Problemer med pålogging/registrering

Moderatorer: MOD_Kildereg, MOD_Generellt

Svar
gj01806
Sted: OSLO

Legg inn av gj01806 » 31. desember 2005 kl. 1.33

Jeg kan ikke forstå at du skriver at du ikke kan finne at jeg er registrert noen sted nå har jeg godt inn der jeg bruker.men som medlem skulle det være anledning til og gå noe dypere inn i matrialet en det man kan som gjest MVH Erik Andreas

dn06606
Site Admin

Legg inn av dn06606 » 31. desember 2005 kl. 10.54

Hei Erik Andreas Simonsen

det er vanskelig å føre en dialog når du skifter emne og kommunikasjonsmiddel underveis slik at historikken i dialogen forsvinner. Hvis du holder deg til én kommunikasjonskanal (enten e-post eller Slektsforum) og i forumet holder deg til emnet det dreier seg om og følger opp dette ved å trykke på knappen merket svar så vil det bli enklere for begge parter.

Jeg kan bare finne en melding fra deg som jeg tror kan ha noe med dette å gjøre. Den er sendt som e-post til supportadressen for tjenesten Slektsforskerbasen, og er derfor behandlet og besvart som om problemet gjaldt denne tjenesten. Denne tjenesten krever foreløpig separat registrering, man kan ikke bruke det brukernavn/passord som brukes i de andre tjenestene. Du kan lese mer om registrering & pålogging her.

Hvis ditt spørsmål gjaldt en annen tjeneste er du velkommen til å ta kontakt igjen. Bruk gjerne e-post (trykk på e-post knappen under denne meldingen) og en presis angivelse av hvor problemet oppstår.

Jeg flytter nå dette temaet da det ikke er en etterlysning (ligger nå på Etterlysninger -> Norge - ukjent fylke -> Eri forstår ikke dette med at du ikke kan finne)
mvh Jan

gj01806
Sted: OSLO

Re: Problemer med pålogging/registrering

Legg inn av gj01806 » 31. desember 2005 kl. 11.28

Hei igjen Jan Eri

Om jeg gjør feil beklager jeg det. Jeg ville logge meg inn på basen som kun var for medlemmer det kunne jeg ikke da jeg hadde glemt passordet og det nye navn i code,jeg ba da om og eventuelt få ett nytt. Det svar jeg fikk da var at jeg var ukjent mitt navn osv ikke fantes noen steder det fant jeg var merklig ble registrert 1 oktober som gjest jeg fikk og opplyst at som gjest hadde jeg ikke de muligheter som ett medlem hadde derfor valgte jeg og gå inn som medlem og betalte det beløp som var påkrevet.Det er greit at jeg gjør en del feil det skyldes at det er forholdsvis nytt for meg dette med og arbeide med pc.Men jeg vil jo si at det faller noe tungt med div passord og så lange på de forskjelige steder.

Andre søkesteder er det tross alt enklere og finne frem enn hva jeg finner her i Dis Norge
beklager at jeg kan være noe brysom men jeg takker for svaret.

MVH Erik Andreas Simonsen

dn06606
Site Admin

Re: Problemer med pålogging/registrering

Legg inn av dn06606 » 31. desember 2005 kl. 11.44

Hei igjen,

du skriver logge meg inn på basen som kun var for medlemmer, og jeg gjetter derfor at det er tjenesten DIStreff du ønsker assistanse med. Det kan du få enten ved å sende e-post til [email protected] eller ved å poste ditt spørsmål i DIStreff-forumet her i Slektsforum.

Spørsmål om brukernavn/passord kan ikke besvares i et åpent forum som her. Dette besvares normalt av kontoret, men hvis du sender meg en e-post (bruk e-post knappen under denne meldingen) med ditt medlemsnummer skal jeg hjelpe deg med det med en gang.
mvh Jan

Svar

Gå tilbake til «Generelt»