Bidrag til DIStreff

Tjenesten som finner andre medlemmer som forsker på samme personer som deg

Moderator: MOD_DIStreff

Låst
dn14433
Sted: FOLDFJORDEN

Bidrag til DIStreff

Legg inn av dn14433 » 6. februar 2006 kl. 8.49

Det kan godt hende det finnes svar på spørsmålet mitt andre steder uten at jeg har fått det med meg..men det jeg lurer på er..:
Jeg har sendt inn bidrag til Dis-treff for første gang for noen uker siden..Er ganske så amatør på data, og fikk hjelp til å lage Gedcom-fila, sende den, og fikk kvitteringen på at det var vellykket...
Når kan jeg benytte meg av dette med å klatre i andres slektstrær/se hvilke som leter etter de samme anene? Er det etter mine data er lagt ut, og ny oppdatering av databasen har skjedd?..sikkert et dumt spørsmål,..men er spent på om jeg har gjort dette riktig..

Solvår

Helge Haugland
Sted: OSLO
Kontakt:

Re: Bidrag til Dis-treff

Legg inn av Helge Haugland » 7. februar 2006 kl. 21.50

Hei

Ser du bor på Skedsmokorset og da har du kanskje sendt din gedcomfil til [email protected]? Jeg har sjekket all epost til denne og kan ikke finne noen fra deg. Kan du prøve å sende på nytt?

Jeg prøver å behandle bidrag jeg får i løpet av en uke. Etter det kan det gå opp til to uker før bidraget er tilgjengelig på nettet.

Mvh
Helge Haugland
DIStreffadder Oslo/Akershus

dn14433
Sted: FOLDFJORDEN

Re: Bidrag til DIStreff

Legg inn av dn14433 » 7. februar 2006 kl. 22.38

Hei!

Ja, jeg sendte til den nevnte adressen.. og fikk som sagt kvittering på at det var sendt.

Nå har jeg forsøkt pånytt, jeg har trykket "OK" etter "Ring opp internett før du går videre"..det virker som det stopper opp her.. :?: ..har i hvertfall ikke fått noen kvittering denne gangen..

Mvh Solvår

Brukeravatar
dn01013
Sted: SONGE
Kontakt:

Re: Bidrag til Dis-treff

Legg inn av dn01013 » 12. februar 2006 kl. 21.49

Helge Haugland skrev:Hei

Ser du bor på Skedsmokorset og da har du kanskje sendt din gedcomfil til [email protected]? Jeg har sjekket all epost til denne og kan ikke finne noen fra deg. Kan du prøve å sende på nytt?

Jeg prøver å behandle bidrag jeg får i løpet av en uke. Etter det kan det gå opp til to uker før bidraget er tilgjengelig på nettet.

Mvh
Helge Haugland
DIStreffadder Oslo/Akershus

Det var nok Gedtreff hun prøvde å sende fra. Antar at du nå har kmq-filen som jo er selve bidraget. Uansett, så har også jeg denne filen.

Låst

Gå tilbake til «DIStreff - GEDtreff»