Private meldinger
Moderator: MOD_multimedia
Private meldinger
Hei
Jeg har nylig sendt to private meldinger (trodde jeg) begge ligger i utboks og der blir de, hvordan får jeg sendt dem ? Jeg har sendt slike PM tidligere uten problemer.
Mvh
Nan
Jeg har nylig sendt to private meldinger (trodde jeg) begge ligger i utboks og der blir de, hvordan får jeg sendt dem ? Jeg har sendt slike PM tidligere uten problemer.
Mvh
Nan
- Else Berit Rustad
Re: Private meldinger
De er sendt, men blir (tilsynelatende) liggende i utboksen din helt til mottaker har lest dem.
Mvh
Else B.
Mvh
Else B.
Takk Else
Det var oppklarende
- merkelig at folk ikke leser meldinger
Mvh
Nan
Det var oppklarende

Mvh
Nan
- Else Berit Rustad
Nan skrev: - merkelig at folk ikke leser meldinger![]()
Enig!
Men da får du i hvert fall et hint om hvem som leser meldinger de får og hvem som ikke gjør det

Mvh
Else B.
-
- Sted: SKREIA
Det der har jeg gjort idag også...så nå har sikkert mottaker fått 10 meldinger med samme innhold fra meg. Synes dette burde forklares bedre på denne siden. Det er jo ikke vanlig ved annen epost.
Bare medlemmer i DIS-Norge får varsel om brev. Dvs. brukere hvor medlemsnr starter med dn
- Else Berit Rustad
Alf skrev:Bare medlemmer i DIS-Norge får varsel om brev. Dvs. brukere hvor medlemsnr starter med dn
Det stemmer vel ikke helt, Alf?
Jeg er jo registrert her på slektsforumet som gjest, men får alltid melding når det kommer PM'er.
Mvh
Else B.
Jeg er medlem og har brukernr som starter med dn....
- Else Berit Rustad
Nan skrev:Jeg er medlem og har brukernr som starter med dn....
Mitt brukernr. her på forumet starter jo med gj (siden jeg er registrert som gjest). Tror ikke det spiller noen rolle når det gjelder disse PM'ene. Både for "gj" og "dn" gjelder det samme: Mottakerne må først ha lest meldingene, før meldingene legger seg i sendt-boksen hos avsender!
Mvh
Else B.
- Paul Johan Hals
Jeg er også regstrert som gjest, men får varsel på e-post om PM. Derimot får jeg ikke varsel om innlegg i tråder jeg er involvert i. Da må man være medlem. Slik har i hvertfall jeg oppfattet det. For øvrig er det som Else sier, først når mottaker har åpnet PM'en flyttes den til sendt. Kan det tenkes at mottaker har skiftet e-post adresse uten at det er registrert hos DIS? Det er i så fall den enkeltes eget ansvar.
Mvh Paul
Mvh Paul