Rallardottera Kari Amundsdtr Når/kor født og død?
Moderator: MOD_ukjent_fylke
Rallardottera Kari Amundsdtr Når/kor født og død?
Eg har ikkje vore i stand til å finne data på eine søster til bessmor mi, ho Kari Amundsdotter Klinkenberg. Eg har prøvd å leite i kyrkjebøkene i fotefara til min rallaroldefar, men ikkje greid
å finne noko om Kari. Eg trur ho må vere den yngste, hvis vi skal leggje oppkallingsreglane til grunn. Men det kunne ha vore «plass» til henne mellom nr. 3 og nr. 4 også. (Bessmor mi er Maria nr. 6.)
Til «reiseruta» deira, har eg nytta skriv frå arbeidsgjevaren jarnvegen ved pensjonssøknaden til oldefar, dåp og konfirmasjon til barna etter den «reiseruta», folketellinger 1900.
Far Amund Amundsen Klinkenberg, f. 28 Sep 1851, Formoeie, Sel , d. 17 Jul 1915, Haugrud, Hundorp (sønn av Amund Amundsen Skurdal og Ragnhild Hansdtr Bjørnvollen);
Mor Mari Olsdtr Slåen, f. 28 Mai 1848, Slåen, Øvre, Sel , d. 13 Jan 1932, Breivegen, Nørdre, Hundorp (dotter av Ole Larsen Leren og Kari Jonsdtr Kaggerud)
Barn:
1.Ragnhild Amundsdtr Klinkenberg,
f. 5 Mar 1878, Hegra , d. 16 Mar 1947 Konfirmert 1893 Lillehammer krk
2.Ola Amundsen Klinkenberg,
f. 29 Aug 1879, Florholmen, Hegra, Stjørdal, Konfirmert Tretten krk, Øyer
d. 28 Jul 1950, Konsmo
3. Anna Karoline Amundsdtr Klinkenberg,
f. 30 Aug 1881, Voss , d. 15 Mai 1966, Odda Konfirmert Lunner krk., Jevnaker
4. August Marthin Amundsen Klinkenberg,
f. 2 Mar 1884, Geiranger , d. 14 Nov 1964, Namdal Sykehus, Namsos Konfirmert Lunner krk
5. Marie Amundsdtr Klinkenberg,
f. 19 Sep 1886, Kolbotn, Øvre, Selsverk , d. 28 Jul 1887, Klinkenberg, Sel
6. Maria Amundsdtr Klinkenberg,
f. 30 Nov 1888, Klinkenberg, Sel , d. 30 Apr 1960, Bjørkly, Hundorp
Konfirmert Bruflat krk, Etnedal 1903
7. Kari Amundsdtr Klinkenberg ???
FT 1900 Granum Søndre, Søndre Land, Amund Amundsen Klinkenberg m/Heimebuande barn
http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ft ... 15b&lnr=00
FT 1900 Ringstad Øvre, Søndre Land, Ragnhild Amundsdtr m/mann og barn
http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ft ... 07a&lnr=00
FT 1900 Granum Søndre, Søndre Land, Ola Amundsen Klinkenberg m/familie
http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ft ... 15a&lnr=00
"CV"'n til oldefar:
Ved Rørosbanen juni 1874 (meir eller mindre samanhengande) 23/2-1880
Vossebanen 14/3-1880 - 9/7-1883
Veganlegg Geiranger 15/6-1884 - 9/9-1884
" Lesjaskog juni 1888 - sept 1888 Budde på Sel, bessmor født/døpt der)
" Opdal 30/5-1889 - 5/11-1890
" Stamlien 1/5-1891 - 5/9-1891 (veit ikkje geografisk plassering)
Hamar-Selsbanen 9/11-1891 - 10/6-1895
Kristiania-Gjøvikbanen 2/9-1896 - 10/6-1900
Valdresbanen 8/8-1900 - 9/4-1904
Bergensbanen 18/4-1904 - 15/8-1909
Otta-Dombåsbanen 9/10-1909 - 6/12-1913
Raumabanen 8/6-1914 - 8/1-1915
Utifrå ovanståande har eg leita "alle" tenkjelege og utenkjelege kyrkjebøker etter vesle Kari
inntil FT 1900. Der er ho ikkje med, så ho må vere født og død på vegen fram mot århundreskiftet. Oldemor var 52 år i 1900, så det kom nok ikkje fleire barn etter dette.
Er det nokon som har noko forslag til kor eg kan finne fødsel og død for Kari? Nokon som ser betre enn meg, i "riktig" kyrkjebok?
På førehand takk, eg har leita og leita etter den jenta.
Håpefull helsing
Wenche
PS la inn ny link på Ringstad Øvre og fjerna den feilaktige nå kl. 12.08
å finne noko om Kari. Eg trur ho må vere den yngste, hvis vi skal leggje oppkallingsreglane til grunn. Men det kunne ha vore «plass» til henne mellom nr. 3 og nr. 4 også. (Bessmor mi er Maria nr. 6.)
Til «reiseruta» deira, har eg nytta skriv frå arbeidsgjevaren jarnvegen ved pensjonssøknaden til oldefar, dåp og konfirmasjon til barna etter den «reiseruta», folketellinger 1900.
Far Amund Amundsen Klinkenberg, f. 28 Sep 1851, Formoeie, Sel , d. 17 Jul 1915, Haugrud, Hundorp (sønn av Amund Amundsen Skurdal og Ragnhild Hansdtr Bjørnvollen);
Mor Mari Olsdtr Slåen, f. 28 Mai 1848, Slåen, Øvre, Sel , d. 13 Jan 1932, Breivegen, Nørdre, Hundorp (dotter av Ole Larsen Leren og Kari Jonsdtr Kaggerud)
Barn:
1.Ragnhild Amundsdtr Klinkenberg,
f. 5 Mar 1878, Hegra , d. 16 Mar 1947 Konfirmert 1893 Lillehammer krk
2.Ola Amundsen Klinkenberg,
f. 29 Aug 1879, Florholmen, Hegra, Stjørdal, Konfirmert Tretten krk, Øyer
d. 28 Jul 1950, Konsmo
3. Anna Karoline Amundsdtr Klinkenberg,
f. 30 Aug 1881, Voss , d. 15 Mai 1966, Odda Konfirmert Lunner krk., Jevnaker
4. August Marthin Amundsen Klinkenberg,
f. 2 Mar 1884, Geiranger , d. 14 Nov 1964, Namdal Sykehus, Namsos Konfirmert Lunner krk
5. Marie Amundsdtr Klinkenberg,
f. 19 Sep 1886, Kolbotn, Øvre, Selsverk , d. 28 Jul 1887, Klinkenberg, Sel
6. Maria Amundsdtr Klinkenberg,
f. 30 Nov 1888, Klinkenberg, Sel , d. 30 Apr 1960, Bjørkly, Hundorp
Konfirmert Bruflat krk, Etnedal 1903
FT 1900 Granum Søndre, Søndre Land, Amund Amundsen Klinkenberg m/Heimebuande barn
FT 1900 Ringstad Øvre, Søndre Land, Ragnhild Amundsdtr m/mann og barn
FT 1900 Granum Søndre, Søndre Land, Ola Amundsen Klinkenberg m/familie
"CV"'n til oldefar:
Ved Rørosbanen juni 1874 (meir eller mindre samanhengande) 23/2-1880
Vossebanen 14/3-1880 - 9/7-1883
Veganlegg Geiranger 15/6-1884 - 9/9-1884
" Lesjaskog juni 1888 - sept 1888 Budde på Sel, bessmor født/døpt der)
" Opdal 30/5-1889 - 5/11-1890
" Stamlien 1/5-1891 - 5/9-1891 (veit ikkje geografisk plassering)
Hamar-Selsbanen 9/11-1891 - 10/6-1895
Kristiania-Gjøvikbanen 2/9-1896 - 10/6-1900
Valdresbanen 8/8-1900 - 9/4-1904
Bergensbanen 18/4-1904 - 15/8-1909
Otta-Dombåsbanen 9/10-1909 - 6/12-1913
Raumabanen 8/6-1914 - 8/1-1915
Utifrå ovanståande har eg leita "alle" tenkjelege og utenkjelege kyrkjebøker etter vesle Kari
inntil FT 1900. Der er ho ikkje med, så ho må vere født og død på vegen fram mot århundreskiftet. Oldemor var 52 år i 1900, så det kom nok ikkje fleire barn etter dette.
Er det nokon som har noko forslag til kor eg kan finne fødsel og død for Kari? Nokon som ser betre enn meg, i "riktig" kyrkjebok?
På førehand takk, eg har leita og leita etter den jenta.
Håpefull helsing
Wenche
PS la inn ny link på Ringstad Øvre og fjerna den feilaktige nå kl. 12.08
Sist redigert av dn27834 den 8. mai 2012 kl. 11.46, redigert 3 ganger totalt.
Re: Kari Amundsdtr Når/kor født og død?
Ringstad Øvre. Mangelfull link Wenche.
http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcen ... k=455#ovre
Glemte du CV-en? Nei da, nå kom den.

