VANSKLIG Å BEVISE

Moderator: MOD_Emigranter

Svar
57555
Sted: MOI

VANSKLIG Å BEVISE

Legg inn av 57555 » 3. april 2012 kl. 14.36

DET ER VANSKELIG Å BEVISE OM DEN SANNHET JEG ER BLITT FORTALT, OM MINE FORFEDRE, Å VET IKKE EN GANG OM DET EGNER SEG PÅ TRYKK, MEN TEORI OM DET SOM ER SANT, HAR JEG DA LOV Å HA,
JEG HAR GRANSKET SLEKTEN TIL MIN FARFAr, dette er blitt gjort før ,uten at de kom noen vei, Det ble sakt fra en fremmed på døren , dette, om jeg ikke viste jeg var rik og vel stående, det var rett etter at den i familien hadde hatt slekt gransking på min familie , men kommer ikke lenger enn til min farfar, der stoppet det opp. Jeg har gransket videre, å funnet ut en del om min farfar, han var utdannet kunstmaler, og hans familie generelt var skreddere, hans mor er man ikke sikker på, ei heller hans far
Jeg tror at det er hans mor som han har skrevet på vielse attesten, Kristina, som ble gift med en gammel skredder som drev butikk i Brahegatan 9, i Stockholm.
Min farfar fikk utdannelse som kunstmaler, (rart), han levde av det han fikk oppspart, en volantør,oppgitt av den svenske stat, og hans mor klarte seg bra , økonomisk. Kællgren familien var på tale fot , og ett sladder emne, nettopp, fordi, om Maler prinsen Eugen, var far til min farfar, det er umulig å finne ut av nå, da det var den første kongelige som ble kremert, Min farfar er bemerket som ugift i Stockholms stats arkiv, han var gift i Norge å hadde tre barn, og flere av mine forfedre er ikke å finne i stats arkivet, Dette er selvsakt frustrerende,, var det det dette denne manne på døra mi, mente fra velstående og rike, mon tro

Svar

Gå tilbake til «Sverige»