Hei, har i lengre tid (nå og da) leitt etter den rette tipptippoldemora mi! Tippoldefaren min, Ole Oleson, var uekte sønn til Ole Pålson Lishaugen 1761-1842, som kom til Folldal, og rydda vidare på lykkje, som vart til garden Frisvoll. Han Ole Pålson vart i Folldal gift med Marit Olesdatter Furuhovde, men dei fekk ingen barn i lag. Begge hadde derimot barn med andre før og i ekteskap. Ole Pålson var fyrst gift med Marit Knutsdatter Brekken i 1790, som døde tidleg (barsel?), fekk så ei dotter med Marit Larsdatter Massingsmedlykkja i 1792, og så da ein son med Anne Eriksdotter Nylykkja i oktober 1797. Han vart til slutt gift med Marit Olsdotter Furuhovde i 1816. Og det var sønnen med Anne, Ole Oleson f. 1797, som var brukar i Frisvoll, og far til 8 jenter og 1 gut
Men det er altså
mor hans Anne Eriksdotter, som jeg leiter etter! Hun skal være fra Nylykkja, berre at det er minst 6-7 Nylykkja'er i Dovre. Dovreboka seier under Kveom i Dombås-grenda, men der finner jeg ingenting. Heller ikke i Lesja kirkebok. Finner ei Anne Eriksdtr. f. i 1754, datter til Erik Siverson Nylykkja under Langdalen, men frå Talleråshaugen. Det kan vere henne....
Finner deretter ei Anne Eriksdtr. i 1801 på Skinnerhaugen, der der er ein gut, Ole Oleson, men er usikker på om det er den rette....
Derfor har jeg også problemer å finne dødsdato på henne.
Er det noen lokalkjente som kan vite noe meir? Eller lede meg på rette veier
Tove på Gjøvik