søker Ole Johnsen Berg født 25.01.1820
Moderator: MOD_Nord-Trøndelag
-
- Sted: TRONDHEIM
søker Ole Johnsen Berg født 25.01.1820
Søker etter ane slekt til denne personen som skal være født stjørdalsområdet, håper å finne han aneslekt. Han skal ha vært gift med Marit Ingebrigtsdtr. Veisetgrend født 1822.
Noen sier att disse skulle komme stjørdal men er usikre og lurer på om de er fra namdalen læl!
Noen sier att disse skulle komme stjørdal men er usikre og lurer på om de er fra namdalen læl!
Re: søker Ole Johnsen Berg født 25.01.1820
Om dette er dine Ole og Marit i FT1865, har vi litt mer håndfast å lete ut fra. De står begge oppgitt til å være født i Nedre Stjørdal. Er det noen av de navnene der du kjenner til?
mvh Torill Aasegg, Byneset
-
Hei
Ja dette er rett familie ser jeg for søskene stemme med det jeg har for Anders som er en av deres barn!
Tor-Ole
Ja dette er rett familie ser jeg for søskene stemme med det jeg har for Anders som er en av deres barn!
Tor-Ole
Da vil jeg tro at dette er dåpen til din Ole. Nr. 8
Sist redigert av dn16031 den 10. september 2008 kl. 19.39, redigert 1 gang totalt.
Og kanskje dette er dåpen til din Marit? Nr. 42
-
- Sted: STJØRDAL
Jeg har disse personene i familefila mi, da Ole er i slekt med min kone, er 4-menning 2 ganger forskjøvet. Kan sende en pdf-fil eller en gedcom hvis du vil.
-
Hei
Så moro da, gjerne send ei pdf fil du. Det hadde vært moro å se hvor dere ev. hører inne å mot vårt også. Denne slekta er via min mormor og hennes far å farfar!
Tor-Ole
Så moro da, gjerne send ei pdf fil du. Det hadde vært moro å se hvor dere ev. hører inne å mot vårt også. Denne slekta er via min mormor og hennes far å farfar!
Tor-Ole
-
- Sted: STJØRDAL
Jeg sendte nå 3 bokrapporter til deg. En en stor etterkommer-bok fra en (det er fler aner) av deres felles aner med 7-8 generasjoner, ned til min kones morfar (og selvfølgelig Ole Johnsen Berg), vil du ha mer, bare si ifra.
En etterkommebok av Ole Johnsen Berg med de personene som jeg har
Og en anebok for Ole Johnsen Berg med mange generasjoner bakover, inkl. søsken.
Noe av dette er folk som jeg har importert fra en gedcom som jeg har fått fra en annen. Så en stor takk til ham! Og Legacy-programmet mitt.
Mvh Ivar
En etterkommebok av Ole Johnsen Berg med de personene som jeg har
Og en anebok for Ole Johnsen Berg med mange generasjoner bakover, inkl. søsken.
Noe av dette er folk som jeg har importert fra en gedcom som jeg har fått fra en annen. Så en stor takk til ham! Og Legacy-programmet mitt.
Mvh Ivar
-
Hei
Etterkommere fra Ole Johnsen Berg å frem til dagens nivå har du det? Har vært litt moro å få inn dagens personer også for å se om hvor vi ligger an i slekten også.
Tor-Ole Grønvik
Etterkommere fra Ole Johnsen Berg å frem til dagens nivå har du det? Har vært litt moro å få inn dagens personer også for å se om hvor vi ligger an i slekten også.
Tor-Ole Grønvik