1/004296375[6] Matr. Løbenr.
Moderator: MOD_tydehjelp_1875
1/004296375[6] Matr. Løbenr.
Er LITT usikker på hvordan dette matrikkel/ løpenr. skal beskrives. Er det tre ulike eller to? Noen som har sett liknende?
Karin Solbakken
Karin Solbakken
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Sted: BREMNES
Re: 1/004296375[6] Matr. Løbenr.
Hei
Uff ja. da har eg. Men dersom eg forstod moderator Torill rett så skal spørsmål som ikkje gjelder rein tyding av skrift stillast til adressa nedanfor.
www.disnorge.no/slektsforum/viewtopic.php?t=77823
Mvh
Anne Lisbeth

Uff ja. da har eg. Men dersom eg forstod moderator Torill rett så skal spørsmål som ikkje gjelder rein tyding av skrift stillast til adressa nedanfor.
www.disnorge.no/slektsforum/viewtopic.php?t=77823
Mvh
Anne Lisbeth

Karin
-
- Sted: BREMNES
Hei
Synes ikkje du treng ei anna overskrift. Det var ikkje eit dumt moment at andre burde få veta at dei ikkje var aleine om å lura på det. Får håpa at Torill les dette og finn ei ordning på det problemet. For ellers kan dei jo få hundrevis
av same slags spørsmål.
Anne Lisbeth

Synes ikkje du treng ei anna overskrift. Det var ikkje eit dumt moment at andre burde få veta at dei ikkje var aleine om å lura på det. Får håpa at Torill les dette og finn ei ordning på det problemet. For ellers kan dei jo få hundrevis

Anne Lisbeth

-
- Sted: TRONDHEIM
- Kontakt:
dette er nokså vanleg i 1875-teljinga.
Driftseininga er sett saman av fleire mindre eigedomar/teigar med eigne (løpe)nummer i matrikkelen. I FT1875 er alle løpenr. tekne med. Lnr. 26-2 er frådelt nr. 26; 26-2-b er frådelt nr. 26-2; 26-2-ba er frådelt 26-2-b osv. Det fortel ein del om historia til ei driftseining, men vert fort uoversiktleg. Systemet vart innført i 1838, og avløyst av eit nytt alt i 1880-åra. I dette systemet (som gjeld framleis) får kvar ny eigedom nytt bruksnummer. Ei driftseining i dag kan ha til dømes) gardsnr. 27 og bruksnummera 3 (hovudbølet), 17, 23, 31, 54 og 55 (teigar skilde ut frå andre bruk). Det fortel ikkje noko særleg om historia, dvs kva bruk dei nye bnr. vart skilde ut frå, men det er iallfall eit handterleg system.
Driftseininga er sett saman av fleire mindre eigedomar/teigar med eigne (løpe)nummer i matrikkelen. I FT1875 er alle løpenr. tekne med. Lnr. 26-2 er frådelt nr. 26; 26-2-b er frådelt nr. 26-2; 26-2-ba er frådelt 26-2-b osv. Det fortel ein del om historia til ei driftseining, men vert fort uoversiktleg. Systemet vart innført i 1838, og avløyst av eit nytt alt i 1880-åra. I dette systemet (som gjeld framleis) får kvar ny eigedom nytt bruksnummer. Ei driftseining i dag kan ha til dømes) gardsnr. 27 og bruksnummera 3 (hovudbølet), 17, 23, 31, 54 og 55 (teigar skilde ut frå andre bruk). Det fortel ikkje noko særleg om historia, dvs kva bruk dei nye bnr. vart skilde ut frå, men det er iallfall eit handterleg system.
Takk for oppklaring av hvordan man navnga eiendommer i FT1875. Slikt er fint å få fram.
Fikk svar fra Torill om å skrive numrene på hver linje fortløpende med mellomrom mellom.
Jeg tror det står dette:
26d-2
26a-2b-1a-
1 og 2b
Det vil jeg så registrere som dette: "26d2 26a2b1a 1og2b". Noen anmerkninger?
Karin
Fikk svar fra Torill om å skrive numrene på hver linje fortløpende med mellomrom mellom.
Jeg tror det står dette:
26d-2
26a-2b-1a-
1 og 2b
Det vil jeg så registrere som dette: "26d2 26a2b1a 1og2b". Noen anmerkninger?
Karin
Ville velge komma mellom de som står under hverandre).
Hilsen fra Marianne
Etter som jeg har forstått så skal det ikke brukes komma, punktum eller andre former for tegnsetting i registeret. Det eneste som er tillatt er slash (skråstrek)
Se denne linken:
http://www.familysearchindexing.org/pro ... Help1.html
Norway 1875 Census part 1
General Indexing Instructions
Unnecessary Punctuation:
Do not type periods, commas, parentheses or semicolons after initials, abbreviations, or between multiple levels of localities for any of the fields. However, a slash can be used to represent a fraction. For example, 1/4.
Se denne linken:
http://www.familysearchindexing.org/pro ... Help1.html
Norway 1875 Census part 1
General Indexing Instructions
Unnecessary Punctuation:
Do not type periods, commas, parentheses or semicolons after initials, abbreviations, or between multiple levels of localities for any of the fields. However, a slash can be used to represent a fraction. For example, 1/4.
Dete r mange brøker i tellingen og de må opplagt skrives med / brøkstrek.
Matrikkelnummer der det forekommer flere matrikkelnummer kan ikke brues uten av de skilles ad. Bruk et mellomrom er mitt råd. Skal prøve å få det med i instruksen somligger ute
Matrikkelnummer der det forekommer flere matrikkelnummer kan ikke brues uten av de skilles ad. Bruk et mellomrom er mitt råd. Skal prøve å få det med i instruksen somligger ute