Garden Steensland i Ryfylke
Moderator: MOD_Rogaland
-
- Sted: SUNDE I SUNNHORDLAND
Garden Steensland i Ryfylke
I skifte etter Margarethe Torgersdatter Bjelland (ei av mine aner) den 22. februar 1785, er ein Torger Gudmundsen mellom arvingane. Han er ført som myndig son av Margarethe, og er sjølveigar på garden Steensland i Ryfylke. Han må vera son av ein Gudmund Aadnelson (eller kanskje Arnoldsen?) Kaldestad som Margarethe først var gift med. Eg har ikkje funne fleire opplysningar om Torger Gudmundsen korkje i folketeljingar eller kyrkjebøker her. I bygdeboka Kvinnherad 4, Gards- og ættesoga for Husnes sokn, av Erling Vaage, går det fram at Gudmund er fødd i 1709 og at han gifte seg med Margarethe Torgersdatter i 1735. Margarethe vart gift med Nils Larsen Bjelland i 1740.
Kan nokon i Ryfylkekommunane hjelpa meg med å finna kva kommune og prestegjeld/sokn den aktuelle garden Steensland høyrer til?
Med helsing
Ansgar Bjelland
Kan nokon i Ryfylkekommunane hjelpa meg med å finna kva kommune og prestegjeld/sokn den aktuelle garden Steensland høyrer til?
Med helsing
Ansgar Bjelland
-
- Sted: HAUGESUND
Re: Garden Steensland i Ryfylke
Det er Steinsland i Hjelmeland i Ryfylke.
Mvh. Johan Arthur Hansen
Mvh. Johan Arthur Hansen

-
Tusen takk for kvikk respons!
Med helsing
Ansgar Bjelland
Med helsing
Ansgar Bjelland
Det fins ein gard på Sandeid i Vindafjord som heiter Steensland.
Helsing Karin Vik
Helsing Karin Vik
... og så er der en gård som heter Steinsland øst for Fattnes i Sand (Jelsa), på halvøyen mellom Saudafjorden og Hylsfjorden
Mvh Arne Sv. Toklum

Mvh Arne Sv. Toklum
-
Tusen takk for svar. Eg ser det er fleire gardar med namn Steinsland i Ryfylke, men eg har ikkje hatt høve til å følgja opp alle enno. Eg har ikkje funne opplysningar i dei skanna kyrkjebøkene eg hittil har sett i. Eg har heller ikkje bygdebøker frå desse områdene. Men eg skal følgja opp alle svar. Tusen takk.
Med helsing
Ansgar Bjelland
Med helsing
Ansgar Bjelland
-
- Sted: SAND
Hei
Jeg har leita i "Sand. Gardar og folk" av Ernst Berge Drange. Finner ikke Torger Gudmundsen under Stensland eller i navneregisteret.
Trur nok ikke det er Stensland i Suldal.
Lykke til videre!
Med hilsen Trine Lunde
Jeg har leita i "Sand. Gardar og folk" av Ernst Berge Drange. Finner ikke Torger Gudmundsen under Stensland eller i navneregisteret.
Trur nok ikke det er Stensland i Suldal.
Lykke til videre!
Med hilsen Trine Lunde
Muligens denne gården
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Mvh
Geir H
Geir H