http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcen ... k=455#ovre
Glemte du CV-en? Nei da, nå kom den.

Vennlig hilsen Tove
Hei Tove
Ja dette må vere ei ypperleg oppgåve for deg.
Beklager at linken på Ringstad Øvre var feil i første omgang, dei to linene på kladden bytta plass og da blir det berre møl da veit du.
Og grunnen til at CD'n til oldefar ikkje kom med med ein gong, var at med manuset frå jernbaneverket var så kronglete for cd'n min at eg ikkje fekk kopiert det med over, og har erfaring med at lange manus kan bli borte vekk, hvis ein går ut og inn og skal legge til. Difor lagra eg den første delen, medan eg skreiv inn manuelt merittlista til oldefar. Men den som venter på noko godt, venter ikkje forgjeves.
Og for gode forslag skal eg rope TUSEN TAKK, og HURRA. Vi har greid nokre "gåter" saman tidlegare vi. Men det er ikkje ofte at det er så mykje fløttinger rundt om kring, som blant desse rallarane. Eg seier på spøk at der det er eit jarnvegsspor og plass til ein bustad, der har eg slekt.
Spennande, det. Kanskje rundt neste sving finn eg nokon?
På førehand takk for små og store bidrag.
Beste helsing
Wenche
Ja dette må vere ei ypperleg oppgåve for deg.
Beklager at linken på Ringstad Øvre var feil i første omgang, dei to linene på kladden bytta plass og da blir det berre møl da veit du.
Og grunnen til at CD'n til oldefar ikkje kom med med ein gong, var at med manuset frå jernbaneverket var så kronglete for cd'n min at eg ikkje fekk kopiert det med over, og har erfaring med at lange manus kan bli borte vekk, hvis ein går ut og inn og skal legge til. Difor lagra eg den første delen, medan eg skreiv inn manuelt merittlista til oldefar. Men den som venter på noko godt, venter ikkje forgjeves.
Og for gode forslag skal eg rope TUSEN TAKK, og HURRA. Vi har greid nokre "gåter" saman tidlegare vi. Men det er ikkje ofte at det er så mykje fløttinger rundt om kring, som blant desse rallarane. Eg seier på spøk at der det er eit jarnvegsspor og plass til ein bustad, der har eg slekt.
Spennande, det. Kanskje rundt neste sving finn eg nokon?
På førehand takk for små og store bidrag.
Beste helsing
Wenche
Denne gangen "rettet" jeg på deg. Var omvendt for ei tid siden.
(Er forresten glad for at jeg ikke er feilfri!)
Skal se om jeg finner noe, men denne ser
ut!
Blir vel å ta div. togturer.

(Er forresten glad for at jeg ikke er feilfri!)
Skal se om jeg finner noe, men denne ser

Blir vel å ta div. togturer.
Vennlig hilsen Tove
Har skummet denne siden uten hell;
http://sites.google.com/site/historiela ... -stasjoner
http://sites.google.com/site/historiela ... -stasjoner
Vennlig hilsen Tove
Hei Wenche!
Når og hvor giftet foreldrene seg?
Når og hvor giftet foreldrene seg?
Vennlig hilsen Tove
Hei
Fant tillfelligvis en Kari Amundsdatter f. 1882 som amtskoleelev.
http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcen ... &merk=1370
Bare som ett tips.
Du kanskje kan sjekke denne ?
/Sissel
Fant tillfelligvis en Kari Amundsdatter f. 1882 som amtskoleelev.
http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcen ... &merk=1370
Bare som ett tips.
Du kanskje kan sjekke denne ?

/Sissel
Hei Tove
Mari Slåen og Amund Amundsen Klinkenberg gifta seg 10/9-1877 i Hegra Kyrkje, Stjørdal
Og nå ville du ha hatt lenken til denne hendinga, men i og med at eg er i "heim 2" nå, så har eg ikkje alle papira med meg. Eg finn ikkje Hegra kyrkje innlagt på nettet for 1877, så det må vere
av dei opplysningane vi har fått skriftleg frå kyrkjekontoret der, saman med dåpsopplysningane til dei to eldste barna, medan dei budde på Florholmen, Hegra, Stjørdal. Eg har fått samle opplysningane mine i Tor Onshus "Ringebuslekter", du finn det der på nettet.
Det ser utifrå CV'n at oldefar arbeidde ved Rørosbanen i det tidsrommet, men dei både gifta seg og døpte dei to eldste i Hegra kyrkje.
Mvh
Wenche
Mari Slåen og Amund Amundsen Klinkenberg gifta seg 10/9-1877 i Hegra Kyrkje, Stjørdal
Og nå ville du ha hatt lenken til denne hendinga, men i og med at eg er i "heim 2" nå, så har eg ikkje alle papira med meg. Eg finn ikkje Hegra kyrkje innlagt på nettet for 1877, så det må vere
av dei opplysningane vi har fått skriftleg frå kyrkjekontoret der, saman med dåpsopplysningane til dei to eldste barna, medan dei budde på Florholmen, Hegra, Stjørdal. Eg har fått samle opplysningane mine i Tor Onshus "Ringebuslekter", du finn det der på nettet.
Det ser utifrå CV'n at oldefar arbeidde ved Rørosbanen i det tidsrommet, men dei både gifta seg og døpte dei to eldste i Hegra kyrkje.
Mvh
Wenche
Finner bare ei Kari Amundsdatter f i Vågå i passende alder?
Kildeinformasjon: Oppland fylke, Vågå i Vågå, Ministerialbok nr. 7 /1 (1872-1886), Fødte og døpte 1882, side 45.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-47
Og ei i Sel/Vågå;
Kildeinformasjon: Oppland fylke, Sel i Vågå, Ministerialbok nr. 7 /3 (1872-1886), Fødte og døpte 1883, side 128.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-31
Er vel helst ei av disse du fant, Sissel, og ingen av dem har rett farsnavn.
Wenche!
Greit. Tenkte kanskje hun kunne være født først, men.........hvor da?
Kildeinformasjon: Oppland fylke, Vågå i Vågå, Ministerialbok nr. 7 /1 (1872-1886), Fødte og døpte 1882, side 45.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-47
Og ei i Sel/Vågå;
Kildeinformasjon: Oppland fylke, Sel i Vågå, Ministerialbok nr. 7 /3 (1872-1886), Fødte og døpte 1883, side 128.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-31
Er vel helst ei av disse du fant, Sissel, og ingen av dem har rett farsnavn.
Wenche!
Greit. Tenkte kanskje hun kunne være født først, men.........hvor da?
Vennlig hilsen Tove
Jo da Wenche, du finner Hegra under Øvre Stjørdal.
Har lett etter Kari der f o m 1876 uten å finne henne.
Finner de to andre + vielsen, men ingen ledetråder det jeg kan forstå.
Har lett etter Kari der f o m 1876 uten å finne henne.

