Feil med systemet??
Moderator: MOD_tydehjelp_1875
Feil med systemet??
Jeg sendte mail igår ang feil på skråstrek - vi hadde samme feil i mars ifjor nå er også x for husholdning håpløs ! Jeg returnerte en for å gi til en annen, for så og ta inn en ny for å prøve. Det var batch nr 14 Eidskog. Den hadde akkurat samme så det må være flere enn meg som har problemer. Se melding 24.3.2009 da ble dette rettet sist.
Dagrun
Dagrun
Re: Feil med systemet??
Dette betyr at vi er kommet inn i neste del. Er det flere som har lastet ned fra Hedmark vil jeg gjerne høre om det er tilsvarende problem eller ikke
Det må være flere for jeg lastet ned noen som allerede hadde vært hos andre og den hadde samme feil. Jeg har lastet ned ca 10 og alle har samme feil. Ved nedlastning av Aker går det helt greit.
Dagrun
Dagrun
Dette er veldig nyttige opplysnigner. Nå skulle jeg bare gjerne hatt tak i en annen som regger og som har fått ned Hedmark. Er det noen som vil melde seg?
Hei igjen Dagrun
Nå har jeg lastet ned en batch til, og ser at det også er kommet en engelsk versjon der. Kan det være den du har hatt problemer med
Der fikk jeg nemlig de samme feilene som du har registrert. Både med X i kolonne for husholdning, og en / i felt i B-skjemat hvor jeg skal skrive f.eks brøken 1/2
Vi har kontaktet senteret i Salt Lake og de er allerede i gang med å rette opp feilene.
Så da er nok snart i orden igjen.
Takk for info, og forsatt lykke til med registreringen din
Nå har jeg lastet ned en batch til, og ser at det også er kommet en engelsk versjon der. Kan det være den du har hatt problemer med

Der fikk jeg nemlig de samme feilene som du har registrert. Både med X i kolonne for husholdning, og en / i felt i B-skjemat hvor jeg skal skrive f.eks brøken 1/2
Vi har kontaktet senteret i Salt Lake og de er allerede i gang med å rette opp feilene.
Så da er nok snart i orden igjen.
Takk for info, og forsatt lykke til med registreringen din

mvh Anne-Lise Skillinghaug
/ skråstrek skal nå fungere
X foran husholdning er fortsatt under arbeid
X foran husholdning er fortsatt under arbeid
Hej!
Såg också att nästa del nu finns registrerbar, kallas del B trots att førsta delen kallades del 1.
Undrar dock om det inte vore bättre att registrera klart del 1 innan vi børjar med nästa del?
Del 1 (Akershus och Østfold) är ju ett ganska befolkningsrikt område så jag tror många är intresserade att den kommer på nätet snart
Mvh,
Jörgen
Såg också att nästa del nu finns registrerbar, kallas del B trots att førsta delen kallades del 1.
Undrar dock om det inte vore bättre att registrera klart del 1 innan vi børjar med nästa del?
Del 1 (Akershus och Østfold) är ju ett ganska befolkningsrikt område så jag tror många är intresserade att den kommer på nätet snart

Mvh,
Jörgen
Da er det kommet meldinger om at det er gjort en del endringer med del B for å få bort innmeldte feil.
Er det fortsatt problemer? Gi tilbakemelding her.
Er det fortsatt problemer? Gi tilbakemelding her.
Hei
Ja det er sikkert ikke helt på skinner ennå når det gjelder Part B. Idag oppdaget jeg at alle registreringslinjene i skjema B ligger fortløpende etter slutten på skjema A.
Kan dette blir rettet opp ?
Prøver på å legge inn et eksempel her:
Ja det er sikkert ikke helt på skinner ennå når det gjelder Part B. Idag oppdaget jeg at alle registreringslinjene i skjema B ligger fortløpende etter slutten på skjema A.
Kan dette blir rettet opp ?
Prøver på å legge inn et eksempel her:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
mvh Anne-Lise Skillinghaug