Hei er det noen som kan hjelpe meg å finne ut noe om Trygve Martin Engelsen f. 04.05.1901 i Bergen Og om foreldrene hans som heter: Hans Engelsen og Inga Mathilde Nielsdtr/ Nilsen. Håper noen vet noe om familien?
Hei Svehn, Takk for opplysningene. Det var vanskelig å finne ut hvem som var / er foredrene til Hans Engelsen. Men vet du om Hans Engelsen og Inga Mathilde giftet seg, for 5/11-1906 fant jeg Inga Mathilde Nilsen giftet seg med Magnus Mikael Mikkelsen i Domkirken i Bergen 1880-1907 nr.46 og i Domkirken 1906-1921 nr. 46 men når Trygve Martin konfirmerer seg står begge foreldrene oppført.Trygve Martin ble konf. 7/5-1916 i Sandviken Bergen. Trygve Martin døde av Turberkolose, men vet ikke når og hvor han er gravlagt. Kansje du kan hjelpe meg med dette også.Har letet på alle kirkegårder. Hørte at han familie hentet han hjem, for å gravlegge han hjemme i Bergen by, men vi vet ingenting om Trygve Martin oh foreldrene hans. For Trygve Martin Og Anna Robstad Engelsen ble skilf,vi vet ikke når de giftet seg og skilte seg. Håper det er flere som vet noe, men stor takk til Svehn.