Finner de to andre + vielsen, men ingen ledetråder det jeg kan forstå.
Vennlig hilsen Tove
Re: Rallardottera Kari Amundsdtr Når/kor født og død?
Sissel
Tusen takk for innspill, eg har følgd opp det du og Tove fann i 1882, men korkje Kari døpt i Vågå/Sel eller Vågå/Vågå i 1882, hadde "riktig" far: Amund Amundsen.
Og Tove
Takk for utlegg av lenkene til kyrkjebøkene om dåp 1882. Da var det veldig enkelt for meg å gå gjennom på søk etter dåp for "riktig# Kari, men der fanns ho diverre ikkje. Men takk alikevel.
Og om det var augo eller manglande fantasi eller geografisk sans som gjorde at eg ikkje fann
Øvre Stjørdal, veit eg ikkje. Men du fekk sett det på kartet til meg, eg kunne i utgangspunktet berre påstå tid og stad, utan å kome med dokumentasjonen. Men nå er det på plass.
Ja er det nokon med gode forslag i jakta etter Kari der ute ein stad, så berre kom med innspel.
Venleg helsing
Wenche
Tusen takk for innspill, eg har følgd opp det du og Tove fann i 1882, men korkje Kari døpt i Vågå/Sel eller Vågå/Vågå i 1882, hadde "riktig" far: Amund Amundsen.
Og Tove
Takk for utlegg av lenkene til kyrkjebøkene om dåp 1882. Da var det veldig enkelt for meg å gå gjennom på søk etter dåp for "riktig# Kari, men der fanns ho diverre ikkje. Men takk alikevel.
Og om det var augo eller manglande fantasi eller geografisk sans som gjorde at eg ikkje fann
Øvre Stjørdal, veit eg ikkje. Men du fekk sett det på kartet til meg, eg kunne i utgangspunktet berre påstå tid og stad, utan å kome med dokumentasjonen. Men nå er det på plass.
Ja er det nokon med gode forslag i jakta etter Kari der ute ein stad, så berre kom med innspel.
Venleg helsing
Wenche
- Gry Onarheim Dahlmo
Ser på CV at det er åpent tidsrom mellom Geiranger og Lesja? Kan Kari være født i dette tidsrommet?
Har du søkt i det gamle arkivet på BF på DA? Endel med rallarer ...
http://forum.arkivverket.no/forum/24-arkiv/
Har du søkt i det gamle arkivet på BF på DA? Endel med rallarer ...
http://forum.arkivverket.no/forum/24-arkiv/
Vennlig hilsen Gry
Hei Gry
Eg gjekk inn att på "innstilling til pensjon" frå statsbanene, for eg tenkte at eg hadde hoppa over ein arbeidsstad, men der var det "ope hol" i "CV'n".
Så da ser eg på kor dei får barn og evt bur i denne bolken mellom Geiranger og Lesjaskog:
4. August Marthin Amundsen Klinkenberg, f. 2 Mar 1884, Geiranger
5. Marie Amundsdtr Klinkenberg, f. 19 Sep 1886, Kolbotn, Øvre, Selsverk , d. 28 Jul 1887, Klinkenberg, Sel
6. Maria Amundsdtr Klinkenberg, f. 30 Nov 1888, Klinkenberg, Sel
Kor oldefar arbeidde i desse 4 åra, har eg ikkje noko meining om, men August vart født medan dei var i Geiranger. Marie f 1886, død 1887, det var attende i Sel, og både fødestad og bustad ved død, var i Verkensbakken, rett opp for Sel kyrkje. Og bessmor Maria var født på Klinkenberg
i Verkensbakken på Sel, oldefar starta vegarbeid på Lesjaskog juni 1888 atter i regi av statsbanene.
Kunne vore plass til eit barn mellom nr 4 og nr 5, og mellom nr 5 og 6, men hvis det hadde kome ei jente mellom nr 5 og 6, ville ho vorte kalla opp att etter vesle Marie som døydde, etter namneskikkane den gongen.
Og Kari var jo oppkalla etter mormora si, og da ville vel ho vere den siste i denne barneflokken. slik namneskikkane var.
Vart ikkje noko avklaring dette heller.
Navnebruk (Av Tor Onshus, Ringebuslekter)
Før navneloven kom i 1923 ble alle personer gitt navn etter hvor de bodde og fornavnet til faren. Dette systemet har de fortsatt på Island. Et problem med en slik navngiving er at det lett kan bli forvekslinger når folk flytter rundt. Dette var en av grunnene til at den nye navneloven kom. Tidligere var navnene det slik:
• Fornavn
• Fornavnet til faren
• Navnet på stedet der de bodde
Det betyr at Peder Hansen Bø hadde en far som hette Hans og at han bodde på Bø, men han kunne godt være født på Berg. I dag er etternavnet som regel et familienavn og vi bruker ikke mellomnavnet. Derfor ville den samme personen i dag kunne ha hett Peder Berg .
Jeg har valgt å bruke stedet der foreldrene bodde da barnet ble døpt som etternavn før 1900. Etter 1900 har jeg stort sett gått over til familienavn og ikke tatt med farsnavnet.
En skal også være klar over at det fantes skikker for oppkalling av barna, slik at første sønn kalles opp etter farfar osv. Dette var ikke alltid gjennomført, men det kan brukes som hjelpemiddel hvis en har problemer med å skille mellom for eksempel to kvinner. I de eldste kirkebøkene var ikke engang stedsnavnet med på bruden, så det kan være vanskelig å identifisere henne. Ut fra navnet på barna kan en få en indikasjon om hva foreldrene hennes kunne hete.
Besteforeldre Foreldre............ Barn
Hans Pettersen Morten Hansen Hans Mortensen 1. sønn
Mari Larsdtr ......................... Knut Mortensen 2. sønn
Knut Eriksen Kari Knutsdtr Mari Mortensdtr 1. datter
Berte Olsdtr ......................... Berte Mortensdtr 2. datter
Eg gjekk inn att på "innstilling til pensjon" frå statsbanene, for eg tenkte at eg hadde hoppa over ein arbeidsstad, men der var det "ope hol" i "CV'n".
Så da ser eg på kor dei får barn og evt bur i denne bolken mellom Geiranger og Lesjaskog:
4. August Marthin Amundsen Klinkenberg, f. 2 Mar 1884, Geiranger
5. Marie Amundsdtr Klinkenberg, f. 19 Sep 1886, Kolbotn, Øvre, Selsverk , d. 28 Jul 1887, Klinkenberg, Sel
6. Maria Amundsdtr Klinkenberg, f. 30 Nov 1888, Klinkenberg, Sel
Kor oldefar arbeidde i desse 4 åra, har eg ikkje noko meining om, men August vart født medan dei var i Geiranger. Marie f 1886, død 1887, det var attende i Sel, og både fødestad og bustad ved død, var i Verkensbakken, rett opp for Sel kyrkje. Og bessmor Maria var født på Klinkenberg
i Verkensbakken på Sel, oldefar starta vegarbeid på Lesjaskog juni 1888 atter i regi av statsbanene.
Kunne vore plass til eit barn mellom nr 4 og nr 5, og mellom nr 5 og 6, men hvis det hadde kome ei jente mellom nr 5 og 6, ville ho vorte kalla opp att etter vesle Marie som døydde, etter namneskikkane den gongen.
Og Kari var jo oppkalla etter mormora si, og da ville vel ho vere den siste i denne barneflokken. slik namneskikkane var.
Vart ikkje noko avklaring dette heller.
Navnebruk (Av Tor Onshus, Ringebuslekter)
Før navneloven kom i 1923 ble alle personer gitt navn etter hvor de bodde og fornavnet til faren. Dette systemet har de fortsatt på Island. Et problem med en slik navngiving er at det lett kan bli forvekslinger når folk flytter rundt. Dette var en av grunnene til at den nye navneloven kom. Tidligere var navnene det slik:
• Fornavn
• Fornavnet til faren
• Navnet på stedet der de bodde
Det betyr at Peder Hansen Bø hadde en far som hette Hans og at han bodde på Bø, men han kunne godt være født på Berg. I dag er etternavnet som regel et familienavn og vi bruker ikke mellomnavnet. Derfor ville den samme personen i dag kunne ha hett Peder Berg .
Jeg har valgt å bruke stedet der foreldrene bodde da barnet ble døpt som etternavn før 1900. Etter 1900 har jeg stort sett gått over til familienavn og ikke tatt med farsnavnet.
En skal også være klar over at det fantes skikker for oppkalling av barna, slik at første sønn kalles opp etter farfar osv. Dette var ikke alltid gjennomført, men det kan brukes som hjelpemiddel hvis en har problemer med å skille mellom for eksempel to kvinner. I de eldste kirkebøkene var ikke engang stedsnavnet med på bruden, så det kan være vanskelig å identifisere henne. Ut fra navnet på barna kan en få en indikasjon om hva foreldrene hennes kunne hete.
Besteforeldre Foreldre............ Barn
Hans Pettersen Morten Hansen Hans Mortensen 1. sønn
Mari Larsdtr ......................... Knut Mortensen 2. sønn
Knut Eriksen Kari Knutsdtr Mari Mortensdtr 1. datter
Berte Olsdtr ......................... Berte Mortensdtr 2. datter
- Gry Onarheim Dahlmo
Spennende tråd å følge Wenche
Tror vi gjorde rett å få den i Norge - ukjent kommune, siden så mange har rallarer i slekta si. "Marerittet" er hvis Kari ble født sist og før 1900 og under farens tid i Kristiania - med alle KB der....
Du har jo sjekket alt av KB på de stedene familien var, og da sikkert også dødfødte/døde.
MEN, hvor har du opplysningen fra at det var ei datter Kari? Greit at alle hjelpere vet det. Og beklager om jeg ikke fått den opplysningen med meg. Litt opptatt med annet i heimen.
Lykke til

