i 1825, og at namnet i utgangspunktet var Jørgen. Og så har eg lurt på om han kan vera etterkomar av folk frå Haarde i Sandeid, som endra slektsnamn til Hardy då dei kom til USA.

Her ser de ein link som viser tidlegare spørsmål og svar i denne saka.

https://slektsforum.slektogdata.no/view ... p?t=140603

Svar

Gå tilbake til «Haugalandet - ukjent kommune»