Lovise Sofie Pettersen.

Moderator: MOD_etniske_minoriteter

Svar
Brukeravatar
Svehn Ruskelöv
Sted: Sverige

Lovise Sofie Pettersen.

Legg inn av Svehn Ruskelöv » 19. november 2007 kl. 11.18

Lovise Sofie f. 28/1-1907 i Bremnes,Finnås og hennes söster Berthe Marie f.21/2-1904 i Austevoll(Sunnhordaland)blev ca.1910 bortsatt til en familie i Vardal/Gjövik.
I konfirmationen til Lovise i kirkeboken Vardal/Gjövik 1921 ser jeg att far var ugift omstreifer Bertin Pettersen f.1885 og mor Gunhilde Marie Rasmusd. f.1884/85.
Lovise Sofie blev g. 1927 med en svensk,Karl Gustav Ekström,og alle deres etterkommere bor i Göteborg idag.
Finnes det flere sösken til Lovise og Berthe??Og om det i såfall gjör det så kanskje det finnes etterkommere på Vestlandet idag som de i Göteborg gärne vill ta kontakt med.
Vil gärne vite hva foreldrerne til Bertin Pettersen hette,når/hvor de föddes,og om han hadde flere sösken.Og den samme information vil jeg gärne ha om Gunhilde Rasmusd. også.

Er det noen som kan finne ut av dette der ute?? Så skulle jeg vere veldigt takksam,og ikke minst Lovises etterkommere her i Göteborg.

Takk på forhand. Mvh,Svehn
E-mail:[email protected]

gj05972
Sted: OLSVIK

Re: Lovise Sofie Pettersen.

Legg inn av gj05972 » 16. desember 2007 kl. 22.59

Heisann Svein :) :)

Ville bare vise at nå er jeg også kommet innpå min venn.

Klemmer fra Nina Johanne Rudolfsdatter Pettersen

Inger Vindal Kvennodd
Sted: BREVIK

Re: Lovise Sofie Pettersen.

Legg inn av Inger Vindal Kvennodd » 29. desember 2007 kl. 23.05

Hei Svehn

Jeg har en del informasjon om søsken og foreldre til Lovise Sofie og Berthe Marie.

Dette er såpass nytt at jeg velger og sende deg en mail på adressen du har lagt nederst på ditt innlegg.

Gleder meg til å kunne være til hjelp og kanskje knytte kontakter med slektninger.

Med vennlig hilsen
Inger Kvennodd

Svar

Gå tilbake til «Reisende»