Tror vi gjorde rett å få den i Norge - ukjent kommune, siden så mange har rallarer i slekta si. "Marerittet" er hvis Kari ble født sist og før 1900 og under farens tid i Kristiania - med alle KB der....
Du har jo sjekket alt av KB på de stedene familien var, og da sikkert også dødfødte/døde.
MEN, hvor har du opplysningen fra at det var ei datter Kari? Greit at alle hjelpere vet det. Og beklager om jeg ikke fått den opplysningen med meg. Litt opptatt med annet i heimen.
Lykke til

Vennlig hilsen Gry
Eg samarbeider med sonen til tremenningen min om Klinkenbergslekta. Han har arbeidd med slekt i fleire ti-år, eg er nybyrjar i så måte. Han har fått opplysninga om alle barna til mine olderforeldre (hans tippoldeforeldre) frå si bessmor (ho var kusina til far min), d.v.s. at bessmor hans "mangla" denne tante Kari, i oppveksten sin, da Kari døydde tidleg. Alle dei andre munnlege opplysningane han fekk frå bessmor si, har vi fått verifisert ved leiting i folketellinger, kyrkjebøker og i oppgjevne arbeidsstader i pensjonssøknaden frå statsbanene. Og bessmor hans var født i 1901, så ho var jo ikkje så mykje yngre enn Kari ville vore. Eg trur at vi kan gå god for at Kari har eksistert.
Mvh
Wenche
PS
Har leita i lange tider etter vesle Marie også, ho vart jo berre 1 år 1886-1887). DS
Tillegg
Eg trur ikkje Amund hadde med seg familien til Kristiania, dei budde Tretten, Øyer, Lillehammer medan Amund var ved Hamar-Selbanen, så vart det div stader i Vestoppland, Lunner, Søndre Land m.m med det var Kristiania-Gjøvikbanen og før Valdres.
Mvh
Wenche
PS
Har leita i lange tider etter vesle Marie også, ho vart jo berre 1 år 1886-1887). DS
Tillegg
Eg trur ikkje Amund hadde med seg familien til Kristiania, dei budde Tretten, Øyer, Lillehammer medan Amund var ved Hamar-Selbanen, så vart det div stader i Vestoppland, Lunner, Søndre Land m.m med det var Kristiania-Gjøvikbanen og før Valdres.
- Gry Onarheim Dahlmo
Du har jo verifisert dine opplysninger så mye, som alltid, Wenche
Håper inderlig at du får innertier! Vi vet jo at ved tålmodighet og åpne emnet for alle slektsforskere, vil resultatet komme "en vakker dag"
Og kanskje kommer blinkskuddet fra uante steder. Jeg bare en gammel rypejeger)

Håper inderlig at du får innertier! Vi vet jo at ved tålmodighet og åpne emnet for alle slektsforskere, vil resultatet komme "en vakker dag"

