karen larsdatter
Moderator: MOD_Sør-Trøndelag
Re: karen larsdatter
hei hei er det noen her som vet noe om karen larsdatter, hennes mann ludvig lorentsen og deres barn?
De er gift i lade kirke.
er hjertelig takknemlig for alle svar:)
De er gift i lade kirke.
er hjertelig takknemlig for alle svar:)
Jeg søger forgæves efter min farfar, Oluf Johannessen f. 04.08.1864, døbt i Vestre Frederiksstad, far, Johannes Olsen, mor, Marie Pedersen, jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.
- Roar Kvam
- Sted: TRONDHEIM
Hei, har du noen årstall for disse personene
Hilsen Roar
Hilsen Roar
hei, karen larsdatter(1868 ) og ludvig lorentsen (1860 født i levanger.)
De skal visst ha skiftet etternavn til gotaas litt senere,men er ikke helt sikker på det.
men er uansett takknemlig for all hjelp!...
De skal visst ha skiftet etternavn til gotaas litt senere,men er ikke helt sikker på det.
men er uansett takknemlig for all hjelp!...
Jeg søger forgæves efter min farfar, Oluf Johannessen f. 04.08.1864, døbt i Vestre Frederiksstad, far, Johannes Olsen, mor, Marie Pedersen, jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.
beklager,men jeg må ha blandet noen informasjon! de er ikke gift i lade kirke.
- Roar Kvam
- Sted: TRONDHEIM
Hei, det nermeste jeg kommer er fra Familysearch der det er en Lorents Andreas Jonsen og Thea Antonette Hansdtr og deres søn Ludvig Nicolaus Lorentsen f.19 okt 1859 dåp 3 juni 1860 Fosnes i Nord-Trøndelag. Hvor Fosnes er i N-Trøndelag vet ikke jeg, men verd å titte på?
Hilsen Roar
Hilsen Roar
tusen takk for tipset:)
-
- Sted: RENNEBU
Vet du hvor de bodde ? Har du navn på barn ? Skriv det du vet, så er det større sjanse for at noen kan hjelpe deg. Tror du de ble gift før 1900 ?
Beste hilsen Inger
Beste hilsen Inger
-
- Sted: RENNEBU
Kan dette være Ludvig Lorentsen i 1900 ? Hadde han vært gift flere gangern ?
<a href=http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=hentglobal®ister=fodeaar&pgj=488&teljing=ft1900&filnamn=f01721.wc2&amt=17&funnenr=213>Lenke</a>
Beste hilsen Inger
<a href=http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=hentglobal®ister=fodeaar&pgj=488&teljing=ft1900&filnamn=f01721.wc2&amt=17&funnenr=213>Lenke</a>
Beste hilsen Inger
Det også Ludvig Anton Lorentsen født 1861, med foreldre Johan Lorentsen og Grethe Oline Lorentsen født Hoeggen i Tr.heim 1865.