Årskontigent DIS-Norge

Moderatorer: MOD_Kildereg, MOD_Generellt

Svar
Anne Lise Hovdal
Sted: STJØRDAL

Årskontigent DIS-Norge

Legg inn av Anne Lise Hovdal » 8. januar 2019 kl. 15.45

Hvordan får jeg betalt årskontigent for DIS-Norge når jeg ikke har noen e-post lengre? Jeg vet den regningen pleier å komme på denne tiden av året, men jeg får jo ikke sett den. Kan jeg bruke samme kontonummer som det står på tidligere regninger? Hva er årskontigenten? E-psoten har ikke vært i orden siden 5.november, men jeg har ellers også svært lite bruk for den

Brukeravatar
Helge Bjerkevoll
Sted: REKDAL
Kontakt:

Re: Årskontigent DIS-Norge

Legg inn av Helge Bjerkevoll » 8. januar 2019 kl. 15.55

Prøv her.

https://www.slektogdata.no/nb/kontakt-oss

Av erfaring er det lite respons fra ledelse og administrasjon på dette forumet.

Brukeravatar
dn04977
Sted: SØVIK
Kontakt:

Legg inn av dn04977 » 8. januar 2019 kl. 16.10

Går du inn på "Min Side" på slekt og Data sidene og så kontingent så kan du trykke "Betal" der.

Mvh
Ingmar 8)
mvh Ingmar Seth

Slektsblogg: http://ingmarsblogg.blogspot.com/

Slektsdatabase: http://ingmarseth.net/

Anne Lise Hovdal

Legg inn av Anne Lise Hovdal » 8. januar 2019 kl. 16.11

Takk for svarene. Har forsøkt på betale via Min side, men det var vel litt tid før det går inn der. Der kom det jo også opp at kontigenten nå er på 550 kroner

Astrid Ryen
Sted: TRONDHEIM

Legg inn av Astrid Ryen » 9. januar 2019 kl. 18.19

Ingmar skrev:Går du inn på "Min Side" på slekt og Data sidene og så kontingent så kan du trykke "Betal" der.

Mvh
Ingmar 8)

Jeg hadde dårlig erfaring med denne betalingstjenesten i fjor, fristen for betaling gikk ut, jeg betalte på min side som jeg var vant til. Men ingenting skjedde. Jeg kontaktet kontoret, men de var mest opptatt av at jeg hadde overtrådt fristen. Det var ikke min feil at pengene ikke kom inn!
Mvh Astrid

Astrid Ryen
Sted: TRONDHEIM

Legg inn av Astrid Ryen » 9. januar 2019 kl. 18.25

Ingmar skrev:Går du inn på "Min Side" på slekt og Data sidene og så kontingent så kan du trykke "Betal" der.

Mvh
Ingmar 8)

Jeg hadde dårlig erfaring med denne betalingstjenesten i fjor, fristen for betaling gikk ut, jeg betalte på min side som jeg var vant til. Men ingenting skjedde. Jeg kontaktet kontoret, men de var mest opptatt av at jeg hadde overtrådt fristen. Det var ikke min feil at pengene ikke kom inn!
Mvh Astrid

Anne Lise Hovdal

Legg inn av Anne Lise Hovdal » 10. januar 2019 kl. 2.27

Nei det var nok ikke din feil Astrid at pengene ikke gikk inn. Hva gjorde du da for å betalt? Kontigenten jeg har forsøkt på betale via min side, har ikke gått inn enda. Jeg gjorde som det sto: La inn nummer på bankkortet, utløpsdato og de 3 siftene bak på kortet. Ingen ting skjedde. Skal forsøke senere å betale via nettbanken, og bruke samme kontonr som i fjor hvis jeg finner det.

Brukeravatar
dn01013
Sted: SONGE
Kontakt:

Legg inn av dn01013 » 23. januar 2019 kl. 21.17

Anne skrev:Nei det var nok ikke din feil Astrid at pengene ikke gikk inn. Hva gjorde du da for å betalt? Kontigenten jeg har forsøkt på betale via min side, har ikke gått inn enda. Jeg gjorde som det sto: La inn nummer på bankkortet, utløpsdato og de 3 siftene bak på kortet. Ingen ting skjedde. Skal forsøke senere å betale via nettbanken, og bruke samme kontonr som i fjor hvis jeg finner det.

Tror du bør ha litt is i magen. Tviler på at tjenesten er så moderne at den slags betaling gå automatisk. Først etter kontroll av at du ikke har betalt 10 ganger og evt. også har meldt deg inn også flere ganger.
Dette har vært problem i alle år, og gitt diverse generasjoner av web-utviklere grå hår og senere totalt håravfall (jfr bilde ved meldingen, av opprinnelig utvikler av autentiseringsdelen, forhåpentligvis skiftet ut mange ganger av andre)

:-D

(Opprinnelig utviklet for autentisering av brukere av DIStreff-tjenesten, som forlengst er stengt ned)

Anne Lise Hovdal

Legg inn av Anne Lise Hovdal » 23. januar 2019 kl. 23.50

Fikk betalt til DIS-Norge med å bruke kontonummeret jeg har lagret i nettbanken, men da uten KID.nummer. Ser i nettbanken nå at det kommer opp der, og at jeg ikke har fått betalingen tilbake igjen(var litt spent på det siden jeg jo ikke har KID-nummer ved betalingen).

Brukeravatar
Viggo Eide
Sted: BODØ
Kontakt:

Legg inn av Viggo Eide » 30. januar 2019 kl. 22.00

Hei

Jeg har gitt kontoret beskjed og regner med at betalinga blir registrert. Om nødvndig kan du ringe meg på 90789618 Anne Lise.
Viggo Eide
nestleder i Slekt og data
aktiv i Slekt og Data Nordland
admin i Slektsforum
http://tidogrom.blogspot.com

Brukeravatar
Viggo Eide
Sted: BODØ
Kontakt:

Legg inn av Viggo Eide » 31. januar 2019 kl. 9.48

Hei Anne Lise