Vennlig hilsen Gry
Nå har eg "gått" heile ruta opp på nytt, leita etter død og evt døpt der som olderfar flytta til, eller det var noko kyrkjeleg handling med ungane. 0 resultat. har leita etter innfløtting, og kun funne den til Voss (med god hjelp) og til Geiranger, med kun far og mor, og dei to eldste.
Amund og Mari gifta seg i Hegra i 1877, dei fekk dei to eldste der i 1878 og 1879. Han arbeidde
i tida juni 1874 til 23.2.1880 ved Rørosbanen, Mari var også i arbeid i Stjørdal, ho vart jo mest 30 år før dei gifte seg. Men i og med at dei gifte seg og døypte dei to eldste i Hegra krk, har eg rekna med at dei budde på Florholmen inntil dei fløtte til Voss og Amund starta arbeidet ved Vossebanen 14.3.1880 til 9.7.1883. Anna vart født 30.8.1881 og døpt på Voss. Neste opphaldsstad, Geiranger var arrbeidsplassen veglanlegg der, 15.6.1884-9.9.1884. August født 2.3.1884, han vart døpt i Geiranger. Men så kjem det 4 år mellom 1884 til juni 1888, som det ikkje sto kor Amund arbeidde, og det einaste med bar som eg har greid å finne, var Marie født/døpt og død i Sel (1886-1887) og bessmor Maria født og døpt i Sel 1888.
Har leita rundt i Vestoppland for dei budde på Lunner da Anna vart konfirmert der i 1897, August i 1898. Dei budde på Søndre Granum, Søndre Land, ingen Kari-barn gravlagd eller døpt der. Kari var ikkje med på FT 1900.
Kva har eg oversett?
Dei einaste innfløttinger som vi har greid å finn er følgjande:
Innfløtting 1882 Voss;
Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Voss, Ministerialbok nr. A 20 (1855-1886), Inn- og utflyttede 1882, side 328.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... d=7093&uid =ny&idx_side=-233
Så FT 1900 Amund og Mari med heimebuande barn:
Så FT 1900 Ola med kone og barn:
Så FT 1900 Ragnhild med mann/barn:
Har fore i sikk sakk i "livsreisa" deira og leita etter fødte/døpt/død av evt Kari. Til det har eg hatt og har god hjelp av Tove, men vi har ikkje fått "fast fisk" ennå.
P.t. er fantasien og kreativiteten på 0.
Takksam for alle forslag.
Mvh
Wenche
Amund og Mari gifta seg i Hegra i 1877, dei fekk dei to eldste der i 1878 og 1879. Han arbeidde
i tida juni 1874 til 23.2.1880 ved Rørosbanen, Mari var også i arbeid i Stjørdal, ho vart jo mest 30 år før dei gifte seg. Men i og med at dei gifte seg og døypte dei to eldste i Hegra krk, har eg rekna med at dei budde på Florholmen inntil dei fløtte til Voss og Amund starta arbeidet ved Vossebanen 14.3.1880 til 9.7.1883. Anna vart født 30.8.1881 og døpt på Voss. Neste opphaldsstad, Geiranger var arrbeidsplassen veglanlegg der, 15.6.1884-9.9.1884. August født 2.3.1884, han vart døpt i Geiranger. Men så kjem det 4 år mellom 1884 til juni 1888, som det ikkje sto kor Amund arbeidde, og det einaste med bar som eg har greid å finne, var Marie født/døpt og død i Sel (1886-1887) og bessmor Maria født og døpt i Sel 1888.
Har leita rundt i Vestoppland for dei budde på Lunner da Anna vart konfirmert der i 1897, August i 1898. Dei budde på Søndre Granum, Søndre Land, ingen Kari-barn gravlagd eller døpt der. Kari var ikkje med på FT 1900.
Kva har eg oversett?
Dei einaste innfløttinger som vi har greid å finn er følgjande:
Innfløtting 1882 Voss;
Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Voss, Ministerialbok nr. A 20 (1855-1886), Inn- og utflyttede 1882, side 328.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... d=7093&uid =ny&idx_side=-233
Så FT 1900 Amund og Mari med heimebuande barn:
Så FT 1900 Ola med kone og barn:
Så FT 1900 Ragnhild med mann/barn:
Har fore i sikk sakk i "livsreisa" deira og leita etter fødte/døpt/død av evt Kari. Til det har eg hatt og har god hjelp av Tove, men vi har ikkje fått "fast fisk" ennå.
P.t. er fantasien og kreativiteten på 0.
Takksam for alle forslag.
Mvh
Wenche
Har nå motteke eit skriv som neste heilt sikkert utelet Kristiania
(Kristiania-Gjøvikbanen 2/9-1896-2/8-1900)
frå samarbeidspartnaren min, og han har granska fløttingane i fleire ti-år
Wenche,
Kjenner ingen kilder om at de var i Oslo. Det var nær nøyaktig 2 år mellom Ola sin konfirmasjon på Tretten april 1894 og vigselen til Ragnhild i Lunner april 1896. Det er nok lav sannsynlighet for at det var plass til noe mellomspill i Oslo? Antar det jeg mener het "Nordbanen" hadde sin trasé fra øst på Oslo S, i tunnel under hovedbanen til Lillestrøm/Eidsvoll, i retning Kjelsås stasjon på vei til Nittedal, Hakadal, Lunner, Roa og Eina. Har ikke sjekket med kartet, men antar den banen delte seg på Eina med spor til henholdsvis Gjøvik nordøstover, og Valdresbanen nordvestover til Fagernes. Nordbanen mener jeg opprinnelig var planlagt som hovedtrasé nordover til Gjøvik og videre til Lille hammer. Som senere fakta viser valgte Stortinget senere en trasé til Lillehammer på østsiden av Mjøsa. Det er rimelig å anta at den delen av traseen som var i Oslo ble bygd nokså samtidig med linjen ved Lunner. Avstanden var ikke stor fra daværende Oslo S til Lunner. Dersom vi skulle sett etter våre i nåværende Oslo, var det kanskje rimelig å søke først i Vestre Aker som på den tiden trolig var både eget prestegjeld og kommune, evt Nittedal kommune?
Odd
Anna og August var konfirmert i h.h.v. 1897 og 1898, så dette dokumenterer bustad i Lunner
i alle fall i 1896, 1897 og 1898. Og ved FT 1900, som tidlegare innlagde lenke viser, budde familiane i Søndre Land.
Tillegg kl. 12.47
Har sjekka dødsfall for vesle Kari både i Vestre Aker og i Nittedal/Hakadal frå tida 1896, 1897 for i 1897 var dei attende i Lunner med konfirmasjon da og i 1898, samt giftemål til Ragnhild i 1896. Kor dei budde under Valdresbanen, 8/8-1900 og 9/4-1904 er ikkje heilt klarlagt, men dei budde på Granum søndre ved FT 3. des. 1900, på Liahaugen 19/4-1903 i Bruflat, Etnedal ved konfirmasjonen til bessmor. Fleire kyrkjelege handlinger som angjev bustad i dette tidsromet, veit eg ikkje om. Og etter 1900 var vi vel einige om at oldermor ikkje kunne få fleire barn, og når Kari ikkje var med i FT 1900, må ho vel vere død tidlegare?
Mvh
Wenche
(Kristiania-Gjøvikbanen 2/9-1896-2/8-1900)
frå samarbeidspartnaren min, og han har granska fløttingane i fleire ti-år
Wenche,
