Sidsel Olsdatter Vekkind

Moderator: MOD_Oppland

Svar
Ingvild Sigstad Begg
Sted: LILLEHAMMER

Sidsel Olsdatter Vekkind

Legg inn av Ingvild Sigstad Begg » 3. februar 2007 kl. 19.38

Vet noen hvem hun er? Jeg finner henne ikke under Vekkje i Bygdebok for Lom, men hun ble kalt det da hun fikk en datter Anne i 1824. Anne var også 'Inderst' på Vekkind da hun fikk barn med Nils Hansen Lilleløkken i 1842 (som heller ikke finnes under Vesllykja, under Offigsbø).
Ingvild

dn20561
Sted: HOVET

Re: Sidsel Olsdatter Vekkind

Legg inn av dn20561 » 3. februar 2007 kl. 20.47

Hei .

finner ikke Vekje el. Vekkind som Gårdsnavn på telling på Lom :?:

Hvorfor det ??

Mvh.

Helge R.

Ingvild Sigstad Begg

Legg inn av Ingvild Sigstad Begg » 3. februar 2007 kl. 21.05

I 1801 het den Wekkind, og i 1865 + 1875 Vækkin.
ingvild

Brukeravatar
Arnfinn Kjelland
Sted: VOLDA
Kontakt:

Legg inn av Arnfinn Kjelland » 4. februar 2007 kl. 10.02

Sissel og Rasmus var begge tenestfolk da dei fekk Anne i 1824. Sissel er ikkje identifisert gjennom bygdebokarbeidet, men du finn Rasmus (og Anne) under Øvre Nørjordet, bd. 3 s. 361. Anne finn du under Søre Ofigsbøstugu, bd. 3 s. 375. Heller ikkje Nils Hansson er identifisert, dessverre. Sonen Ola, f. 1842, har vi heller ikkje meir på.

Granskinga knytt til bygdebokarbeidet har i all hovudsak vore avgrensa til noverande Lom kommune og bygd på kyrkjebøkene registrert i det gamle Ættesoge-programmet (m.a. utan konfirmasjonslister, fadrar o.l.) Så det kan vere muleg å kome lenger når dei skanna kyrkjebøkene kjem, og i alle fall med personar som flytte ut.

Ingvild Sigstad Begg

Legg inn av Ingvild Sigstad Begg » 4. februar 2007 kl. 22.03

Jeg har sånn passe peiling på Anne og Rasmus, og det var da jeg slo opp kirkeboka på Statsarkivet at jeg fant at Sidsel ble kalt Vekkind, og at Anne holdt kontakten der (om hun ikke vokste opp der), men det kan kanskje være at Sidsel var tjenestejente på Vekkje med et godt forhold til husfolket. Det var også i kirkeboka at jeg fant gardsnavnet på Nils, som Anne senere fikk sønnen Ola med.
Ingvild

Brukeravatar
Arnfinn Kjelland
Sted: VOLDA
Kontakt:

Legg inn av Arnfinn Kjelland » 4. februar 2007 kl. 22.12

Eg gjorde berre litt greie for korleis personar er lenka og plasserte i bygdeboka, sidan du refererte til den i første innlegget. Det ser ut til å ha vore heilt vanleg i Lom at tenestefolk vart innført i kyrkjeboka med namnet på den garden der dei tente, enten det var om dei gifta seg, fekk ungar i eller utanfor ekteskap eller vart gravlagde. Når dei ikkje er oppgjeve under garden i bygdeboka, som t.d. Sissel i høve Vekkje, er det fordi vi ikkje har klart å finne nokon slektssamanheng med brukarfamiliane der.

Svar

Gå tilbake til «Lom»