(TAKK til alle dere som gjør dette mulig; for uvurderlig innsats!). Mange innførsler i kirkebøker blir "oversatt" til trykte
bokstaver. Alskens protokoller, o.a. legges også ut. Mer omfattende materiale blir offentliggjort.
Og ikke minst på grunn av Internett og e-post får folk nå både lettere og raskere kontakt med hverandre.
Det kommer stadig nye forum. Samt større muligheter. Folk offentliggjør slektsforsker-resultatene sine. Flere bidrar
til DIStreff (og takk for det!). Mye mer spiller også inn, og nå skal jeg prøve å endelig komme til spørsmålet:
Tror du at "alt og alle vil være på bordet" før eller senere; slik at det med noen relativt få tastetrykk vil bli mulig å
finne opplysninger (inkl. kildehenvisninger), når det gjelder nær sagt uansett hvem du søker etter, uavhengig av
tidsepoke (fra fødsel til død), her i Norge?
I så fall: Når tror du dette vil være/bli mulig? Eller - tror du at noe slikt aldri vil komme til å skje (altså at alle og alt
vil komme til å bli "ferdig registrert")?
Jeg fikk dette spørsmålet av et familiemedlem; og synes det var så bra at jeg fikk lyst til å bringe det videre til dere
andre