Kjenner ingen kilder om at de var i Oslo. Det var nær nøyaktig 2 år mellom Ola sin konfirmasjon på Tretten april 1894 og vigselen til Ragnhild i Lunner april 1896. Det er nok lav sannsynlighet for at det var plass til noe mellomspill i Oslo? Antar det jeg mener het "Nordbanen" hadde sin trasé fra øst på Oslo S, i tunnel under hovedbanen til Lillestrøm/Eidsvoll, i retning Kjelsås stasjon på vei til Nittedal, Hakadal, Lunner, Roa og Eina. Har ikke sjekket med kartet, men antar den banen delte seg på Eina med spor til henholdsvis Gjøvik nordøstover, og Valdresbanen nordvestover til Fagernes. Nordbanen mener jeg opprinnelig var planlagt som hovedtrasé nordover til Gjøvik og videre til Lille hammer. Som senere fakta viser valgte Stortinget senere en trasé til Lillehammer på østsiden av Mjøsa. Det er rimelig å anta at den delen av traseen som var i Oslo ble bygd nokså samtidig med linjen ved Lunner. Avstanden var ikke stor fra daværende Oslo S til Lunner. Dersom vi skulle sett etter våre i nåværende Oslo, var det kanskje rimelig å søke først i Vestre Aker som på den tiden trolig var både eget prestegjeld og kommune, evt Nittedal kommune?
Odd
Anna og August var konfirmert i h.h.v. 1897 og 1898, så dette dokumenterer bustad i Lunner
i alle fall i 1896, 1897 og 1898. Og ved FT 1900, som tidlegare innlagde lenke viser, budde familiane i Søndre Land.
Tillegg kl. 12.47
Har sjekka dødsfall for vesle Kari både i Vestre Aker og i Nittedal/Hakadal frå tida 1896, 1897 for i 1897 var dei attende i Lunner med konfirmasjon da og i 1898, samt giftemål til Ragnhild i 1896. Kor dei budde under Valdresbanen, 8/8-1900 og 9/4-1904 er ikkje heilt klarlagt, men dei budde på Granum søndre ved FT 3. des. 1900, på Liahaugen 19/4-1903 i Bruflat, Etnedal ved konfirmasjonen til bessmor. Fleire kyrkjelege handlinger som angjev bustad i dette tidsromet, veit eg ikkje om. Og etter 1900 var vi vel einige om at oldermor ikkje kunne få fleire barn, og når Kari ikkje var med i FT 1900, må ho vel vere død tidlegare?
Mvh
Wenche
Jeg har nå lett etter Kari født mellom 1874-78 langs Rørosbanen, fra Støren/Melhus til Alvdal.
Fant henne ikke, men garanterer ikke at jeg ikke har oversett noe.
Tanken min var at hun kan være født før Amund og Mari giftet seg.
Fant henne ikke, men garanterer ikke at jeg ikke har oversett noe.
Tanken min var at hun kan være født før Amund og Mari giftet seg.
Vennlig hilsen Tove
Tove
Tusen takk for strevet ditt i jakta på Kari.
Det er ikkje umogleg at dei kunne fått Kari før dei gifta seg, men etter dei gamle namneskikkane, skulle ho da heitt Ragnhild, første dotter vart som regel kalla opp etter farmor.
Men som den siste var det naturleg med Kari.
Vi får leve i håpet.
Mvh
Wenche
Tusen takk for strevet ditt i jakta på Kari.
Det er ikkje umogleg at dei kunne fått Kari før dei gifta seg, men etter dei gamle namneskikkane, skulle ho da heitt Ragnhild, første dotter vart som regel kalla opp etter farmor.
Men som den siste var det naturleg med Kari.
Vi får leve i håpet.
Mvh
Wenche
-
- Sted: HAUGESUND
Hei
Har dere tenkt tanken at siden de drev og flyttet så mye, at de kan ha utsatt dåpen til Kari til de kom til en ny plass, og at hun da kan ha rukket å bli noen år, kanskje 2-4 år, før hun endelig ble døpt?
Mvh
Vigdis
Har dere tenkt tanken at siden de drev og flyttet så mye, at de kan ha utsatt dåpen til Kari til de kom til en ny plass, og at hun da kan ha rukket å bli noen år, kanskje 2-4 år, før hun endelig ble døpt?
Mvh
Vigdis
Hei Vigdis
Tusen takk for tipset. Men eg trur ikkje dåpen til Kari er noko særleg utsett i høve til fødsel, for same kor mykje dei har flytta, så er barna døpt medan alle dei andre 6 barna var små spebarn,
Eg har difor oppdatert lista over barn til å omfatte også dåp, dato og stad:
Barn:
1.Ragnhild Amundsdtr Klinkenberg, f. 5 Mar 1878, Hegra , døpt 5 mai.1878 Hegra, Konfirmert 1893 Lillehammer krk d. 16 Mar 1947
2.Ola Amundsen Klinkenberg, f. 29 Aug 1879, Florholmen, Hegra, døpt 12 okt 1879 Hegra , Stjørdal, Konfirmert Tretten krk, Øyer d. 28 Jul 1950, Konsmo
3. Anna Karoline Amundsdtr Klinkenberg, f. 30 Aug 1881, Voss , døpt 18 okt 1881 Voss, Konfirmert Lunner krk. 1897, Jevnaker d. 15 Mai 1966, Odda
4. August Marthin Amundsen Klinkenberg, f. 2 Mar 1884, Geiranger , døpt 20 mars 1884Geirang Konfirmert Lunner krk 1898 er, d. 14 Nov 1964, Namdal Sykehus, Namsos
5. Marie Amundsdtr Klinkenberg, f. 19 Sep 1886, Kolbotn, Øvre, Selsverk, døpt 31 okt 1886 Sel, d. 28 Jul 1887, Klinkenberg, Sel
6. Maria Amundsdtr Klinkenberg, f. 30 Nov 1888, Klinkenberg, Sel , døpt 24 jan. 1889, Konfirmert Bruflat krk, Etnedal 1903 d. 30 Apr 1960, Bjørkly, Hundorp
Tusen takk for tipset. Men eg trur ikkje dåpen til Kari er noko særleg utsett i høve til fødsel, for same kor mykje dei har flytta, så er barna døpt medan alle dei andre 6 barna var små spebarn,
Eg har difor oppdatert lista over barn til å omfatte også dåp, dato og stad:
Barn:
1.Ragnhild Amundsdtr Klinkenberg, f. 5 Mar 1878, Hegra , døpt 5 mai.1878 Hegra, Konfirmert 1893 Lillehammer krk d. 16 Mar 1947
2.Ola Amundsen Klinkenberg, f. 29 Aug 1879, Florholmen, Hegra, døpt 12 okt 1879 Hegra , Stjørdal, Konfirmert Tretten krk, Øyer d. 28 Jul 1950, Konsmo
3. Anna Karoline Amundsdtr Klinkenberg, f. 30 Aug 1881, Voss , døpt 18 okt 1881 Voss, Konfirmert Lunner krk. 1897, Jevnaker d. 15 Mai 1966, Odda
4. August Marthin Amundsen Klinkenberg, f. 2 Mar 1884, Geiranger , døpt 20 mars 1884Geirang Konfirmert Lunner krk 1898 er, d. 14 Nov 1964, Namdal Sykehus, Namsos
5. Marie Amundsdtr Klinkenberg, f. 19 Sep 1886, Kolbotn, Øvre, Selsverk, døpt 31 okt 1886 Sel, d. 28 Jul 1887, Klinkenberg, Sel
6. Maria Amundsdtr Klinkenberg, f. 30 Nov 1888, Klinkenberg, Sel , døpt 24 jan. 1889, Konfirmert Bruflat krk, Etnedal 1903 d. 30 Apr 1960, Bjørkly, Hundorp
Hei Wenche.
Du har helt rett når det gjelder oppkallingsreglene, men..
Nå kommer jeg med en teori ,jeg sier ikke at det er slik.
Kari født før ekteskap?
Maris mor het Kari.
Mari født 1848, første barn 30 år gammel?
Var forholdet mellom foreldrene så sterkt enda at hans mor ble oppkalt?
Var Amund far?
Kan godt hende at fantasien min løper løpsk nå.
Eller er dette en mulighet?
Du har helt rett når det gjelder oppkallingsreglene, men..
Nå kommer jeg med en teori ,jeg sier ikke at det er slik.
Kari født før ekteskap?
Maris mor het Kari.
Mari født 1848, første barn 30 år gammel?
Var forholdet mellom foreldrene så sterkt enda at hans mor ble oppkalt?
Var Amund far?
Kan godt hende at fantasien min løper løpsk nå.

