Hei.
Min farmor er født på Ørland i 1930 og mest sannsynlig døpt i Trondheim. Kirkebøkene for Trondheim er kun tilgjengelige til 1929. Hun vet ikke i hvilken kirke hun er døpt, men familiens første hjem var trolig her:
http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/we ... =7372#ovre
Hvordan går jeg frem for å finne/ få tilgang til dåpen?
-Rune
Finne dåp
Moderatorer: MOD_Slektsfaglig, MOD_Kildereg
-
- Sted: TRONDHEIM
- Kontakt:
Re: Finne dåp
Gnr.47 er (både i 1886 og i dag) Loholt; bnr. 16 i dag har gateadresse Steinhaugen (på Lohove). Det høyrde og høyrer til Strinda sokn. Kyrkjeboka ligg sannsynlegvis på Strinda prestekontor.
Sånn i farta finn eg ikkje sperrefristen for barnedåp frå 1930; men det kan vere 80 år. I så fall er innførsla "fri", men protokollen sannsynlegvis sperra, sidan fristen gjeld frå siste innførsle.
Dersom du har datoen, kan du alltids ringe og spørje... (men ta omsyn til at dei har andre ting å gjere, og at det ikkje er jobben deira å hjelpe deg med slikt.)
Sånn i farta finn eg ikkje sperrefristen for barnedåp frå 1930; men det kan vere 80 år. I så fall er innførsla "fri", men protokollen sannsynlegvis sperra, sidan fristen gjeld frå siste innførsle.
Dersom du har datoen, kan du alltids ringe og spørje... (men ta omsyn til at dei har andre ting å gjere, og at det ikkje er jobben deira å hjelpe deg med slikt.)
-
- Sted: KRISTIANSUND N
Hei
Jeg tror ikke manglende tilgang henger sammen med at det er innførsler i boka på sperrede datoer. Det forklarer jo ikke hvorfor alle innførsler FØR 1930 er tilgjengelige. De er jo i den samme boka.
Jeg har sett at tilgangen varierer fra ett prestegjeld/sokn til et annet og mistenker at det ligger behov for en mauell operasjon for å gi tilgang til "nye" år.
Dette kunne vært "glidende", fordi hvert enkelt bilde (doble kirkebokside) inneholder informasjon om hvilke årstall innførslene omfatter, typisk slik:
Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Byåsen (Havstein) i Strinda, Klokkerbok nr. 611C04 (1914-1938), Fødte og døpte 1929, side 53.
mvh
Tom Kaasen
Jeg tror ikke manglende tilgang henger sammen med at det er innførsler i boka på sperrede datoer. Det forklarer jo ikke hvorfor alle innførsler FØR 1930 er tilgjengelige. De er jo i den samme boka.
Jeg har sett at tilgangen varierer fra ett prestegjeld/sokn til et annet og mistenker at det ligger behov for en mauell operasjon for å gi tilgang til "nye" år.
Dette kunne vært "glidende", fordi hvert enkelt bilde (doble kirkebokside) inneholder informasjon om hvilke årstall innførslene omfatter, typisk slik:
Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Byåsen (Havstein) i Strinda, Klokkerbok nr. 611C04 (1914-1938), Fødte og døpte 1929, side 53.
mvh
Tom Kaasen
Jeg kan jo da kanskje sende en mail til kirkekontoret ved Strinda Kirke og spørre om de kan hjelpe meg?
-Rune
-Rune
-
- Sted: TRONDHEIM
- Kontakt:
Nei... grunnen er at alle kjelder som kan innehalde adopsjonsinformasjon er sperra i 100 år. For dåpslister er grensa sett ved 1930. Det har dels å gjere med tidspunktet for at sperrefristen vart utvida til 100 år, og dels med at det vart innført ny adopsjonslov i 1934.
Den generelle grensa er 60 år ("vanleg" dåpsinformasjon), så i prinsippet kunne lister utan adopsjonsopplysningar vore frigjevne fram til 1951.
... men kanskje nokon av oss er samde med arkivverket når dei prioriterer andre ting enn å finlese nyare dåpslister.
Men før arkivverket kan skanne og legge ut sider, må protokollane avleverast frå prestekontoret. Det skal dei gjere 80 år etter siste innførsle, men det kan ofte drøye litt meir. Den eine protokollen frå Strinda inneheld faktisk dår frå 1934, og skulle eigentleg ikkje ha vore innlevert.
Det er glidande....og i 2031 kjem nok 1930-innførslene.
Elles: Havstein ville nok vore eit blindspor her. Det er hovudkyrkja det er snakk om.