Ein Hans Jonsson Storrvik stod i 1796 som far til ein gut døypt Jehans - mora var Kari Olsdotter Kuhaugen under Frisvoll i Garmo.
Den som ser mest ut til å høve frå 1801-teljinga er tenestguten Hans på Fellese. Denne ser atter ut til å vera fødd 1778 på eit bruk kalla Vangen? - fjerde dåp i fyrste kolonne på høgre sida.
Kjenner nokon til denne? Vangen - er det bruket i Randsverk som er meint? Kanskje eg har lese gardsnamnet til faren heilt feil - då er korrektur særs velkomen!
Hans Jonsson «Vangen» f. 1778 - kven er dette?
Moderator: MOD_Oppland
Re: Hans Jonsson «Vangen» f. 1778 - kven er dette?
Virusprogrammet mitt kommer opp med en stor rød varseltrekant når jeg aktiviserer lenken din.
For ca. 20 år siden søkte jeg etter samme person med hjelp av Sverre/Syver Garmo, uten hell.
S.Garmo hadde noen teorier om dette spørsmålet som jeg skal prøve å finne i rotehaugen min.
For ca. 20 år siden søkte jeg etter samme person med hjelp av Sverre/Syver Garmo, uten hell.
S.Garmo hadde noen teorier om dette spørsmålet som jeg skal prøve å finne i rotehaugen min.
Kven av dei? Uansett, det er berre informasjon om at ein Hans Jonsson Storrvik var barnefar, og ein Hans Jonsson som var tenestkar på Fellese 1801.
Sigmund Garmo, kanskje? Vore gildt om du hadde funne noko!
Sigmund Garmo, kanskje? Vore gildt om du hadde funne noko!

Det var lenken tenestguten. Er i orden nå.
Ref: Pål Øystein Kvarberg, Slekter i Vågå og Lom, s. 12 nederst:
Ingrid Eriksdtr 1753-1842, g. 1769 m. Jon Hansen Storvik, 1744-1816
Barn:
1. Hans Jonsen Storvik, 1770-1797 - ugift
Han kan passe som far til en som er født i 1796.
Denne Hans kan ikke ha vært på Fellese i 1801 hvis dødsåret er riktig.
Ref: Pål Øystein Kvarberg, Slekter i Vågå og Lom, s. 12 nederst:
Ingrid Eriksdtr 1753-1842, g. 1769 m. Jon Hansen Storvik, 1744-1816
Barn:
1. Hans Jonsen Storvik, 1770-1797 - ugift
Han kan passe som far til en som er født i 1796.
Denne Hans kan ikke ha vært på Fellese i 1801 hvis dødsåret er riktig.
Den Vangen det her er snakk om er nok ikke i Ransverk, men bruk under Lye - ved dagens "Vågå brygge og skipshavn".
Mange takk for svar, båe to!
Kai: Hadde denne Hans'en ein bror ved namn Rasmus? Ein Rasmus Jonsson Storrvik vert døypt 22.9.1782 i Vågå.
Kai: Hadde denne Hans'en ein bror ved namn Rasmus? Ein Rasmus Jonsson Storrvik vert døypt 22.9.1782 i Vågå.
Totalt er det 8 søsken og Rasmus er barn nr.7 i søskenflokken:
Rasmus Jonsen Storvik, 1782 formodes at være død (i 1842) og har efterlatt arvinger i Nes sogn ved Christiania.
Rasmus Jonsen Storvik, 1782 formodes at være død (i 1842) og har efterlatt arvinger i Nes sogn ved Christiania.
Då kan det tykkjest som om Kari hadde vore borti to brør likevel, med fem års mellomrom, då. Tusen takk for hjelpa!