Eller er dette en mulighet?
Vennlig hilsen Tove
Hei, har du linker til hvor foreldrene befant seg, hver for seg ved tellingene i 1865 og 1875, før de giftet seg.
Hei Tove
Eg har leita både i Sel og i området rundt Hegra kyrkje for å sjå etter Kari evt født før giftemål i 1877 i Hegra. Mari følgde far sin på jarnvegsarbeid, men eg finn ho ikkje ved FT 1875, derimot oldefar som gardsarbeider på Harildstad
http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ft ... 041&lnr=00
Ho Mari har eg, som sagt, ikkje funne på FT 1875, det kronglast så for meg idag, men Mari var nå med far sin Ole(a) Jonsen Le(i)ren frå Slaaen på jarnvegsarbeid,(kokke tenkjer eg) så eg meiner at ho var først oppi Nord-Trønderlag, men veit ikkje om Mari og Amund vart kjent i Trønderlag, eller dei kjende kvarandre i Sel. Far hennar, Ole(a) var det som opparbeidde Slaaen øvre, Sel, han var frå Le(i)ren
Så har eg sett på siste bit av Kristiania-Gjøvikbanen 2.9.1896-2.8.1900 etter evt døde småjenter i Kristiania: Aker, Østre, Vestre, Gamle og Nittedal/Hakadal frå 1896 til og med 1899, ellers har eg dei "spikra" til andre kommunar i Vest-Oppland grunna kyrkjelege handlingar med barna, og har bladd dette også. Desse valde kyrkjebøkene i Oslo/Nittedal er grunna kor denna Kristiania/Gjøvikbanen (eller Nordbanen) vart bygd frå Oslo. Hvis dei budde i Oslo ei tid, ville det vere nærliggjande at det var i nærleiken av jarnvegsbygginga. "Nordbanen" hadde sin trasé frå aust på Oslo S, i tunnel under hovedbanen til Lillestrøm/Eidsvoll, i retning Kjelsås stasjon på veg til Nittedal, Hakadal, Lunner, Roa og Eina.
Men så fann eg eit notat, udatert og utan noko andre opplysningar: Kari født 1890.
Det var i den bolken Amund arbeidde Geiranger, Lesjaskog og Stamslien (verdal). Dette var berre to år til saman, har ikkje funne nokon dokumentasjon for kor Mari og ungane budde, men har nå prøvd å bla kyrkjebøker her også.
Det var den deprimerande leitinga i går og idag, med resultat 0.
Hvis eg hadde lært meg å setje inn "Smil" så ville det vorte den med største geipen på, kanskje to stk også. du får vise til kor eg lærer å setje inn Smil og Geip
Mvh
Wenche
Eg har leita både i Sel og i området rundt Hegra kyrkje for å sjå etter Kari evt født før giftemål i 1877 i Hegra. Mari følgde far sin på jarnvegsarbeid, men eg finn ho ikkje ved FT 1875, derimot oldefar som gardsarbeider på Harildstad
http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ft ... 041&lnr=00
Ho Mari har eg, som sagt, ikkje funne på FT 1875, det kronglast så for meg idag, men Mari var nå med far sin Ole(a) Jonsen Le(i)ren frå Slaaen på jarnvegsarbeid,(kokke tenkjer eg) så eg meiner at ho var først oppi Nord-Trønderlag, men veit ikkje om Mari og Amund vart kjent i Trønderlag, eller dei kjende kvarandre i Sel. Far hennar, Ole(a) var det som opparbeidde Slaaen øvre, Sel, han var frå Le(i)ren
Så har eg sett på siste bit av Kristiania-Gjøvikbanen 2.9.1896-2.8.1900 etter evt døde småjenter i Kristiania: Aker, Østre, Vestre, Gamle og Nittedal/Hakadal frå 1896 til og med 1899, ellers har eg dei "spikra" til andre kommunar i Vest-Oppland grunna kyrkjelege handlingar med barna, og har bladd dette også. Desse valde kyrkjebøkene i Oslo/Nittedal er grunna kor denna Kristiania/Gjøvikbanen (eller Nordbanen) vart bygd frå Oslo. Hvis dei budde i Oslo ei tid, ville det vere nærliggjande at det var i nærleiken av jarnvegsbygginga. "Nordbanen" hadde sin trasé frå aust på Oslo S, i tunnel under hovedbanen til Lillestrøm/Eidsvoll, i retning Kjelsås stasjon på veg til Nittedal, Hakadal, Lunner, Roa og Eina.
Men så fann eg eit notat, udatert og utan noko andre opplysningar: Kari født 1890.
Det var i den bolken Amund arbeidde Geiranger, Lesjaskog og Stamslien (verdal). Dette var berre to år til saman, har ikkje funne nokon dokumentasjon for kor Mari og ungane budde, men har nå prøvd å bla kyrkjebøker her også.
Det var den deprimerande leitinga i går og idag, med resultat 0.
Hvis eg hadde lært meg å setje inn "Smil" så ville det vorte den med største geipen på, kanskje to stk også. du får vise til kor eg lærer å setje inn Smil og Geip
Mvh
Wenche
Hei Grete
Eg ser av innlegget ditt at du har funn foreldra, Mari og Amund, kvar for seg i FT 1875, men linkane dine var ikkje lagt ved. Kan du leggje dei inn til meg, for i dag har folketellingane berre krongla for meg.
På førehand takk.
Mvh
Wenche
Eg ser av innlegget ditt at du har funn foreldra, Mari og Amund, kvar for seg i FT 1875, men linkane dine var ikkje lagt ved. Kan du leggje dei inn til meg, for i dag har folketellingane berre krongla for meg.
På førehand takk.
Mvh
Wenche
Hei igjen, tror det ble en misforståelse her, jeg finner de ikke i 1875 tellingen, og lurte på om du kanskje hadde funnet de alt, eller om noen andre klarer å finne de.
Kandidat til Amund i Sel;
http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCen ... k=723#ovre
Kandidat til Mari i Sel;
http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCen ... =2655#ovre

