Egil Hansen,Lierstranda

Moderator: MOD_Buskerud

Svar
gj08391
Sted: GRINDER

Egil Hansen,Lierstranda

Legg inn av gj08391 » 29. oktober 2011 kl. 21.32

Egil Hansen var på min fars gård etter andre verdenskrig på "oppfetning".Min fars gård ligger i Grue kommune i Hedmark.Egil var på besøk hos mine besteforeldre og far på slutten av 1960-tallet.Egil var da gift med ei Åse.De skal ha hatt minst ei datter.Egil og Åse skal ha bodd på Lierstranda.Jeg skulle ønske meg å komme i kontakt med noen som kjenner/kjennte disse.Alle opplysninger mottas med takk.

Svar om nålevende slektninger kan eventuellt sendes som privat melding.

På forhånd takk.

Brukeravatar
24048
Sted: MJØNDALEN
Kontakt:

Re: Egil Hansen,Lierstranda

Legg inn av 24048 » 19. juni 2012 kl. 22.52

Hei.

Jeg er fra Lierstranda og har forhørt meg med en del folk fra stedet. Kopierer inn svar jeg har fått. Konnerud er en bydel i Drammen. Klemetsgården er Lierstranda nr. 50.

Hei. Egil Hansen, som jeg kjenner fra Lierstranda,bodde i Klemetsgården,ved Bethlehem: bor i dag på Konnerud.Han gikk på Høvik skole, arbeidet på National Industri,mesteparten av sitt yrkesliv.Spilte fotball og håndball på Sparta. I dag er han meget god sanger i amatørrevyen i Drammen.

Kan det være Egil Hansen som flyttet til Konnerud for mange år siden. De var mye på dans, bl.a. i Roklubben. Mener å huske at kona het Åse. Egil bor i Myrvangen 34.
Med vennlig hilsen
Jon Sørensen

Brukeravatar
24048
Sted: MJØNDALEN
Kontakt:

Re: Egil Hansen,Lierstranda

Legg inn av 24048 » 1. august 2012 kl. 8.39

Hei!
Har fått oplysninger om en Egil Hansen til som bodde på Lierstranda.
Se nedenunder.

Marit Ourdahl:
Min tante Eldrid Hordnes hadde en bror som het Egil - gift med Åse og bodde på Lierstranda. De hadde ei datter - Bente. Tror de het Hansen. Kanskje det er dem? De bygget i haven ved hans barndomshjem. De hadde ei søster til som også bodde ved siden av.

MaritOurdahl
- 32 82 20 89
Valbrottveien 30, 3024 Drammen
- 909 29 143
Med vennlig hilsen
Jon Sørensen

Svar

Gå tilbake til «Lier»