Selges: Fjære/Grimstad/AA: Frivollboka kommer nå!
Moderator: MOD_kjopsalg
Selges: Fjære/Grimstad/AA: Frivollboka kommer nå!
Frivoll-bindet av Fjære bygdebok er straks klart og vil bli solgt fra kommende helg.
Det er Per Assev som er forfatter av dette bindet. Anne Tone Aanby skrev Håbbestad og Kroken-bindene som ble utgit for noen år siden. Jeg gleder meg!!
- Jarl -
Det er Per Assev som er forfatter av dette bindet. Anne Tone Aanby skrev Håbbestad og Kroken-bindene som ble utgit for noen år siden. Jeg gleder meg!!
- Jarl -
Re: Fjære/Grimstad/AA: Frivollboka kommer nå!

Hilsen Grethe W
Samme lurte jeg på,- om den kan bestilles..fant ikke noe informasjon om salget hos kommunen eller Fjære Historielag.
Mvh
Linda W

Mvh
Linda W
Jeg vet at boka vil være til salgs hos Dalen Libris i Grimstad, og regner med også i Bok & media/Oddensenteret.
Så får vi se om boknemnd/historielag tilrettelegger andre kanaler...
- Jarl -
Så får vi se om boknemnd/historielag tilrettelegger andre kanaler...
- Jarl -
Hei
Takk for informasjonen.
Mvh
Linda W

Takk for informasjonen.
Mvh
Linda W
Takk..har bestilt nå, så er det bare å vente
Mvh
Linda W

Mvh
Linda W
Jeg har også forstått - på Tor Liene/formann i Fjære historielag - at man vil gi spesialtilbud nå på de to forrige bøkene. Var det snakk om 150kr pr stk?
- Jarl -
- Jarl -

Hilsen Grethe W.
Nå er boka i butikken og i hus. 600 sider!
Det er ikke hverdagskost å få ei ny bygdebok. Første bygdeboknemnd ble etablert på 1950-tallet. Kommunen har bidratt, men har nå trukket seg ut.
Frivollboka kalles bind 7, fra før er 1+2 utgitt.
Det er ikke hverdagskost å få ei ny bygdebok. Første bygdeboknemnd ble etablert på 1950-tallet. Kommunen har bidratt, men har nå trukket seg ut.
Frivollboka kalles bind 7, fra før er 1+2 utgitt.
Nå er det kommet ny bok om Fjære, denne gang "Stedsnavn i Fjære". Selges i bokhandler, var klar et par uker før jul.
Hei Jarl; Omhandler denne siste gårdene i Fjære, eller bare stedsnavn?
mvh Petter
mvh Petter
"Bare" stedsnavn. Men på en spennende måte er enkelte ankedoter/lokalhistotriske notiser knyttet til enkelte oppslag/kartblad. Men hvis du er på jakt etter gårds og personalhistorie er ikke dette hovedboka!
- Jarl -
- Jarl -