Hei, kan norn tyde hva som står ved nr, 19?
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-36
Hilsen Linnea
Torbjørn f. 30.011819
Moderator: MOD_Østfold
Re: Torbjørn f. 30.011819
Ved nr. 19 står det:
Barnets navn: Torbjørn Andersen
Født: 30. Januar (1819)
Døpt: 7 de Marts i Skbg. (Skjeberg) kirke
Foreldre: Leilænding Anders Torbjørnsen og Anne Andersdatter Oremoe
Faddere: K. Pernille Pedersd. Syverstad, Do. ??Marie?? Torbjørnsd. Do., P. Marte Olsd. Do., Anders Jensen Do., Jens Torbjørns. Do., Halvor Andersen Rød.
Mvh
M. Grasto
Barnets navn: Torbjørn Andersen
Født: 30. Januar (1819)
Døpt: 7 de Marts i Skbg. (Skjeberg) kirke
Foreldre: Leilænding Anders Torbjørnsen og Anne Andersdatter Oremoe
Faddere: K. Pernille Pedersd. Syverstad, Do. ??Marie?? Torbjørnsd. Do., P. Marte Olsd. Do., Anders Jensen Do., Jens Torbjørns. Do., Halvor Andersen Rød.
Mvh
M. Grasto
M. Grasto - www.grasto.net
Tusen takk. Da var det han jeg lette etter. Nå kan jeg komme videre, tror jeg.
Hilsen Linnea
Hilsen Linnea
hei igjen. Har nå funnet 3 stk Torbjørn Andersen født i 1818-1819 i Skjeberg. Er derfor usikker hvem av dem som er far til uekt Kristian August Torbjørnsen, født 21.01.1851 i Glemmen. Kan noen tyde det som står om disse Torbjørne.
Østfold fylke, Skjeberg, Ministerialbok nr. I 4 (1815-1830), Fødte og døpte 1818-1819, side 33.nr, 9 nr, 19 på side 34 og nr. 30 på side 36.Østfold fylke, Skjeberg, Ministerialbok nr. I 4 (1815-1830), Fødte og døpte 1818-1819, side 33.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-35
Hilsen Linnea
Østfold fylke, Skjeberg, Ministerialbok nr. I 4 (1815-1830), Fødte og døpte 1818-1819, side 33.nr, 9 nr, 19 på side 34 og nr. 30 på side 36.Østfold fylke, Skjeberg, Ministerialbok nr. I 4 (1815-1830), Fødte og døpte 1818-1819, side 33.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-35
Hilsen Linnea
Ved ett søk på FS fant jeg dette!
Men for å være helt sikker bør det også sees i kirkeboka!
Norway
--------------------------------------------------------------------------------
Christian August <TORBJORNSEN>
Sex: M
--------------------------------------------------------------------------------
Event(s):
Birth: 21 Jan 1851 Place: <Glemmen, Ostfold, Norway>
Christening: 09 Feb 1851 Place: Glemmen, Ostfold, Norway
Parents:
Father: Torbjorn ANDERSEN
Mother: Birthe Marie ERIKSDR
Source Information:
Batch Number: C426142
Source Dates: 1838 - 1851
Film or Fiche Number: 125880
Collection Details: Glemmen; Den Norske Kirke
Avs Mary-Ann
Men for å være helt sikker bør det også sees i kirkeboka!
Norway
Christian August <TORBJORNSEN>
Sex: M
Event(s):
Birth: 21 Jan 1851 Place: <Glemmen, Ostfold, Norway>
Christening: 09 Feb 1851 Place: Glemmen, Ostfold, Norway
Parents:
Father: Torbjorn ANDERSEN
Mother: Birthe Marie ERIKSDR
Source Information:
Batch Number: C426142
Source Dates: 1838 - 1851
Film or Fiche Number: 125880
Collection Details: Glemmen; Den Norske Kirke
Avs Mary-Ann
Tusen takk for hjelpen. Beklager at det har tatt litt tid, men har ikke hatt tid til å gjøre noe med det før nå.
Men kan noen tyde litt mer om disse jeg har funnet? Synes det som er skrevet er umulig å lese.Er veldig usikker på disse mennene.
V.H. Linnea
Men kan noen tyde litt mer om disse jeg har funnet? Synes det som er skrevet er umulig å lese.Er veldig usikker på disse mennene.
V.H. Linnea