Borghild Jørgensen født 1893
Moderator: MOD_Oppland
Borghild Jørgensen født 1893
Jeg ønsker å vite mer om min mormor Borghild Mathilde Jørgensen født på Lunner i 1893, datter av Jørgen Engebrets født 1867 og Oline Fredriksd født 1869. Historie ? Aner ? 

-
- Sted: JESSHEIM
-
- Sted: JESSHEIM
Re: Borghild Jørgensen født 1893
Jøregen og Oline skulle det være
Takk takk enda et skritt videre 

Hei!
Er du fra Skjennum, Oppland?
Har du denne damen i dine aner
:
Mari Henriksdtr. f. 1815, fra Skjennum, (g. m.Ole Johnsen f. 1807 fra Jevnaker)
Slektskap her som jeg driver litt med skjønner du
mvh
Inger Lise

Er du fra Skjennum, Oppland?
Har du denne damen i dine aner

Mari Henriksdtr. f. 1815, fra Skjennum, (g. m.Ole Johnsen f. 1807 fra Jevnaker)
Slektskap her som jeg driver litt med skjønner du

mvh
Inger Lise

Hei Torill!
Fint at du svarte
Jeg driver som du skjønner å leter. Så plutselig en av dine svar/etterlysning og reagerte på navnet ditt. Har også lest dine etterlysninger. Kan ikke si jeg har kommet fram til noe slektskap ennå....selv om jeg ikke har gått dypere nedover i slekta. Noen steder hos meg står det bare Skjennum, andre steder Jevnaker. Men de jeg leter etter er fra Jevnaker og omegn.
Skulle du komme over navnet som jeg skrev....nøl ikke! Artig og utveksle aner vet du.
Ha en fin dag og takk for svaret ditt
Mvh
Inger Lise
Fint at du svarte

Jeg driver som du skjønner å leter. Så plutselig en av dine svar/etterlysning og reagerte på navnet ditt. Har også lest dine etterlysninger. Kan ikke si jeg har kommet fram til noe slektskap ennå....selv om jeg ikke har gått dypere nedover i slekta. Noen steder hos meg står det bare Skjennum, andre steder Jevnaker. Men de jeg leter etter er fra Jevnaker og omegn.
Skulle du komme over navnet som jeg skrev....nøl ikke! Artig og utveksle aner vet du.

Ha en fin dag og takk for svaret ditt

Mvh
Inger Lise
- Marit Hegsvold Nyhus
- Sted: BRUMUNDDAL
Her er en anelinje som kommer inn på slekten din. Har mange etterkommere av denne slekten men det blir for mye å ta her, ca. 50 sider med slekt vil jeg tro.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.