Hvor ble det av Wilhelm Bjarne Hansen?
Moderator: MOD_Buskerud
Hvor ble det av Wilhelm Bjarne Hansen?
Leter etter info om min mors ordentlige bestefar,Wilhelm Bjarne Hansen. Han ble født 27 august 1900 i Strømsø,Drammen. Mor het Karen Hansen pikenavn Hovde,far het Hans Ingvald Hansen og søster het Ingerid Hansen. Er det noen som vet hvem han giftet seg med og hvor det ble av han?
-
- Sted: BREMNES
Re: Hvor ble det av Wilhelm Bjarne Hansen?
Hei
Eg fann han på DIS Gravminner. Det går dessverre ikkje ann å legga inn link direkte til sida han står på, men du kan finna han ved å velga "Finn gravplass" deretter Vestfold - Sande - Sande. Deretter søka etter Hansen og fornavn Wilhelm.
Her er link til startsida: www.disnorge.no/gravminner/vis.php?id=1449&mode=pe&start=2359.
Han døde 10/8 1971. Kan ikkje sjå at han er gift, dvs det er ingen med same etternamn som han som er gravlagt attmed han. Men sjølsagt kan han vera gift med ei med anna etternamn.
Mvh
Anne Lisbeth

Eg fann han på DIS Gravminner. Det går dessverre ikkje ann å legga inn link direkte til sida han står på, men du kan finna han ved å velga "Finn gravplass" deretter Vestfold - Sande - Sande. Deretter søka etter Hansen og fornavn Wilhelm.
Her er link til startsida: www.disnorge.no/gravminner/vis.php?id=1449&mode=pe&start=2359.
Han døde 10/8 1971. Kan ikkje sjå at han er gift, dvs det er ingen med same etternamn som han som er gravlagt attmed han. Men sjølsagt kan han vera gift med ei med anna etternamn.
Mvh
Anne Lisbeth
Tusen takk for info så langt. 

Barn etter Wilhelm Bjarne Hansen?
Wilhelm Bjarne Hansen født 27 08 1900 døde 10 08 1971. Fikk han noensinne barn etter Anny Margareth? Prøver å finne ut om han giftet seg eller fikk flere barn. Noen som kan hjelpe?
Prøver igjen i håp om et svar.
Giftet min oldefar Wilhelm Bjarne seg? Finner ikke noe om hverken han eller hans søster Ingerid.... Noen som har funnet ut noe?

- Marit Hegsvold Nyhus
- Sted: BRUMUNDDAL
Hei
Prøv å ta kontakt med kirken i Sande , spør om de kan opplyse navn på fester av hans grav, som regel er dette nær familie [email protected]
Mvh
Marit
Prøv å ta kontakt med kirken i Sande , spør om de kan opplyse navn på fester av hans grav, som regel er dette nær familie [email protected]
Mvh
Marit
Ok,takk da prøver jeg det.
- Marit Hegsvold Nyhus
- Sted: BRUMUNDDAL
Her er Wilhelm med foreldrene og søsteren Ingrid i 1910.
Moren dør 23/5-1924.
Finner henne i DIS gravminneregister begravet ved Bragernes i Drammen.
Hans Ingvald er bisatt 4/6-1936.
I samme grav datteren Ingrid Elfrida med etternavnet Olsen bisatt 18/1-1977. Antagelig hennes mann i samme grav Thorstein Olsen bisatt 14/10-1974.
Mvh
Marit
Moren dør 23/5-1924.
Finner henne i DIS gravminneregister begravet ved Bragernes i Drammen.
Hans Ingvald er bisatt 4/6-1936.
I samme grav datteren Ingrid Elfrida med etternavnet Olsen bisatt 18/1-1977. Antagelig hennes mann i samme grav Thorstein Olsen bisatt 14/10-1974.
Mvh
Marit
Ok,da har jeg litt mer opplysninger.
Men jeg lurer på dødsårsaken. Hva var vattersot el hva det står?
Og er det mulig å finne vielsen til Ingrid og Thorstein? Og hadde de barn?
Men jeg lurer på dødsårsaken. Hva var vattersot el hva det står?
Og er det mulig å finne vielsen til Ingrid og Thorstein? Og hadde de barn?