Guruanna Okkenhaug, f. 1860 i Frol, d. ???? i Trondheim
Moderator: MOD_Sør-Trøndelag
Guruanna Okkenhaug, f. 1860 i Frol, d. ???? i Trondheim
Er det noen som kjenner nærmere til aner og/eller etterkommere til Guruanna Okkenhaug. Hun skal være både født og død i Trondheim. Jeg er spesielt interessert i hennes far Johannes Halvorsønn Okkenhaug, født i 1824 i Frol og død i Trondheim, årstall for død er ukjent
- Hilde Elisabeth Wedde
- Sted: KONGSBERG
Re: Guruanna Okkenhaug, f. 1860 i Frol, d. ???? i Trondheim
Det stemmer at Guru Anna Johannesdatter eller, Guruanna som jeg har skrevet, er oppført i 1865 tellingen for Levanger Landsogn under gården Okkenhaug søndre. Johannes Halvorsen Okkenhaug med familie flyttet til Trondheim ca 1865/67 og ble "borte" for meg. Jeg skulle gjerne ha hatt tidspunktet for hans og Guruanna (Guru Anna Johannesdatter) sine tidspunkter for død, jeg går ut fra i Trondheim. Hvis noen kan hjelpe meg med dette og/eller andre opplysninger om familien ville det glede meg.
Kan dette være datteren Ingeborg som utvandrer??? Lenke Det stemmer ikke helt med fødselsdato, men...
Hilde
Hilde
- Hilde Elisabeth Wedde
- Hilde Elisabeth Wedde
Hilde.
Dette kan jo være en mulighet at hun har utvandret. Årstallet for fødsel er vel ikke i samsvar, men ugift er hun også etter mine opplysninger.
Takk for dine anvisninger.
Dette kan jo være en mulighet at hun har utvandret. Årstallet for fødsel er vel ikke i samsvar, men ugift er hun også etter mine opplysninger.
Takk for dine anvisninger.

Jeg har registrert Guruanna (Anna) Johannesdatter Okkenhaug født 06.02.1860, død januar 1944, etter at hun ble gift med Inspektør ved Trondhjems kretsfengsel Paul Martin Johansen Bye. Guruanna er inngiftet i en etterslektrekke som jeg har utarbeidet etter Peder Bertelen Munkeby. Jeg har derfor ikke registrert noe om hennes forfedre. Hennes etterslekt har jeg dog en del opplysninger om.
Det er mulig det kan finnes opplysninger i Strømsøs database http://gw1.geneanet.org/index.php3?b=stromsoe&lang=no.
Det er mulig det kan finnes opplysninger i Strømsøs database http://gw1.geneanet.org/index.php3?b=stromsoe&lang=no.