Legger ved kopi av en del av mailen med spørsmålene. Så jeg håper noen i slektsforumet kan svare meg på det.(Jeg er hørselshemmet, derfor er telefon vanskelig)

Og hvilken type DVD-plater må vi ha til sikkerhetskopiering av registreringer av slektsopplysninger i slektsprogrammer?
Og hvilken type DVD-plater må vi ha for å sikkerhetskopiere bilder tatt med digitalt kamera (fra harddisken)?
DVD+RW el. DVD+R
Fint å vite det. De i butikken skjønner ikke hva jeg snakker om når det gjelder sikkerhetskopiering av slektsprogrammer (regr. av opplysninger). Det er jo mange unge (ansatte) som ikke har peiling på det med slektsforskning.
Det gjelder Norton Internet Security 2005 som jeg har bestilt.Er underveis.Før har jeg 2003 (to år gml.). På den nye kan jeg få støtte pr. tlf. (andre f.eks. fetter hjelper meg med å ringe hvis nødvendig). Hvis jeg fortsatte som før uten å installere en ny, ville jeg ikke få tlf. støtte og flere tjenester.
Men jeg er blitt usikker da jeg fikk mld. etterpå å fornye det med virusprogram. Jeg valgte å vente for å se hvordan det er med antivirus etter at jeg har installert Norton I S 2005. For kanskje det er noe Symantec skal tjene ekstra på?
Fristen for det med virus går ut 3/9 dette året.
Må jeg avinstallere 2003 før jeg installerer 2005?
Jeg stiller deg spørsmålene, selv om jeg ikke vet om du har peiling. Og om du har Norton. Derfor prøver jeg. For å se om du har svarene. Hvis ikke ,må jeg spørre noen som har mye greie. Og det koster en del.

Imøteser svar.
Mvh. Kristin S. Aasen