Ragnar Jensen

Moderator: MOD_Sør-Trøndelag

Svar
Arnt Morten Dolen
Sted: KOPPANG

Ragnar Jensen

Legg inn av Arnt Morten Dolen » 8. september 2019 kl. 21.20

Hei.
En venninne av meg leter etter informasjon om sin farfar, Ragnar Jensen fra Lensvik. Hennes mor vet ingenting om ham, og hennes far og farmor nekter å snakke om ham. Det eneste min venninne vet. Det eneste vi har funnet om ham er den informasjonen som står hos hemneslekt.net. Link: https://www.hemneslekt.net/getperson.ph ... tree=Hemne

Tidligere skrev jeg at min venninne trodde han fortsatt levde, men det stemte ikke. Hennes farfar døde visstnok i 1998 eller 1999.

Er det noen som kan hjelpe med informasjon om Ragnar eller hvor vi kan finne informasjon om ham?

Mvh
Arnt Morten Dolen.
Sist redigert av Arnt Morten Dolen den 10. september 2019 kl. 18.02, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Astrid Mollan
Sted: KRISTIANSUND N

Re: Ragnar Jensen

Legg inn av Astrid Mollan » 9. september 2019 kl. 14.24

Man skal egentlig ikke behandle saker om levende personer her. Hvorfor ringer du ikke til sønnen som står på Hemneslekt. Det er vel kanskje han som står i telefonkatalogen under Orkanger. Eller er det du som har lagt inn informasjonen?
Astrid M

Arnt Morten Dolen
Sted: KOPPANG

Re: Ragnar Jensen

Legg inn av Arnt Morten Dolen » 9. september 2019 kl. 23.31

Oi, da har jeg gjort en glipp. Beklager.
Det er ikke jeg som har lagt inn informasjonen, nei. Min venninne har spurt sønnen også, men får ingen svar. Jeg skal videreformidle det til henne, og se om vi kan finne ut av det på andre måter.

Mvh
Arnt Morten Dolen.

Svar

Gå tilbake til «Agdenes»