Ønsker tips til sporing av levende etterkommere etter Anna Marta og Ingvald Nordaunet, Forbord i Malvik

For etterlysninger som ikke kan plasseres på ett av undernivåene

Moderator: MOD_Sør-Trøndelag

Svar
Anne-Kathrine Henriksen

Ønsker tips til sporing av levende etterkommere etter Anna Marta og Ingvald Nordaunet, Forbord i Malvik

Legg inn av Anne-Kathrine Henriksen » 16. juni 2022 kl. 13.33

Jeg ønsker å komme i kontakt med barnebarn eller oldebarn etter Anna Marta Andreasdatter Forbord (1885-1973) og Laurits Ingvald Kaspersen Nordaunet (1886-1956). etter det jeg vet hadde de følgende barn: Jeg har søkt på minnesidene og på nb.no for å finne mulige etterkommere i dødsannonser. Dødsannonser finnes, men er kun tilgjengelige med særskilt tillatelse. Har dere gode tips til hvordan jeg kommer videre?

Brukeravatar
Astrid Mollan
Sted: KRISTIANSUND N

Re: Ønsker tips til sporing av levende etterkommere etter Anna Marta og Ingvald Nordaunet, Forbord i Malvik

Legg inn av Astrid Mollan » 16. juni 2022 kl. 13.59

Gå på nærmeste bibliotek og få hjelp til å åpne avissidene for deg. De har koder for å komme inn. 

Eller du kan søke om 8 timers tilgang på Nasjonalbiblioteket. Alle blir innvilget. 
https://sporbiblioteket.nb.no/faq/19127 ... mfoIeHt220

Astrid M

Ola Slåen
Sted: LER

Re: Ønsker tips til sporing av levende etterkommere etter Anna Marta og Ingvald Nordaunet, Forbord i Malvik

Legg inn av Ola Slåen » 20. april 2023 kl. 8.36

Har litt kjennskap til slekta, da Johan var min filleonkel.
O. Slåen. Ler.

Svar

Gå tilbake til «Sør-Trøndelag - ukjent sted»