http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCen ... k=723#ovre
Kandidat til Mari i Sel;
http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCen ... =2655#ovre

Vennlig hilsen Tove
Far til Mari, var det Ole Johnsen eller Larsen?
Du har forskjellig Wenche, sikkert en glipp.
Du har forskjellig Wenche, sikkert en glipp.

Vennlig hilsen Tove
her er og en Amund Amundsen i 75tellingen, som kanskje passer bedre
http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ft ... 005&lnr=00
Amund Amundsen Logerende ug Jernbanearbeider Jord- og Stenarbeider 1851 Sel Sogn Vaage Prgj
http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ft ... 005&lnr=00
Amund Amundsen Logerende ug Jernbanearbeider Jord- og Stenarbeider 1851 Sel Sogn Vaage Prgj
Virker som Grete fant rett Amund i Alvdal.
Stemmer med Rørosbanen og det.
Stemmer med Rørosbanen og det.

Vennlig hilsen Tove
Og her er kanskje Mari's far/familie i Sel i 1875?
http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ft ... 073&lnr=00
http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ft ... 073&lnr=00
Vennlig hilsen Tove
Tusen takk, både Grete og Tove for FT 1875.
Grete fann oldefar på rett stad, han var reist ut av Gudbrandsdalen, og det passa betre med CV'n hans også, for der sto Rørosbanen frå 1874 til 23.2.1880. Det vart vel litt strevsamt å vere gardsarbeider i Heidal, samstundes med arbeid på Rørosbanen. Takk for korrektiv av denne villfarelsen, Grete.
Og Tove, dette er ikkje den store dagen for fantasifulle forslag for å finne folk på FT 1875. Eg skreiv namna deira i utruleg mange utgåver, bustad som Slåen øvre eller Slaaen(a) øvre, kunne ikkje tenkje så langt som til dialektuttale Slaan, Tusen takk for god medverknad. Hvis nokon greier å finne att oldemor Mari Olsdtr, f. 1848 i Slaaen øvre Sel/Vaage i noko FT 1875, så vart eg glad. Da er det enklare å forstå møteplassen mellom Mari og Amund.
Mvh
Wenche
Grete fann oldefar på rett stad, han var reist ut av Gudbrandsdalen, og det passa betre med CV'n hans også, for der sto Rørosbanen frå 1874 til 23.2.1880. Det vart vel litt strevsamt å vere gardsarbeider i Heidal, samstundes med arbeid på Rørosbanen. Takk for korrektiv av denne villfarelsen, Grete.
Og Tove, dette er ikkje den store dagen for fantasifulle forslag for å finne folk på FT 1875. Eg skreiv namna deira i utruleg mange utgåver, bustad som Slåen øvre eller Slaaen(a) øvre, kunne ikkje tenkje så langt som til dialektuttale Slaan, Tusen takk for god medverknad. Hvis nokon greier å finne att oldemor Mari Olsdtr, f. 1848 i Slaaen øvre Sel/Vaage i noko FT 1875, så vart eg glad. Da er det enklare å forstå møteplassen mellom Mari og Amund.
Mvh
Wenche
Ja, etter timers vridning av den kreative delen av hjernen, fann eg endeleg att oldemor Mari Olsdtr, f 1848, Sel, som tjenestejente/budeie på Rydningen i ALVDAL ved FT 1875:
http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ft ... 019&lnr=00
Om det er Mari som har reist etter Amund til Alvdal, eller sambygningene tilfeldigvis møttest i Alvdal, vites ikkje, menn da kan eg søkje på evt fødsel/dåp for Kari der også.
Førebels HURRA for eit steg nærare.
Mvh
Wenche
http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ft ... 019&lnr=00
Om det er Mari som har reist etter Amund til Alvdal, eller sambygningene tilfeldigvis møttest i Alvdal, vites ikkje, menn da kan eg søkje på evt fødsel/dåp for Kari der også.
Førebels HURRA for eit steg nærare.
Mvh
Wenche
Hei Tove
Eg trur ikkje du har fått ordentleg svar på namna til foreldra til Mari Olsdtr Slåen,
Far Ole Larsen Leren, f. 28 Nov 1811, Leiren, Ottadalen d. 17 Mar 1881
Mor Kari Jonsdtr Kaggerud, f. 13 Jun 1823, Kagerud, Heidal d. 25 Mar 1906
Gift 12 Apr 1841
Mvh
Wenche
Eg trur ikkje du har fått ordentleg svar på namna til foreldra til Mari Olsdtr Slåen,
Far Ole Larsen Leren, f. 28 Nov 1811, Leiren, Ottadalen d. 17 Mar 1881
Mor Kari Jonsdtr Kaggerud, f. 13 Jun 1823, Kagerud, Heidal d. 25 Mar 1906
Gift 12 Apr 1841
Mvh
Wenche
Greit, da stemmer vel FT 1875 som jeg fant da?
Vennlig hilsen Tove
Tove
Ja da det stemmer det, så nå er det berre å finne resten.
Takk takk
Mvh
Wenche
Ja da det stemmer det, så nå er det berre å finne resten.
Takk takk
Mvh
Wenche
Bare litt greit å vite at Kari ikke er hos besteforeldrene ihvertfall.
Vennlig hilsen Tove
Tove
Det er godt når fleire ser på ei sak og kjem med fleire forslag, eg har berre hatt perspektivet mor, far og barn. Men du såg også at Kari evt kunne bu att hos besteforeldra. 1000 Takk for tilføringa av fleire synspunkt, sjølv om det ikkje vann fram til Kari.
Mvh
Wenche
Det er godt når fleire ser på ei sak og kjem med fleire forslag, eg har berre hatt perspektivet mor, far og barn. Men du såg også at Kari evt kunne bu att hos besteforeldra. 1000 Takk for tilføringa av fleire synspunkt, sjølv om det ikkje vann fram til Kari.
Mvh
Wenche
Er vel ikke mange saker hvor det er så nødvendig å tenke i alle retninger
som akkurat denne?
Nå skulle vi vel ha visst reiseruta deres til Hegra.
Tror jeg sjekket hele veien langs Rørosbanen. Da mangler vel Folldal - Støren
og Støren - Hegra? Kanskje Verdalområdet og? Sjølsagt mener jeg før ekteskap her.
som akkurat denne?
Nå skulle vi vel ha visst reiseruta deres til Hegra.
Tror jeg sjekket hele veien langs Rørosbanen. Da mangler vel Folldal - Støren
og Støren - Hegra? Kanskje Verdalområdet og? Sjølsagt mener jeg før ekteskap her.

Vennlig hilsen Tove
Finner ikke Kari her;
Folldal, har også sjekket alt som er digitalisert av døpte og døde med far Amund
i hele Sør - og Nord Trøndelag.
Altså; vanlig kirkeboklesing står igjen.
Folldal, har også sjekket alt som er digitalisert av døpte og døde med far Amund
i hele Sør - og Nord Trøndelag.

Altså; vanlig kirkeboklesing står igjen.
Vennlig hilsen Tove
Hei Tove
Følgjande KB har eg hatt tid til å granske for tida 1874/1877:
Tynset/Tylldal, Tynset/Tynnset.
Så hadde eg tenkt kanskje Lesja/Øvre Folldal, men der slutta KB på 1862.
Skal halde fram når eg har vore nede på Skei på handel.
Takk for innsats så langt.
Mvh
Wenche
Følgjande KB har eg hatt tid til å granske for tida 1874/1877:
Tynset/Tylldal, Tynset/Tynnset.
Så hadde eg tenkt kanskje Lesja/Øvre Folldal, men der slutta KB på 1862.
Skal halde fram når eg har vore nede på Skei på handel.
Takk for innsats så langt.
Mvh
Wenche