Severt Ellis Myklabust (Myklabost)

For etterlysn. som ikke kan plasseres på undernivå

Moderator: MOD_Møre_og_Romsdal

Svar
Knut Frode Kirkemo
Sted: STAVANGER

Severt Ellis Myklabust (Myklabost)

Legg inn av Knut Frode Kirkemo » 25. februar 2005 kl. 19.47

Har fått denne forespørselen fra en korrespondent i USA, Er det noen på Sunnmøre eller andre steder som kan hjelpe Pat F.?

mvh
knut kirkemo, stavanger
:?:
-----------------------------------quote-----------------------------------------
My great-grandfather was Severt Ellis Myklabust (Myklabost), and was born in Romsdahl in 1850 or 1851. His father was either Severt or Thorsebjorn, there's a little disagreement with in the family as to his father's name, the dates don't jive and I'm thinking Thorsebjorn was Severt Ellis's grandfather.

From what I understand his father operated a lighthouse for close to 50 years.

On April 24 1877 he married Anna Gurine Martinsidatter (father was Martinis Otterle) in Aalesund, Norway. She was born Dec 19, 1857 in Senmer.

5 of 10 children were born in Aalesund.

It was 1888 when they immigrated here and at that time he changed the last name to Thorsen.

There's a possibility that he had a couple of brothers also.

Brukeravatar
dn04977
Sted: SØVIK
Kontakt:

Re: Severt Ellis Myklabust (Myklabost)

Legg inn av dn04977 » 25. februar 2005 kl. 21.00

Hei

Myklebust navnet kjem frå Harøya, idag Sandøy kommune.
Otterlei navnet kjem ifrå Otterlei på Fjørtoft, det er i Haram kommune.

Eg har ein god del frå desse plasser, men har for tida alt for dårlig tid til å byrje å slå opp i dette. Eg skal ut og reise snart, kjem heim i midten av juli og blir då heime ein stund.
Om du/dåkke ikkje har funnet ut noko til den tid så ta kontakt så skal eg sjekke opp.

Mvh
Ingmar Seth

dn14369
Sted: TRONDHEIM
Kontakt:

Legg inn av dn14369 » 6. mars 2005 kl. 16.47

I FS
http://www.familysearch.org/Eng/Search/ ... search.asp

blir Katrine Kolbeinsdtr gift med Sjur Eiksund, Herøy 1751.

Katrine Kolbeinsdtr. døyr på Myklebust i Haram 4.6.1865.

Resten av familien: Sivert Larsen Myklebust og 3 born, deriblant Knut Andreas Sivert Sivertsen, finst i 1865-teljinga. Der står fødestad Haram for Sivert Larsen

I 1875 er Johan Cristian Sivertsen f 1861 i Vogø Prgj, dreng på M.lnr. 5 Myklebust.

Sjur Larsen Eiksund kan vere identisk med Sivert Larsen Myklebust, døypt 9.11.1828, son til Lars Johansen Myklebust og Grete Anfindsdtr. f. Flem. I så fall har eg registrert mange av forfedrene. Kan sende ei fil med epost.

Ivar

Knut Frode Kirkemo

Legg inn av Knut Frode Kirkemo » 7. mars 2005 kl. 18.52

Ivar
Tusen takk for svar og for tilbud om å sende fil! Jeg har sendt en oversatt versjon videre. Kan jeg foreslå at du tar dette videre direkte med Pat Folkvord, [email protected]? Hvis du (mot formodning) skulle ha behov for assistanse med oversettelse, så kan jeg gjerne hjelpe.

Mvh
Knut Kirkemo

PS har spurt Pat om filformat osv, posterer her når hun svarer.

Knut Frode Kirkemo

Legg inn av Knut Frode Kirkemo » 8. mars 2005 kl. 16.59

Mail fr Pat:

Dear Knut,

All I can say is WOW.
I am using Roots Magic 5.5. The booklet says it has full GEDCOM support. Since I am relatively new to doing alot of this, I have never used it.

--------------
Finner bare RM versjon 2,0 (http://www.dis-norge.no/slektsprog/rm.php) men det ser ut som om gedcom import er OK.

dn14369
Sted: TRONDHEIM
Kontakt:

Legg inn av dn14369 » 10. mars 2005 kl. 18.50

:oops:

Det var ikkje trykkfeil. Siur Egsund og Catrine Colbensdtr. vart gift i 1751.

Paret på Harøya er 100 år yngre. Eg veit ikkje om det er nokon samanheng her, det må i så fall vere gjennom Catrine.

Svar

Gå tilbake til «Sunnmøre - ukjent kommune»