Kirkebok, Hvaler, Østfold, 1746
Moderator: MOD_tydehjelp
Kirkebok, Hvaler, Østfold, 1746
Se på Hvaler 1654-1754 side 83, døpte. Den tredje nederste oppføringen på høyre side. Denne trenger jeg hjelp med..
- Leif Bjørn Mathiesen
- Sted: FJERDINGBY
Re: Kirkebok, Hvaler, Østfold, 1746
Hei Pål
Du har glemt å legge inn en lenke til kirkeboken.
Les hvordan man gjør det her
https://slektsforum.slektogdata.no/view ... hp?t=32791
Du har glemt å legge inn en lenke til kirkeboken.
Les hvordan man gjør det her
https://slektsforum.slektogdata.no/view ... hp?t=32791
Mvh
Leif B.
Leif B.
Beklager jeg visste ikke at det gikk an. Her er lenken: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-85
-
- Sted: TRONDHEIM
- Kontakt:
Eg trur det står slik: "2den S: i Adv: Christen Kiørholtis Søn nom: Svend 3 aar, 6 maanede 14 dag"
men , fars førenamn er ein del tilkrota, og "-ten" ser ikkje heilt ut som i "Christen" i innførsla over.
Det er ikkje utan vidare enkelt å sjå at det kjem to innførsler etter denne... - var det denne du lurte på?
men , fars førenamn er ein del tilkrota, og "-ten" ser ikkje heilt ut som i "Christen" i innførsla over.
Det er ikkje utan vidare enkelt å sjå at det kjem to innførsler etter denne... - var det denne du lurte på?
Jeg tenkte på den som begynner med "16 November Simon" eller noe slikt.
Det jeg mente var den tredje nederste oppføringen på høyre side av venstre blad. Altså under døpte.
-
- Kontakt:
Då vert det om lag slik: "d 16 Novembris Simon og Ingeborr Sto..(r?)øds (kan vere Sta...) Datt: nom: Mallena. Testes Niels Sanbacken, Jens Holmen, Christense Svane...Kile, Kari Præstegd. Birte Røed."
ser i Norske Gaardnavne at det er ein gard som heiter Rød store eller Storrød.
ser i Norske Gaardnavne at det er ein gard som heiter Rød store eller Storrød.
Takk for hjelpen.
I hvilken rekkefølge står navnene i disse gamle bøkene? Tenker på foreldre, barn, faddere osv.
I hvilken rekkefølge står navnene i disse gamle bøkene? Tenker på foreldre, barn, faddere osv.
- Paul Johan Hals
I bøkene som ble brukt uten rubrikksystem, var det nok opp til den enkelte prest. Noen ganger står barnets navn først, andre ganger foreldrenes, eller bare farens. Fadderne er alltid til slutt. I alle fall i de bøkene jeg har vært innom.
Om Ivar ser dette og har tilføyelser,. eller innvendinger, så STOL på det han sier.
Mvh Paul
Om Ivar ser dette og har tilføyelser,. eller innvendinger, så STOL på det han sier.
Mvh Paul
-
- Kontakt:
Det står eigentleg i boka:
"Datt:" er "Datter" og "nom:" er "Nomina", altså "(med) namn(et)";
i tillegg står det genitiv til foreldra sitt etternamn, "Simon og Ingeborr Storrøds...."
"Testes" tyder vitne - altså dåpsvitne, også kalla faddrar.
Punktum og komma var dei ikkje alltid så nøye med. Kolon markerte forkorting.
for ordens skuld: eg kan ikkje latin, så grammatikken i dei to orda kan vere såsomså....
"Datt:" er "Datter" og "nom:" er "Nomina", altså "(med) namn(et)";
i tillegg står det genitiv til foreldra sitt etternamn, "Simon og Ingeborr Storrøds...."
"Testes" tyder vitne - altså dåpsvitne, også kalla faddrar.
Punktum og komma var dei ikkje alltid så nøye med. Kolon markerte forkorting.
for ordens skuld: eg kan ikkje latin, så grammatikken i dei to orda kan vere såsomså....
Nyttig. Mange takk!