Norsk folkedragt
Moderatorer: MOD_Kildereg, MOD_Generellt
Norsk folkedragt
Hej,
Det var lidt svært at placere mit spørgsmål, men denne gruppe må være mest passende.
Jeg har et fotografi ca. 1888-1900 af en kvinde i en nationaldragt/folkedragt. Billedet kan ses på http://www.wadschier.dk/ukendtebilleder ... otograf=98.
Er det en norsk folkedragt?
Det var lidt svært at placere mit spørgsmål, men denne gruppe må være mest passende.
Jeg har et fotografi ca. 1888-1900 af en kvinde i en nationaldragt/folkedragt. Billedet kan ses på http://www.wadschier.dk/ukendtebilleder ... otograf=98.
Er det en norsk folkedragt?
- Else Berit Rustad
Re: Norsk folkedragt
Jeg ser ikke noe bilde - kommer bare til forsiden når jeg klikker på lenken?
Mvh
Else B.
Mvh
Else B.
- Else Berit Rustad
Nå kom bildet frem, ja
Jeg kjenner for lite til folkedrakter, men jeg synes ikke dette ligner på noen norsk drakt jeg har sett.
Kan den være svensk, tro? Hodeplagget kan minne om drakter fra Sør-Sverige, men dette vet jeg jo ikke.
Håper at noen andre med bedre kjennskap til emnet kan hjelpe deg
Mvh
Else B.

Jeg kjenner for lite til folkedrakter, men jeg synes ikke dette ligner på noen norsk drakt jeg har sett.
Kan den være svensk, tro? Hodeplagget kan minne om drakter fra Sør-Sverige, men dette vet jeg jo ikke.
Håper at noen andre med bedre kjennskap til emnet kan hjelpe deg

Mvh
Else B.
-
- Sted: LØKKEN VERK
Hei !
Fotograf fra Danmark.
Om en bruker Google så finnes bilder av folkedrakter fra Norge, Sverige og Danmark.
Lykke til videre.
Mvh. Magne
Fotograf fra Danmark.
Om en bruker Google så finnes bilder av folkedrakter fra Norge, Sverige og Danmark.
Lykke til videre.
Mvh. Magne

Hei,
Jeg har heller ikke noen inngående kunnskap om norske bunader/folkedrakter, men det kan hende at du kan få hjelp her, http://www.bunadogfolkedrakt.no/index.php
Jeg har heller ikke noen inngående kunnskap om norske bunader/folkedrakter, men det kan hende at du kan få hjelp her, http://www.bunadogfolkedrakt.no/index.php
Tak for forslag.
Jeg har ikke kunnet finde en lignende via Google. Afventer svar fra bunadogfolkedrakt.no.
Jeg har ikke kunnet finde en lignende via Google. Afventer svar fra bunadogfolkedrakt.no.
Er ikkje dette ein vanleg svart kjol med kvitt forkle? Hovudplagget kan vera noko rart, men kanskje eit servitrise-/kokkehovudplagg eller liknande?
Bunad, i meininga folkedrakt, ser det i alle fall ikkje ut til å vera etter mine auge.
Bunad, i meininga folkedrakt, ser det i alle fall ikkje ut til å vera etter mine auge.
Atle skrev:Er ikkje dette ein vanleg svart kjol med kvitt forkle? Hovudplagget kan vera noko rart, men kanskje eit servitrise-/kokkehovudplagg eller liknande?
Etter utsjånaden trur eg heller at hovudplagget kan vera eit tradisjonelt plagg frå eit geografisk område, kanskje det òg kan vera eit hovudplagg for ugift kvinne? Drakta elles ser ut til å kunne vera frå overgangstida mellom tradisjonelle drakter med lokalt opphav, og "byskikk" (som nokre stader i Noreg gjorde seg meir og meir gjeldande frå om lag midten av 1800-talet). Men jamvel om kvinnene etterkvart kledde seg meir "moderne", har eg på gamle fotografi sett at bruken av tradisjonelt hovudplagg heldt fram saman med "bykleda". T.d. har eg sett bilete av kvinner frå Hardanger og Indre Sogn med 1800-tals kjole og koneskaut på hovudet. I Telemark gjeld det same for tradisjonelle sylgjer (t.d. bolsylgje og slangesylgje) som blei brukte på vanleg kjole langt ut på 1900-talet. Det same gjeld "hårvippa" (eit hårband i brikkevev) som i Midt-Telemarksbygdene blei brukt saman med "stakk og liv" av nokre gamle koner til utpå 1970-talet. Kanskje det kan ha vore noko likeeins i dei andre skandinaviske landa (inkl. Færøyane og Island). Eg håpar vår danske trådstartar kan lesa landsmål (eg likar ikkje orda nynorsk og bokmål), elles kan me vel omsetje, Atle?
Venleg helsing Kjetil
Tak for tilbagemeldingerne.
Jeg har selv haft tanken om det kunne være en en form for uniform.
Jeg har selv haft tanken om det kunne være en en form for uniform.