Forvirret!

Tjenesten som finner andre medlemmer som forsker på samme personer som deg

Moderator: MOD_DIStreff

Låst
18015
Sted: TRANBY

Forvirret!

Legg inn av 18015 » 28. oktober 2007 kl. 0.21

Jeg lagte nettopp mitt første bidrag. Har tenkt på dette lenge men det har ikke blitt til det.

Kjørte nå siste versjon 3.0.0.146 og når jeg da hadde trykket "send bidrag" , og fylt ut beskrielse tenkte jeg å avbryte innsendingen fordi jeg hadde glemt å bytte fra "Normal" til "alle lese, medlemmer klatre" eller hva nå valget var helt ordrett.

Da flasha mange vinduer forbi og knappen send bidrag ble borte.

Og da er spørsmålet - er det sendt - eller ikke!

Jeg fikk ingen bekreftelse på at det var sendt iallefall.

Ørnulf

Brukeravatar
dn01013
Sted: SONGE
Kontakt:

Re: Forvirret!

Legg inn av dn01013 » 28. oktober 2007 kl. 0.35

Ørnulf Schømer skrev:Jeg lagte nettopp mitt første bidrag. Har tenkt på dette lenge men det har ikke blitt til det.

Kjørte nå siste versjon 3.0.0.146 og når jeg da hadde trykket "send bidrag" , og fylt ut beskrielse tenkte jeg å avbryte innsendingen fordi jeg hadde glemt å bytte fra "Normal" til "alle lese, medlemmer klatre" eller hva nå valget var helt ordrett.

Da flasha mange vinduer forbi og knappen send bidrag ble borte.

Og da er spørsmålet - er det sendt - eller ikke!

Jeg fikk ingen bekreftelse på at det var sendt iallefall.

Ørnulf

Det ble nok ikke sendt. Det sendes kun når du trykker på knappen for å sende. Det du så var noen andre vinduer som ble lukket igjen.
Det at send-knappen forsvant kommer av at du avbrøt det hele. Siden du likevel må kjøre bidraget på nytt fordi du hadde valgt noe feil, er det tryggest at det er slik. Tidligere kunne man sende tomme bidrag og få full adgang, noe som ga meg merarbeide, i stedet for rasjonalisering av arbeidet. :-)

18015
Sted: TRANBY

Legg inn av 18015 » 28. oktober 2007 kl. 0.36

Ikke fullt så forvirret lenger :-)

Lagde et bidrag til med andre aner denne gang og da så jeg hva som skjedde når jeg ikke forsøkte å angre innsendingen. Den ble sendt helt riktig.

Får kjøre første slektsfil på nytt :-)

Ørnulf

Brukeravatar
dn01013
Sted: SONGE
Kontakt:

Legg inn av dn01013 » 28. oktober 2007 kl. 0.46

Ørnulf Schømer skrev:Ikke fullt så forvirret lenger :-)

Lagde et bidrag til med andre aner denne gang og da så jeg hva som skjedde når jeg ikke forsøkte å angre innsendingen. Den ble sendt helt riktig.

Får kjøre første slektsfil på nytt :-)

Ørnulf

Kjører bidraget ditt i morgen :-)

Låst

Gå tilbake til «DIStreff - GEDtreff»