Gerda Josefine Lehn Christoffersen
Moderator: MOD_Vestfold
Gerda Josefine Lehn Christoffersen
Hei
Leter etter etterslekta til Gerda Josefine Lehn, gift Christoffersen. Gerda er født 7.5.1898 i Ålesund. Hennes far var Johan Arnt Lehn, fra Sparbu N-Trøndelag. Flyttet til Ålesund så Gerda er født der.Det jeg har funnet er at Gerda var gift Chistoffersen , og døde 7.2.1990 i Horten.
Er det noe som vet noe om henne og eventuel etterkommere.
Mvh Øystein
Leter etter etterslekta til Gerda Josefine Lehn, gift Christoffersen. Gerda er født 7.5.1898 i Ålesund. Hennes far var Johan Arnt Lehn, fra Sparbu N-Trøndelag. Flyttet til Ålesund så Gerda er født der.Det jeg har funnet er at Gerda var gift Chistoffersen , og døde 7.2.1990 i Horten.
Er det noe som vet noe om henne og eventuel etterkommere.
Mvh Øystein
-
- Sted: HORTEN
Re: Gerda Josefine Lehn Christoffersen
Hvis du ikke vet noe mer enn det du presenterer her, kan jeg ta en titt på lokalavisa Gjengangeren etter en eventuell dødsannonse. En melding til redaktøren om saken blir sikkert tatt inn, og da har du 6000 abonnenter (10-15000) lesere. Et søk i telefonkatalogen gir 4 treff i Horten, Barkåker og Holmestrand
http://www.gulesider.no/tk/search.c?SNa ... y%22%24%7C
Mener at en Lehn i mange år var banemester i Horten kommune.
http://www.gulesider.no/tk/search.c?SNa ... y%22%24%7C
Mener at en Lehn i mange år var banemester i Horten kommune.
Hei
Takk for svar.
Det er kanskje Christoffersen vi må se etter,men det kan jo være at noen av etterkommerene har tatt navnet Lehn.
Mvh Øystein
Takk for svar.
Det er kanskje Christoffersen vi må se etter,men det kan jo være at noen av etterkommerene har tatt navnet Lehn.
Mvh Øystein
Hei,
Sjekket Gravminner og mannen hennes var tydeligvis Alf Henry Kristoffersen, f. 12/3-1895, d. 11/6-1984, de ligger i samme grav hans etternavn stavet med K og hennes med Ch.
Mvh,
Arna Kristin
Sjekket Gravminner og mannen hennes var tydeligvis Alf Henry Kristoffersen, f. 12/3-1895, d. 11/6-1984, de ligger i samme grav hans etternavn stavet med K og hennes med Ch.
Mvh,
Arna Kristin
- Marit Hegsvold Nyhus
- Sted: BRUMUNDDAL
Finner dødsfall til en Bjarne Lehn Christoffersen i Horten død 9/5-2007.
Hans dåp i Horten som viser at Gerda er hans mor.
Marit
Hans dåp i Horten som viser at Gerda er hans mor.
Marit
Hei,
…og i samme grav som Bjarne Lehn Christoffersen ligger sannsynligvis hans kone:
Turid Christoffersen, f. 14/11-1928, d. 27/12-2006
Mvh,
Arna Kristin
…og i samme grav som Bjarne Lehn Christoffersen ligger sannsynligvis hans kone:
Turid Christoffersen, f. 14/11-1928, d. 27/12-2006
Mvh,
Arna Kristin
Tusen takk for god hjelp,da har jeg noe å gå etter. men er det noen som finner mere er jeg takknemmelig for det.
Mvh
Øystein
Mvh
Øystein

Hei Øystein.
Ser at du leter etter etterslekt til Gerda Josefine Lehn. Gerda var min mormor, gift med Alf Henry Christoffersen. De hadde tre barn, hvorav den yngste datteren Unni (min mor) fremdeles lever og bor i Horten. Ta gjerne kontakt, vi har ofte snakket om å finne ut mer om familien i Ålesund.
Mvh Rita Krathe
Tlf. 95991224
Ser at du leter etter etterslekt til Gerda Josefine Lehn. Gerda var min mormor, gift med Alf Henry Christoffersen. De hadde tre barn, hvorav den yngste datteren Unni (min mor) fremdeles lever og bor i Horten. Ta gjerne kontakt, vi har ofte snakket om å finne ut mer om familien i Ålesund.
Mvh Rita Krathe
Tlf. 95991224
Hei Rita
Det var topp å få svar fra deg,har ventet på svar en stund og hadde egentlig innfunnet meg med at jeg ikke kom lenger i søken etter slekta til Johan Arnt
Mvh Øystein
Det var topp å få svar fra deg,har ventet på svar en stund og hadde egentlig innfunnet meg med at jeg ikke kom lenger i søken etter slekta til Johan Arnt
Mvh Øystein
Sist redigert av dn24729 den 15. august 2010 kl. 21.13, redigert 1 gang totalt.