Embla
Moderator: MOD_Slektsprogrammer
Re: Embla
Hei,
Jeg hadde problemer med innlogging på Embla tidligere i september, men det løste seg til slutt… MEN, de gadd jo ikke å svare meg på noen av de e-post jeg sendte, noe jeg synes er uhørt dersom de skal drive seriøst.
Jeg hadde problemer med innlogging på Embla tidligere i september, men det løste seg til slutt… MEN, de gadd jo ikke å svare meg på noen av de e-post jeg sendte, noe jeg synes er uhørt dersom de skal drive seriøst.
Ja det er beklagelig det som har skjedd siden nyttår - det er jeg helt enig i. Jeg skal selvfølgelig ikke forsvare meg på noen måte her. Hvis du har lest de artiklene jeg har lagt ut på medlemssidene til Norsk Familiehistorie får du litt bakgrunnsinformasjon for disse hendelsene. Det mest logiske hadde nok vært å lagt ned hele bedriften og stoppet all videre utvikling - Norge er et så lite land at det er ikke mulig å få inntekter som kan ligne på en normal norsk lønn. Så lønn tar man ikke ut da det ikke er mulig. Er det mulig å kjøre et selskap uten å ta ut lønn - ja, hvis man er sta nok og har gitt noen en lovnad om ikke å legge ned. I 2008 gav vi bort versjon8 av Embla Familie og Slekt til våre medlemmer. Dette til en verdi av 2 millioner. Vi gjør slike ting da vi mener at slektsgransking i Norge med et norsk dataprogram er viktig for det norske slektsgranskermiljøet. Nå er det to "undommer" - unge voksne som har sagt seg villige til å jobbe i Norsk Familiehistorie i ett år for å ta firmaet tilbake der vi var for ett år siden - og gjøre det enda bedre. Den siste måneden har medlemmer fått informasjon på forumet, vi forsøker å svare på brukerstøtten og de som har ringt oss de siste dagene på telefonen har igjen fått svar (på formiddagen). Den første versjon av nye nettportalen og brukerstøtteprogrammet vil bli testet i begynnelsen av neste uke. Da vi blandt annet nettbutikken bli fjernet for en periode. Vi vil prioritere våre gamle medlemmer først og kommer senere tilbake til nye kunder. En ny versjon av Embla Familie og Slekt er på trappene om meget kort tid.
Det er deverre mye negativt som har skjedd det siste året, og det er jeg den første som beklager. Jeg tror på fremtiden og vet at vi vil få alt på plass igjen i løpet av året. Lønninger vil det aldri bli snakk om, men slektgranskingen er det viktigste nå.
Stein Inge Haaland
Det er deverre mye negativt som har skjedd det siste året, og det er jeg den første som beklager. Jeg tror på fremtiden og vet at vi vil få alt på plass igjen i løpet av året. Lønninger vil det aldri bli snakk om, men slektgranskingen er det viktigste nå.
Stein Inge Haaland
Jeg prøvde idag å komme inn på min side i Embla, men er avvist at medl.skap gikk ut 6. mai d.å. Jeg har forsøkt betale med Visa og Mastercard = 4 ganger, men det så ut til at det gikk ikke. Men det viste se at det gikk så jeg hadde betalt kr. 1200,- og ikke kom inn. Har merkelig nok fått kr. 600,- igjen, men kommer ikke inn eller får oppdateringer. Ringt haugevis av ganger, haugevis av mail, men nei.... Nå er det gått 5 måneder, jeg har satt mange ultimum innen en ringte, men jeg ser ingen forandring enda..