Forhandlere av Microfishelesere?
Moderator: MOD_kjopsalg
Forhandlere av Microfishelesere?
Har noen tips om hvem som forhandler nye microfishelesere? Innland eller utland.
mvh Marianne
mvh Marianne
Hilsen fra Marianne
- Osvald Rydjord
- Sted: SANDEFJORD
- Kontakt:
Re: Forhandlere av Microfishelesere?
Ikke nye, men jeg fikk meg ett brukt fra en bilverksted. Bilverksteder, banker og andre brukte tidligere microfishelesere, og ikke alle har havnet på søppelplassen!
Mvh
Osvald
Mvh
Osvald
Har forsøkt å spørre rundt, men det ser ikke ut til at de er tatt vare på! Må kanskje kjøpe en ny, - men hvor?
Hilsen fra Marianne
-
- Sted: STRØMMEN
Hei!
Jeg mener å huske fra nyhetsgrupper for noen år siden at det var et firma i Drammen som solgte (nye) microfichelesere. Det er mulig at jeg skrev infoen ut for sikkerhets skyld. Det må jeg sjekke i arkivet mitt.
Skal komme med tilbakemelding hvis ønskelig fra din side.
Mvh. Kristin S. Aasen
Jeg mener å huske fra nyhetsgrupper for noen år siden at det var et firma i Drammen som solgte (nye) microfichelesere. Det er mulig at jeg skrev infoen ut for sikkerhets skyld. Det må jeg sjekke i arkivet mitt.
Skal komme med tilbakemelding hvis ønskelig fra din side.
Mvh. Kristin S. Aasen
- Laila Normann Christiansen
- Sted: OSLO
- Kontakt:
Hei Marianne!
Kristin har rett - det er et firma i Drammen som forhandler nye maskiner
http://www.mdsnorge.no/
de har akkurat levert nye lekre ting til den nye film-lesesalen på Riksarkivet!!
De gamle bilfirmaene/bankene/apotekene begynner å bli tomme - dvs.. noen har nok ikke tenkt på den stakkars slektsforskeren når de kjørte den støvete gammeldagse rare greia på dynga
Kristin har rett - det er et firma i Drammen som forhandler nye maskiner
http://www.mdsnorge.no/
de har akkurat levert nye lekre ting til den nye film-lesesalen på Riksarkivet!!
De gamle bilfirmaene/bankene/apotekene begynner å bli tomme - dvs.. noen har nok ikke tenkt på den stakkars slektsforskeren når de kjørte den støvete gammeldagse rare greia på dynga

med vennlig hilsen
Laila N. Christiansen
Moderator: Akershus/Oslo, Emigrasjon USA
Les dette før du poster din etterlysning
Laila N. Christiansen
Moderator: Akershus/Oslo, Emigrasjon USA
Les dette før du poster din etterlysning
Hei Marianne.
Hvis du ønsker å kjøpe et nytt apparat, så vet jeg at i allefall Canon har apparater.
Selv så har jeg som mange andre lett etter et leseapparat i flere år, spurt her og der og ikke fått napp. Til slutt satt jeg inn en ønsker kjøpt annonse på qxl.no. Etter 2 døgn ringte det en som hadde et apparat. Dette apparatet kjøpte jeg. Før jeg fikk fjernet annonsen min så ringte det 2 til med apparater som de ville selge.
Så det er altså håp. En annonse på qxl koster ikke mange kronene. Jeg har hatt mitt apparat i et halvt år nå. Det er daglig i bruk og jeg er kjempegodt fornøyd med det.
Så dette med en slik annonse kan jeg anbefale både deg og andre. Lykke til. Hilsen Anne Lene
Hvis du ønsker å kjøpe et nytt apparat, så vet jeg at i allefall Canon har apparater.
Selv så har jeg som mange andre lett etter et leseapparat i flere år, spurt her og der og ikke fått napp. Til slutt satt jeg inn en ønsker kjøpt annonse på qxl.no. Etter 2 døgn ringte det en som hadde et apparat. Dette apparatet kjøpte jeg. Før jeg fikk fjernet annonsen min så ringte det 2 til med apparater som de ville selge.
Så det er altså håp. En annonse på qxl koster ikke mange kronene. Jeg har hatt mitt apparat i et halvt år nå. Det er daglig i bruk og jeg er kjempegodt fornøyd med det.
Så dette med en slik annonse kan jeg anbefale både deg og andre. Lykke til. Hilsen Anne Lene
Noen som vet hva som har skjedd med de gamle apparatene som stod på lesesalen på RA?
Mvh. Andreas Snildal
Moderator: Etniske minoriteter
Moderator: Troms
Les dette før du poster din melding
Moderator: Etniske minoriteter
Moderator: Troms
Les dette før du poster din melding
-
- Sted: DRAMMEN
Nye Microkortlesere og filmlesere får du her http://www.mdsnorge.no/leseapp.html
Jeg har en microfishe/35mm film leser av den typen som er oppgitt hos forhandlere, nemlig Indus 4601. Den er lite brukt. Interesert kan henvende seg til Leif Stensland Horten. [email protected]
Jeg har en microfishe/35mm film leser tilsalgs av type Micron. Den er lite brukt.
Vennlig hilsen,
Leif Stensland Horten. [email protected]
Vennlig hilsen,
Leif Stensland Horten. [email protected]
Takk for mange gode tips. Fikk for noen uker siden napp og fikk tak i en leser 

Hilsen fra Marianne