Overføre fra gratis Legacy til deluxe-versjonen

Moderator: MOD_Slektsprogrammer

Svar
dn25562
Sted: OSLO

Overføre fra gratis Legacy til deluxe-versjonen

Legg inn av dn25562 » 20. september 2010 kl. 20.45

Hei!
Jeg har standard Legacy, men siden det ikke går an å kopiere den over til en annen maskin, må jeg kjøpe deluxe-utgaven. Jeg bruker stasjonær pc og bærbar mac og trenger Legacy på begge. Er det noen som vet om jeg kan overføre dataene fra standard- til deluxe-utgaven enkelt? Eller må jeg skrive inn alle opplysningene på nytt i deluxe-utgaven? Jeg håper ikke det!
Vennlig hilsen Lise Galaasen

Brukeravatar
55901
Sted: HALDEN
Kontakt:

Re: Overføre fra gratis Legacy til deluxe-versjonen

Legg inn av 55901 » 20. september 2010 kl. 20.56

Lise Galaasen skrev:Hei!
Jeg har standard Legacy, men siden det ikke går an å kopiere den over til en annen maskin, må jeg kjøpe deluxe-utgaven. Jeg bruker stasjonær pc og bærbar mac og trenger Legacy på begge. Er det noen som vet om jeg kan overføre dataene fra standard- til deluxe-utgaven enkelt? Eller må jeg skrive inn alle opplysningene på nytt i deluxe-utgaven? Jeg håper ikke det!
Vennlig hilsen Lise Galaasen

Først og fremst, så bør du gå inn på brukerforumet til Legacy norsk på denne linken.
http://www.legacynorsk.com/phpBB2/
Der treffer du på meget erfarne Legacy-brukere som kan gi deg råd.
Legacy kan du laste ned som gratis (Standard) og installere på din stasjonære PC og deretter overføre dine data til den.
Legacy kan på visse vilkår også kjøres på Mac.
Om du skulle kjøpe Deluxe-versjonen, holder det med kun en lisens til alle dine maskiner. :D
Alt dette og mer til får du svar på på brukerforumet til Legacy norsk.
Mvh
Torgeir Abrahamsen
1777 Halden
Legacy Familytree Deluxe 9.0.0.339 Norsk +Win 10

Hjemmeside: https://slekt.tribalpages.com/

Per-Olav Broback Rasch
Sted: BODØ

Legg inn av Per-Olav Broback Rasch » 20. september 2010 kl. 21.11

Lise Galaasen skrev:Er det noen som vet om jeg kan overføre dataene fra standard- til deluxe-utgaven enkelt? Eller må jeg skrive inn alle opplysningene på nytt i deluxe-utgaven? Jeg håper ikke det!

Alt blir som før om du oppgraderer. De samme dataene vil ligge i deluxe-versjonen etter at du har oppgradert. Det som helt enkelt skjer er at Legacy som du har installert får utvidede funksjoner og muligheter, du må ikke installere noe på nytt.

dn25562
Sted: OSLO

Legg inn av dn25562 » 21. september 2010 kl. 11.25

Tusen takk til Torgeir og Per-Olav! For et flott forum, her får man jo svar på alt. :D Beste hilsen Lise

Svar

Gå tilbake til «Diskuter slektsprogrammer»