Jeg leter etter foreldrene til Paula Lagertha Larsen. Hun er født i Bamble 27.april 1905 og var gift med Paul Kristian Abrahamsen fra Tønsberg. Hun døde i 2002. Jeg leter etter hennes foreldre og om hun har søsken og trenger litt hjelp:).
På forhånd takk for hjelpa .
Tusen takk! Flinke folk her inne .
Kari- riktig familie og Eva Helene, jeg vet at de har hatt et ikkeforhold til kirken. Den holdningen gikk i arv til neste generasjon- men det er det jeg vet om hennes liv omtrent.
Ja, så var det hennes mor Pauline Marie Larsen, født i 1858 eller i 1861. Begge tallene er fra Digitalarkivet.... Ene linken over her er hun fra Nevlunghavn og i den andre er hun fra Brunlanes. Jeg klarer ikke å finne henne i tidligere tellinger og frir til dere her inne igjen etter hjelp .
. Nå har jeg akkurat sletta 230 folk fra slektstreet pga feil. Prøver å rydde opp i et tre som ikke har noen som helst kilder. Da har jeg noe å gjøre de neste dagene med å finne dem fram igjen. Det er godt å holde seg i aktivitet- på den ene eller andre måten .
Takk Tove- du er god!
Takk Wilfred . Jeg liker så godt å holde på med å finne 'mine' at dette har jeg bestemt meg for å lære noe av- istedet for å irritere meg:). Men jeg skal ha linken med kartet klart når jeg sitter å koser meg med gransking for all fremtid:).