Jeg var såvidt innom legacy i 2008 og registrerte endel dengang. Deretter ble det full stopp og i dag husker jeg ikke brukernavn eller noe. Datamaskin er også i mellomtiden byttet ut til Mac og iPad. Sitter på en endel informasjon om slektene bakover. Skriftlige nedtegnelser der noe ligger her og noe der. Nå vil jeg systematisere dette og få det skikkelig på plass før det blir for sent.
Det som jeg nå lurer på er:
Kan jeg på noen måte finne igjen det jeg hadde i legacy? (Ikke betalingsversjon)
Ved registrering i de forskjellige programmene så leser jeg meg til at treet er synlig for andre?Jeg har endel personlig informasjon som jeg ikke ønsker alle skal ha tilgang til, samtidig som jeg forstår hensiktmessigheten av å kunne se andres grener for å hjelpe hverandre videre. Er det mulig å registrere " åpent for alle" og "kun for meg".
Kan legacy brukes på Mac/iPad? Dersom ikke så må jeg finne et annet godt program. Ser noen blir nevnt med forskjellige for og bakdeler, men går litt i surr i de forskjellige trådene så tar derfor sjansen på å spør om anbefalinger av de forskjellige programmene selv om dette er gjort flere ganger tidligere.
Finnes det program som skiller privat/offentlig og som er lett forståelig og som kan lages album med bilder og trær som er kompatibelt med Mac/iPad?
Husker svært lite av legacy, da dette kun var en kort periode jeg holdt på med, så anbefaling av et lettfattelig program med mange funksjoner tas mot med takk