Ingmar Johansen Reberg f. 06.03.1895 i Stjørdal på Reberg-Nedre, foreldre Johan Rikard Haagensen Reberg og Emelie Endresdtr (Replass) Reberg
gift m Anna Vifstadås (ingen data)
Bosatt i henhold til Stjørdalsbøkene; I Laksefjord, Finnmark.
Jeg søker da all informasjon jeg kan få om de og etterkommere av disse,
er informasjonen for "sensitiv" her inne, kan det sendes til E-mail: [email protected]
Takk for all svar
Mvh
Monica Reberg
Ingmar Johansen født Reberg
Moderator: MOD_Finnmark
Re: Ingmar Johansen født Reberg
Annas fulle navn er: Anna Oline Andreasdtr Vifstadås
Noen antagelser av tidligere notater, men er ikke bekreftet, er at barna heter/hette
Terje
Jacob
Edel gift m Leif Vikan
Åse
Kan noen bekrefte-avkrefte det?...også
Takk for all hjelp
Noen antagelser av tidligere notater, men er ikke bekreftet, er at barna heter/hette
Terje
Jacob
Edel gift m Leif Vikan
Åse
Kan noen bekrefte-avkrefte det?...også
Takk for all hjelp
-
- Sted: LAKSELV
Ingmar Reeberg (1895-1958) fra Stjørdal ble gift 1921 med Anna Oline Vevstad (1890-1975) fra Skatval. De bodde i Friarfjord i Lebesby kommune.
Barn (de to eldste født i Stjørdal):
A. Bergljot (1921-2008), gift med Kristian Henkel Holmgren (1910-1989) fra Kvalsund.
B. Edel (1923-1995), gift med Bjarne Vikan (1921-2003).
C. Jacob (1924-1993), gift med Marie Sommervik (1927-) fra Lebesby.
D. Aslaug (1926-1926).
E. Aase (1929-).
F. Terje (1932-), gift med Aslaug Persen (1930-) fra Lebesby.
Geir Wulff
9711 LAKSELV
[email protected]
Barn (de to eldste født i Stjørdal):
A. Bergljot (1921-2008), gift med Kristian Henkel Holmgren (1910-1989) fra Kvalsund.
B. Edel (1923-1995), gift med Bjarne Vikan (1921-2003).
C. Jacob (1924-1993), gift med Marie Sommervik (1927-) fra Lebesby.
D. Aslaug (1926-1926).
E. Aase (1929-).
F. Terje (1932-), gift med Aslaug Persen (1930-) fra Lebesby.
Geir Wulff
9711 LAKSELV
[email protected]
Sist redigert av Geir Wulff den 21. januar 2011 kl. 21.35, redigert 1 gang totalt.
Tusen takk for svar Geir:-)
etter jeg sendte et brev til Lebesby historielag om de visste noe om de, fikk jeg et svar tilbake at de hette Reeberg og ikke Reberg
Rett før du svarte fant jeg de på Geni.com...og barna deres igjen...men du hadde med ekstra tillegsinformasjon som jeg ikke så der, så det var kjempefint:-))
Jeg har også en gang fått oppgitt att Edel giftet seg m Leif Vikan, men på Geni står det Bjarne Vikan. Jeg har også fått oppgitt via Stjørdalsbøkene at Anna hette Vifstadås..som er et Stjørdalsnavn.
Jeg har også fått oppgitt et navn til, den siste i søskenflokken: Lydia Reeberg gift m Håkon Svendsen:-))
Mvh Monica Reberg...
etter jeg sendte et brev til Lebesby historielag om de visste noe om de, fikk jeg et svar tilbake at de hette Reeberg og ikke Reberg
Rett før du svarte fant jeg de på Geni.com...og barna deres igjen...men du hadde med ekstra tillegsinformasjon som jeg ikke så der, så det var kjempefint:-))
Jeg har også en gang fått oppgitt att Edel giftet seg m Leif Vikan, men på Geni står det Bjarne Vikan. Jeg har også fått oppgitt via Stjørdalsbøkene at Anna hette Vifstadås..som er et Stjørdalsnavn.
Jeg har også fått oppgitt et navn til, den siste i søskenflokken: Lydia Reeberg gift m Håkon Svendsen:-))
Mvh Monica Reberg...
-
- Sted: LAKSELV
Beklager, min feil – det skal være Bjarne Vikan. Har retta mitt forrige innlegg.
Anna Olines slektsnavn er vekselvis nevnt Vifstad og Vevstad i kirkebøker/fødselsregistre for Lebesby.
Lydia var nok ikke sist, men først i søskenflokken. Hun var Anna Olines barn før ekteskap med Einar Vold.
Lydia Vold (1913-1997) var født i Skatval og ble gift 1938 i Kjøllefjord med Håkon Andreas Svendsen (1907-1983) fra Kifjord i Lebesby.
Geir
Anna Olines slektsnavn er vekselvis nevnt Vifstad og Vevstad i kirkebøker/fødselsregistre for Lebesby.
Lydia var nok ikke sist, men først i søskenflokken. Hun var Anna Olines barn før ekteskap med Einar Vold.
Lydia Vold (1913-1997) var født i Skatval og ble gift 1938 i Kjøllefjord med Håkon Andreas Svendsen (1907-1983) fra Kifjord i Lebesby.
Geir
Fantastisk, se der...enda mer informasjon jeg ikke viste om:-)) Tusen takk:-))
Det må noteres....nå skal jeg prøve å lete opp Einar Vold også:-))
Jeg kikket i Skatvalsboken, der er det Vifstad, men kunne ikke finne henne der...heller.
Mvh monica
Det må noteres....nå skal jeg prøve å lete opp Einar Vold også:-))
Jeg kikket i Skatvalsboken, der er det Vifstad, men kunne ikke finne henne der...heller.
Mvh monica
Ok, ble så glad så jeg tenkte ikke klart...på forrige innlegg...jeg er jo ikke slekt med Lydia, så da er vel ikke Vold så viktig heller:-))
Men flott med en oppklaring:-))
Igjen takk:-))
Men flott med en oppklaring:-))
Igjen takk:-))