Etterkommere etter Hanna, f. Gomo, og Mikal Slind

For etterlysn. som ikke kan plasseres på undernivå

Moderator: MOD_Sør-Trøndelag

Svar
Morten Gomo

Etterkommere etter Hanna, f. Gomo, og Mikal Slind

Legg inn av Morten Gomo » 10. november 2022 kl. 14.22

Hei!

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å komme på sporet av etterkommere etter disse to?  Hanna, født 1884, død 1939, utvandret til Amerika i 1905 og fant sin kjære Mikal Slind (1882-1972) der.  De giftet seg og fikk 4 barn.  Jeg har data på barna og noen av barnebarna, men det hadde vært artig å fått info om videre etterkommere også, hvis mulig.  Det er vel noen restriksjoner ute og går her, så det er ikke sikkert at det går så bra, men tillater meg å spørre ihvertfall.

Jeg må for ordens skyld gjøre oppmerksom på at Hanna var født i Rissa og var søster av min bestefar, Johan Arnt Gomo, født 1865, død 1937.

På forhånd takk!

Brukeravatar
Marit Lorvik Sørli

Re: Etterkommere etter Hanna, f. Gomo, og Mikal Slind

Legg inn av Marit Lorvik Sørli » 10. november 2022 kl. 15.12

Det hadde vært fint om du oppgav hva du allerede vet , eller evt IKKE vet , slik at det ikke brukes tid på å finne informasjon du allerede har.
Det er så kjedelig om en har lett i timevis , og  får vite at : " dette visste jeg fra før ......"
Du har kanskje sett dette ?
Hjelpevillige får her viktige opplysninger å arbeide ut fra.

Pedigree Chart for Mikal Nilsen Slind: Utvandrere fra Selbu og Tydal (granbygaard.no)

Hanna Gomo b. 1884 Rissa d. 1939: Utvandrere fra Selbu og Tydal (granbygaard.no)

Svar

Gå tilbake til «Strinda og Selbu-distriktet - ukjent kommune / hele regionen»