http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcen ... erk=144783]Begge er å finne i Digitalarkivet i 1902 - Emigranter over Kristiania 1871-1930.[/url].
Her står hun oppført som Kaisa Andora men det er nok en liten skrivefeil. Hun er født 20 april 1883 i Norderhov, Buskerud.. Hennes foreldre var Anette Kristiansdatter Drengsrud og Anders Edvardt Anderson - viede par nr. 1 her. Otto er hennes halvbror, de hadde ikke samme far. Da de to reiste fra Kristiania står hun oppført med samme etternavn som broren, i 1900-tellingen heter hun Kaisa Andrea Edvardsdatter - litt rart iom. at faren heter Anders men..

Jeg har funnet igjen Otto hos Ellis Island. Han reiste med Numidian fra Liverpool i mai 1903 og ankom Amerika 3.juni 1903 men søsteren hans var ikke med båten da. Der slutter mine spor etter Kaisa Andrea, har funnet noen personer som kan være henne med bare Andrea til fornavn og Anderson til etternavn men det er så vagt blir bare gjettninger fra min side og det er ikke bra nok

Mine kilder har fortalt meg at hun skal ha skal ha bodd i Prairie Farm, Wisconsin med mann og en fire fem barn. Har også en blomstervase fra henne hvor stedet Prairie Farm, Wisconsin og noen blomster er malt på.
Har lett både hos Ancestry og Ellis Island men mulig ikke godt nok altså.