Kjøpes: Slektsbøker om Steigen
Moderator: MOD_kjopsalg
- Bjørn-Tore Olsen
- Sted: BODØ
- Kontakt:
Kjøpes: Slektsbøker om Steigen
Hei, jeg skulle gjerne fått tak i følgende bøker:
-Folk og Slekter i Leiranger og Steigen, og
-Slekter og gårder i Steigen prestegjeld.
Disse bøkene inneholder opplysninger fra tidligere Leiranger og Steigen kommune fram til 1948.
Håper det er noen der ute som kan hjelpe,
mvh
Bjørn- Tore OLsen
-Folk og Slekter i Leiranger og Steigen, og
-Slekter og gårder i Steigen prestegjeld.
Disse bøkene inneholder opplysninger fra tidligere Leiranger og Steigen kommune fram til 1948.
Håper det er noen der ute som kan hjelpe,
mvh
Bjørn- Tore OLsen
- Bjørn-Tore Olsen
- Kontakt:
Re: Kjøpes: Slektsbøker om Steigen
prøver å løfte denne opp igjen, skulle gjerne fått tak i disse bøkene... 

Mvh.
Bjørn-Tore Olsen
Medlem i DIS-Salten Slektshistorielag
Les dette før du poster din melding
Bjørn-Tore Olsen
Hei!
Har du hørt med Steigen Historielag ? Det ryktes at de har tenkt å trykke nytt opplag. Hvis mange nok melder sin interesse, går det kanskje fortere å starte prosessen.
Mvh
Kolbjørn
Har du hørt med Steigen Historielag ? Det ryktes at de har tenkt å trykke nytt opplag. Hvis mange nok melder sin interesse, går det kanskje fortere å starte prosessen.
Mvh
Kolbjørn
- Bjørn-Tore Olsen
- Kontakt:
Hei Kolbjørn,
Jeg har i dag snakket med ei dame som heter Elin Elvegård fra Leinesfjord i Steigen, og hun sier at hun er nå i forhandlinger med en person om å få trykt opp noen nye eksemplarer av boka, ut fra det hun sa til meg så skulle disse kunne være i salg i mnd. skifte mars/april. (hvis alt går etter planen) Det var snakk om å få trykt opp 150 eksemplarer, for som hun sa så turte hun ikke få trykt opp for mange bøker i frykt for å bli sittende inne med dem.
Men som jeg sa til henne så tror jeg ikke dette skal være noe problem, mange med meg har etterlyst nettopp disse bøkene og jeg tror hun får solgt dem lett.
Ta gjerne kontakt med henne direkte hvis du eller andre ønsker å kjøpe boka, eller ta kontakt med meg så kan jeg videreformiddle beskjed.
Jeg har i dag snakket med ei dame som heter Elin Elvegård fra Leinesfjord i Steigen, og hun sier at hun er nå i forhandlinger med en person om å få trykt opp noen nye eksemplarer av boka, ut fra det hun sa til meg så skulle disse kunne være i salg i mnd. skifte mars/april. (hvis alt går etter planen) Det var snakk om å få trykt opp 150 eksemplarer, for som hun sa så turte hun ikke få trykt opp for mange bøker i frykt for å bli sittende inne med dem.
Men som jeg sa til henne så tror jeg ikke dette skal være noe problem, mange med meg har etterlyst nettopp disse bøkene og jeg tror hun får solgt dem lett.
Ta gjerne kontakt med henne direkte hvis du eller andre ønsker å kjøpe boka, eller ta kontakt med meg så kan jeg videreformiddle beskjed.
Mvh.
Bjørn-Tore Olsen
Bjørn-Tore Olsen
Hei!
Jeg vil gjerne ha et eksemplar av denne boka.
Hvordan finner jeg adressen til denne damen slik at jeg kan bestille.
Hilsen Wenche
Jeg vil gjerne ha et eksemplar av denne boka.
Hvordan finner jeg adressen til denne damen slik at jeg kan bestille.
Hilsen Wenche
Hei igjen -
og takk for grei informasjon. Jeg har vært inne på historielagets hjemmeside mange ganger for eventuelt å finne bestillingsskjema for "nyboka", men ikke noen "reklame" foreløpig. Avtalen med trykkeriet skal vel i box først. Slik jeg forstår det inneholder "Slekter og gårder i Steigen" begge titlene du etterlyser.
Da ser det ut for at de har solgt 2 eksemplarer ......
Mvh
Kolbjørn
og takk for grei informasjon. Jeg har vært inne på historielagets hjemmeside mange ganger for eventuelt å finne bestillingsskjema for "nyboka", men ikke noen "reklame" foreløpig. Avtalen med trykkeriet skal vel i box først. Slik jeg forstår det inneholder "Slekter og gårder i Steigen" begge titlene du etterlyser.
Da ser det ut for at de har solgt 2 eksemplarer ......
Mvh
Kolbjørn
- Bjørn-Tore Olsen
- Kontakt:
hei igjen,
ja da har jeg snakket med Elin Elvegård, leinesfjord.
og alle som er int. i boka skal bare ringe henne direkte på telefon: 48260573,
jeg fortalte henne at det allerede var 2 foruten om meg selv som var int. i boka (bare i dag)og det satte hun stor pris på. Så da er det bare å ringe folkens...
ja da har jeg snakket med Elin Elvegård, leinesfjord.
og alle som er int. i boka skal bare ringe henne direkte på telefon: 48260573,
jeg fortalte henne at det allerede var 2 foruten om meg selv som var int. i boka (bare i dag)og det satte hun stor pris på. Så da er det bare å ringe folkens...

Mvh.
Bjørn-Tore Olsen
Bjørn-Tore Olsen
Hej!
Jag vill också köpa boken - har lånat den gamla men vill ha en egen. Bor i Sverige, hur gör jag?
Mvh
Ann-Che
[email protected]
Jag vill också köpa boken - har lånat den gamla men vill ha en egen. Bor i Sverige, hur gör jag?
Mvh
Ann-Che
[email protected]
- Bjørn-Tore Olsen
- Kontakt:
hei igjen Ann-Che ,
jeg har snakket med Elin Elvegård, leinesfjord, Steigen
og alle som er int. i boka skal bare ringe henne direkte på telefon: +47 48260573
ps. sender deg en privat mail om dette også...
jeg har snakket med Elin Elvegård, leinesfjord, Steigen
og alle som er int. i boka skal bare ringe henne direkte på telefon: +47 48260573
ps. sender deg en privat mail om dette også...

Mvh.
Bjørn-Tore Olsen
Bjørn-Tore Olsen
Takk for opplysningen
Da ringer jeg selv og bestiller boka.
mvh Anne
Da ringer jeg selv og bestiller boka.