Mellemløkken
Moderator: MOD_Hedmark
Mellemløkken
Kona er født med mellemløkken som etternavn, hvor kan jeg finne mere opplysninger om dette etternavnet?
Mvh
Terje F
Mvh
Terje F
-
- Sted: SANDEFJORD
Re: Mellemløkken
Navn og fødselsår på den peson du søker er viktig for oss som skal hjelpe. Mvh. Finn Sollien.
- Egil Sundelius
- Sted: STOKKE
Hei Terje,
har Mellemløkken navn i 'databasen' minn ,
Andreas M.L født 1908 bl.a + hans 7 søsken
send en PM
har Mellemløkken navn i 'databasen' minn ,
Andreas M.L født 1908 bl.a + hans 7 søsken

send en PM

Sist redigert av Egil Sundelius den 16. februar 2011 kl. 1.57, redigert 1 gang totalt.
Med hilsen
Egil Sundelius,
Stokke, Vestfold.
Egil Sundelius,
Stokke, Vestfold.
Jeg har også Mellemløkken-slekt, men vet lite om den. Min oldefar het Magnus Mellemløkken.
- Egil Sundelius
Hei Trude,
har sendt svar på PM,
Hilsen Egil Sundelius
har sendt svar på PM,
Hilsen Egil Sundelius

Hei,
min oldefars søster Dagny Nordli var gift med Marius Andreassen Mellemløkken fra Nord-Odal (1898-1986).
Så da er vi... ermm... firmeninger Trude! Jeg har veldig mye informasjon om Dagnys forfedre, men ikke noe særlig på Marius's side siden det ikke blir min slekt direkte.
min oldefars søster Dagny Nordli var gift med Marius Andreassen Mellemløkken fra Nord-Odal (1898-1986).
Så da er vi... ermm... firmeninger Trude! Jeg har veldig mye informasjon om Dagnys forfedre, men ikke noe særlig på Marius's side siden det ikke blir min slekt direkte.
Hei,
- Egil Sundelius
Frank skrev:Hei,
Så da er vi... ermm... firmeninger Trude!
Frank, !

nr 10 her :
Kildeinformasjon: Hedmark fylke, Mo i Nord-Odal, Ministerialbok nr. 9 (1902-1926), Ekteviede 1924, side 189.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... _side=-172
Med hilsen
Egil Sundelius,
Stokke, Vestfold.
Egil Sundelius,
Stokke, Vestfold.
Egil skrev:Frank skrev:Hei,
Frank, !Magnus mener du .
![]()
nr 10 her :
Kildeinformasjon: Hedmark fylke, Mo i Nord-Odal, Ministerialbok nr. 9 (1902-1926), Ekteviede 1924, side 189.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... _side=-172
Ja, Magnus. I Nordli-slekta kryr det av både Magnus'er og Marius'er, så det er fort gjort å gå litt surr