Oppslag i bygdebok for Jölster önskes.

Moderator: MOD_Sogn_og_Fjordane

Svar
Brukeravatar
Svehn Ruskelöv
Sted: Sverige

Oppslag i bygdebok for Jölster önskes.

Legg inn av Svehn Ruskelöv » 2. april 2010 kl. 2.06

Hei!

Er det noen der ute som kan väre behjelpelig og gjöre ett oppslag i bygdebok for ''Jölster'', det gjelder ''Daniel Näreböe/Nedreböe'' som blev gift 16/2-1755 med ''Agathe Gundersdtr. Gröneng'', jeg undrer på om de etablerte sig i Bergen rett etter vielsen, og ''Daniel'' må da ha farsnavn ''Sörensen''.
HVA STÅR DET OM DE :roll:

Kan dette väre far til Daniel på Nedrebö ?? : http://www.sffarkiv.no/sffbasar/default ... ourl=&id=1

Ellers henviser jeg til ''debattforum'' : http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe ... aak=#anker

Mvh,Svehn. 8)

Elen Marie Urheim Årdal
Sted: SKEI I JØLSTER

Re: Oppslag i bygdebok for Jölster önskes.

Legg inn av Elen Marie Urheim Årdal » 28. oktober 2011 kl. 13.52

Hei.
Du har sikkert funne fram til problemet ditt.
Men eg har boka Soga om Jølst fram til 1801. Der kan eg lese at faren til Danel var Søren Danelson Nærbøe. Skifte etter han i 1730 gikk til enkja hans Birte Andersdotter og borna deira Danel 5 år og Ane 2 år. Dei gifte seg i 1722.
Vidare finn eg at i 1755 brv.(betyr vel kanskje gifte) Danel N. og Agate Gunnardotter Grøning. Då var Danel kanskje 30 år.
Vidare finn eg ut at mor hans, Birte skjøtte frå seg alt i 1771. Ho hadde 5 born til som ho fekk med Simo Person. Der står då at Danel Sørensen budde på Mølenpris i Bergen.
Eg kan ta kopi å sende til deg om du ynskjer det.

MVH
Elen Marie

Brukeravatar
Svehn Ruskelöv
Sted: Sverige

Re: Oppslag i bygdebok for Jölster önskes.

Legg inn av Svehn Ruskelöv » 2. februar 2012 kl. 3.47

Hei!

Litt vel sent, jeg såg det först nå, men jeg hadde allerede fått hjelp.

Men MANGE TAKK for att du ville hjelpe. :)
Mvh,Svehn

Svar

Gå tilbake til «Jølster»